sobota, 1 września 2012

Yesterday :)))

   Hej ... hej....  jak weekend??? :)  U mnie dzisiaj troszkę deszczowo , ale mniejsza z tym ! :P  Radość w sercu nadal jest ......  mamy dzisiaj zjazd  rodzinny ....   po części na moją cześć :D:D:D  Postarzałam się kilka dni temu  no i trzeba to uczcić :P :D:D:D  A co!!!!!!!!!!!!!! :P :D  Każdy powód do spotkania się z moją rodziną  jest dobry :)  To coś czego tak naprawdę mi brak, mieszkając na obczyźnie .....   będąc w Polsce odbijam sobie ile mogę :D:D:D
Poniżej wczorajszy look :)   Wszystko jest  Wam dobrze znane ...  prócz mojego , nowego , delikatnego , mięciutkiego i zwiewnego sweterka :)  Uffffffffff  ....  :D Jest troszkę over size ...  ale i tak mi to nie przeszkadza .....   a jego głównym atutem są urocze guziki na plecach :D Nic specjalnego ale ...........  ME LOVE IT!!! :D:D:D
Tak więc ...  ja zmykam się szykować ... a Was zostawiam z poniższymi fotkami :) Enjoy :)























 swetter (wallis), pants-sh/ shoes (next),bag- charity shop/ watch-guess/ belt- primark

48 komentarzy:

  1. Pięknie ....prosto i pięknie ..tak Jak lubię najbardziej ....cudowny ten sweterek, no i torebka idealnie wpasowała się w ten zestaw, a wręcz powiedziałabym jest ozdobą.....!:)))pozdrawiam
    P.S. Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ....najważniejsze to jak w duszy gra:)))
    U mnie deszczowo niestety ....ale za to jest czas na nadrobienie zaległości :)))papap:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet w portkach i luznym swetrze jestes megakobieca! Masz klase. Piekne zestawienie, niepowtarzalny, zwariowany, cudny sweterek ;) Pozdrawiam. anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie rodzinne zjazdy, zwłaszcza my- emigrantki - znamy ich wartość! Naładuj sie dobra energia przez weekend i wracaj do blogowania. Swietny miejski look w moich ulubionych beżach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Naj , Naj , Naj !!! :*** ...cudowne szpilki , torebka <3 i cudowny sweterek , pięknie wyglądasz w takim stonowanym zestawie ! ale jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi sie czy zeszczuplalas? przepieknie jak zwykle a sweterek bardzo ciekawy, najpierw myslalam ze sama sobie tak wymyslilas stylizacje:) milego czasu z rodzina:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz idealnie, bardzo mi się podoba ten zestaw! Sweterek cudny, też taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapięcie z tyłu bluzki: seksowna ekstrawagancja! tylko Ty mogłaś to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy sweterek. Fajny ten motyw guzików z tyłu.
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko!

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz wspaniale! bardzo fajny outfit:)
    obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie, wieczorem nowy post już o mnie-Sally, zapraszam do komentowania stylizacji Patryka! :D

    http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne te guziki na plecach, oryginalne:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny sweterek, świetna całość...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego !! żeby wszystko było takie pozytywne dla Ciebie jak do tej pory i lepiej !
    Uwielbiam te szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny zestaw,bardzo elegancki. osobiscie bardzo lubie cygaretki, a seterek jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  15. No to Kochana WSZYSTKIEGO NAJ!Spełnienia marzeń i dużo zdrówka:*
    Piękna klasyka,boski sweterek i uwielbiam Cię w prostych włoskach-wyglądasz ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje, ze godnie uczcilas swoje urodziny :) wszystiego co naj, naj! Me love your sweter too!!!! :):):) te guzki na plecach caly urok oczywiscie odrazu przypominaja mi sie moje mlode lata i okres lat osiemdziesiatych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sweterek, te guziczki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje ;*

    fajna stylizacja, torebkeczka mi sie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello sweety ♥ ♥ ♥

    You have a delightful look!

    I am hosting a new GIVEAWAY! Would you like to participate?

    Lots of kisses,

    Nicoleta
    REINVENT YOURSELF

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  20. normalnie gdybyś miała krótsze włosy jackie kennedy- z klasa dopasowany jak trzeba i prosty zestawy pasuje ci w 200%

    OdpowiedzUsuń
  21. To spełnienia marzeń Ci zyczę, Moja Kochana :-))) Jak zawsze ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię styl Twoich zdjęć:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. niby prosty, a jednak fantastyczny zestaw! sweter zapinany z tyłu - rewelacja i torebka bardzo mi się podoba!

    http://viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne dodatki! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie podobają mi się twoje buty.
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przyjemny sweterek, sama chętnie widziałabym go u siebie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja Kochana wielbię ten set całym sercem, wyglądasz pięknie, elegancko, kobieco i mega seksownie :) jest szał! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Nominowałam Cię do Nagrody Dla Wszechstronnego Blogera (Versatile Blogger Award). pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny sweter! :>

    dzięki za komentarz i zapraszam do obserwowania:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajnie x bardzo pasuje Ci ten sweter :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie wpadl w oko sweterek. Serdeczne zyczenia z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietna stylizacja. Mój faworyt to sweterek a zwkaszcza jego guziczki zapisane z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja!! a sweter jest boski<3

    zapraszam!:)
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten sweter! :) Całość wygląda świetnie :)

    P.S. Ja też kilka dni temu się postarzałam, więc nie jesteś sama ;) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog :))))

    odwiedzisz????

    http://thelifeofordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam te buty!!
    Wszystkiego naj nja :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  37. Prosto, kobieco i bardzo zgrabnie. :) Podoba mi się!
    Sweterek jest świetny a te Twoje wężowe szpile - UWIELBIAM! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  38. znów tu zaglądam, znów patrze na sweterek:)
    cudny:) taki wygodny, a guziczki słodkie:)
    siedze i znów na niego patrze bo bardzo mi się podoba...muszę sobie takiego wyszperać:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przegapilam Twoje urodziny??!! :-(( Spoznione ale szczere wszystkiego najlepszego z okazji...niech zgadne....18?? urodzin. Co do stroju - te guziczki mnie urzekly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)