niedziela, 16 września 2012

Summer vs Autumn !!! :P :D

 Hej :)  I jak tam niedzielne leniuchowanie? :) Co tam porabiacie ciekawego i oczywiście jak pogoda? U mnie dzisiaj pięknie :)
O tym , że przed jesienią wzbraniam się jak mogę  to wiedzą nawet najstarsi górale :D  Jednak fakt jest faktem że to nieuniknione, więc po cichutku zbieram sobie swoje fatałaszki na jedną kupę i myślę że do końca listopada zdążę :P :D   Co bym tylko jesieni w sandałach nie przywitała!!!  :P  Teraz sięgając pamięcią wstecz, tak do szkoły  średniej, zawsze się zastanawiałam dlaczego akurat z zakupem jesiennych butów czekałam do momentu jak już mi w stopy było zimno (gdzie wszyscy dookoła pomykali już w cieplusich butach!)  z biegiem lat zrozumiałam dlaczego tak się działo i teraz wiecie to i Wy !!! :)  Nie lubię jesieni :P:D
Tak więc przesuwając się  troszkę w bardziej jesienne barwy ( nie myślcie sobie że tak po prostu odpuszczę) na pierwszy strzał idzie moja nowa zdobycz "moro lady" , która wpadła mi w ręce jakieś dwa tygodnie temu i kosztowała całe 2zł polskie :D  Paski jakie miała na wysokości talii zostały wyprute i posłużyły mi za kokardkę, a na ich miejsce poszedł masywny , a'la wojskowy pasek :)    ALEEEEE !!!!   Co by nie było że się tak szybko poddaję ,  całość złamałam delikatnym, letnim,  "dzierganym przez pająki" koszyczkiem, widzianym już przez Was , w wielu innych moich wystąpieniach :)  Tak więc zbliżamy się do starcia....  Summer VS Autumn !!!  Szkoda tylko że zwycięzca jest Nam wszystkim bardzo dobrze znany :P :)  Enjoy :)



















skirt(nn), blouse, belt- sh/ bag, shoes (next)- charity shop

50 komentarzy:

  1. zestaw boski:) najfajniejsza ta kokarda pod szyją:) dodała całemu zestawowi niezwykłości i delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ta kokardka z resztek spodnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg!Moro w takim wydaniu-tego jeszcze nie widziałam!:]Supeeeeerrrrrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, Francesco wygląda w szaliku jak poeta!:0) Fajne moro, kokardka mega:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna spódnica!!! Rewelacyjne połączenie. Wyglądasz cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tej spodnicy,ale i koszula zasluguje na uwagę,gdyż jest bardzo dobrze skrojona,co bystre me oko zauwazylo juz na miniaturce zdjęcia. Twoj styl kojarzy mi się ze stylem naszej Ady kochanej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "moro lady" hi, hi. Fajnie to nazwałaś. Genialna zdobycz i to za 2 zł.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam ale to chyba najgorsze zdjecai jakie miala do te pory. mam nadzieje ze to chwilowe :). powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w tym zestawie. piekna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczaki, ale fajna spódnica!!! Takiej jeszcze nie widziałam, wyglądasz w niej świetnie :) A co do ciepłych butów, ja zawsze obudzę się, że trzeba kupić, jak już mojego rozmiaru nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ślicznego synusia, ktoś użył dobrego określenia, że w tym szaliku wygląda jak artysta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!!wielki ukłon i podziw ...spódnica za całe 2 zł..po prostu szok :)))wyczarowałaś świetny niebanalny zestaw ...a zdjęcie z moim ulubionym chłopakiem cudne :))Pozdrawiam WAS serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm...ciekawy ten zestaw, ale Synek to prawdziwy "modniacha" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niby tak grzecznie, ale za to wzór moro daję pazura! :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach! Nie przestajesz mnie zadziwiać! Ta spódniczka i wiązanie przy kołnierzyku są b o s k i e!!!!
    I ta "koszykowa" torebka to wisienka na torcie :))))
    Buziaki!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze pelna zakoczenia :) widzialam wiele militarnych stylizacji ale nigdy tak pomyslowej jak twoja. Zazwyczaj spodnie, kurtki ewentualnie mini spodniczka ale ty przeszlas wszyskto :) dluga spodnica moro i kokarda do bialej bluzki. Dalabym ci nagrode gdyby to byl konkurs. No coz kochana niestety zbliza nam sie i zima za ktora ja znowu nie przepadam, do swiat to jeszcze jakos leci a potem sie ciagnie i ciagnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool camo skirt and tie! :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 


    
Elle xoxo

    www.thehighfeather.com 

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, stworzyłaś świetne kobiece zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. takie moro to ja lubię - no w życiu bym czegoś takiego nie wymyśliła- Pani domu w moro - genialnie - wygrałaś jakiś patent na pomysłowość i zajeb... tralala? :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na kobiecą wersję moro :) Widzę, że tak jak ja, lubisz się bawić modą i czerpać inspiracje z SH. Z miłą chęcią dodaje Twój blog do obserwowanych, pozdrawiam serdecznie - Cecylia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna propozycja !!!! Ciekawy i oryginalny sposób na moro !!! BAAARDZO INNOWACYJNIE :)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Długa spódnica w moro?Tak dziwna,że aż fascynująca :) Świetnie to zestawiłaś :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No Kochana zaszalałaś!!! Ale tak mi się podoba że szok!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne połączenie spódnicy z kokardą! A przy okazji ta spódnica jest fenomenalna! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne połączenie spódnicy z kokardą! A przy okazji ta spódnica jest fenomenalna! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem ! wybacz że tak późno ale musiałam się uporać z masą rzeczy , ale jak to mówią lepiej późno... :P stylówkę widziałam już wczoraj i jestem zachwycona ! rewelacyjnie ujęłaś temat militarny , totalnie inaczej niż wszyscy , powiem szczerze że widziałam już na ulicach kilka osób w trendzie ale wszystkie wyglądały jak ubrane manekiny z wystaw sklepowych , takie chodzące kolny , zero inwencji ale to nie Ty , nie , nie ! jesteś jedyna i niepowtarzalne i to właśnie za Tobą obejrzałabym się na ulicy ! :***

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia!

    u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie ugryzłaś temat moro ! No takiej kiecy to ja nigdy nie widziałam - jestem pod wielkim wrażeniem !! Nic tylko pozazdrościć !!

    OdpowiedzUsuń
  29. noo ja też zbieram fatałąszki bo już trzeba!! przegenialny komplet!! rewelacyjny deseń spódnicy! a jaka ładna mała Modnisia tam jest na zdjęciu jednym :))) buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Love your skirt and shoes!
    Wanna follow each other? Visit my blog and let me know....hope you will like my posts!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  31. Awesome skirt!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja.
    Uwielbiam twój styl. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw !!!
    Gratuluję odwagi, wyszło super !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. przyznaje, że mnie zaskoczylas bo takiego wyadnia moro ktore jakw iemy jest ostatnio wszedzie jeszcze nie widzialam :D

    sliczna dziewczynka!

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne szpilki i przeurocza torebka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zestaw obłędny a najładniejsze zdjęcie to z Twoim synkiem, takie fotki z zaskoczenia są najciekawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog! ;) Będę częściej wpadać ;)
    Zapraszam do mnie .
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No nieźle pojechałaś z tą kiecką! :) A Franek po prostu MEGA!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  39. o rany wybacz, jego wlosy mnie zmyliły :D jest sliczny i tak :D

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie że wojskowe klimaty znów na topie.bardzo dobry set

    :*

    OdpowiedzUsuń
  41. nie wiedziałam jeszcze motywu moro na spódnicy, ale jest niesamowicie piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Takiej wersji morowego trendu jeszcze nigdzie nie widziałam i muszę przyznać, że Twoja propozycja podoba mi się najbardziej z tych które oglądałam na innych blogach. :)) Jest SUPER!
    Świetna spódnica i kokarda pod szyją. Kobieco, zgrabnie, elegancko... po prostu idealnie. :) Sama chętnie wskoczyłabym w taki zestaw. :)

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo interesujący zestaw. Spódnica prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj Kochana :*
    Miło ze odwiedziłas mój blog i dziękuje za miły komentarz,

    Idealnie łaczysz ze sobą te dwa kolory :* wszystko tak współgra mimo że kolory są wyzywające tworzą spójną całość :*

    Może wiec obserwujmy, dzięki czemu będziemy mialy stały kontakt i wgląd w nasze posty ?

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Hallo wunderschöne frau..dein foto gefällt mir..du bist echt süsse..hübsche.du siehst super sexy im Glockenrock aus...geiler weiter glockenrock gefällt mir wow geiler glockenrock....würde gerne das mal live sehen wollen wenn du den lederrock trags....l.g....ps wow du bist traum.......wunder schöne Lady

    OdpowiedzUsuń
  46. du siehst toll...aus...du bist traum...frau....angnese du wunderschön wie ein traum....du real....traum frau.....super lady.....l.g

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)