środa, 12 września 2012

I am sunglasses-holic !!! :D

   Hej hej.... !!!  Okulary słoneczne jesienią  ???   Uważam , że to świetny pomysł na urozmaicenie Naszych jesiennych stylizacji !!! :)  Jestem okularową maniaczką, więc znowu wpadła kolejna sztuka do mojej kolekcji :D  Soczyście żółte zdobycze znalazłam na stronie sklepu  internetowego  www.firmoo.com . Zajmują się sprzedażą okularów na każde "oko"  :)  Tak tak  firmoo  prócz okularów przeciwsłonecznych  posiada  w swoim asortymencie również okulary do korekcji wzroku :)   Super sprawą jest to , że na stronie mają opcję "mierzenia" okularów , a po drugie pierwsze zamówione okulary możemy mieć za free  płacąc jedynie za przesyłkę !!!  :)
Z czystym sercem polecam tą sklep, miły   kontakt i  super szybka wysyłka !!! :D   Można do nich dołączyć również tutaj   facebook
Jak widać poniżej ...  okulary dla każdego :D Enjoy :) 










sunglasses- firmoo / blouse (next) - sh

34 komentarze:

  1. piękne te Twoje okularki, ja dziś właśnie odebrałam też swoje ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. widać synek ma podobny gust i też mu te okulary przypadły do gustu! ja sobie nie wyobrażam jazdy rano do pracy bez okularów, szczególnie kiedy słońce daje po oczach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham trzecie foto .....aż się uśmiechnęłam....do Niego..hahah:))Ostanie też piękne, a okulary cudne i widac, ze świetnie wykonane:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem za okularami jesienią, to zawsze coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!!
    Synuś przeuroczy <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okularki świetne :) Myślę, że z okularami przeciwsłonecznymi nie powinnyśmy się rozstawać cały rok :) Zimą jak zaświeci słonko też się przydają!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, witaj okularoholiczko! :D Choć Twój angielski odpowiednik jest chyba o wiele lepszy. Bardzo fajnie Ci w tych okularach - pasują Ci, Twojemu sykowi również. Jesteś szalona, wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wy oboje wyglądacie świetnie w tych okularkach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne te okulary ;) świetne fotki;) podobają mi się Twoje różowe usta.

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się że takie okulary wróciły do łask

    OdpowiedzUsuń
  11. aga, tam gdzie pokazujesz swego synusia, tam Ty, niestety, nie jestes gwiazdą posta. jest cuuuudowny, przeslodki, nie moge sie na niego napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, ja też jestem maniaczką okularów :) Mam chyba 50 par :))
    A te Twoje żółte chętnie też bym przygarnęła do mojej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo często zakładam okulary niezależnie od pory roku, ale od natężenia światła. :)
    Twoje bardzo mi się spodobały. A syn jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie wiem kto lepiej wygląda buhahah- świetne patrzałki :) to co trzyma okulary na uszach -kurde nie mogę znaleźć słowa - debil ze mnie- przypomina mi skrzydełka przy butach Hermesa

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko, jakiego Ty masz przystojniaka u boku!!!! Zakochałam się <3
    Widzę, że oboje macie "nosa" do okularów ;)
    Buziaki!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne okulary. wyglądasz w nich ładnie, ale muszę przyznać, że jeszcze lepiej prezentują się na tej małej osóbce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również lubię okulary słoneczne, kiedyś miałam tylko jedną parę ,a odkąd prowadzę bloga, mam ich coraz więcej. Twoje są urocze!
    Dodam, że Twój syn na poprzednich zdjęciach jest cudowny, prawdziwy maczo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie Ci w nich. Sa takie ekstrawaganckie... Ja zwykle nosze klasyke, i to przez okragly rok ;) Jesli pada deszcz, to tez nosze - w torebce ;). Musze miec choc jedna pare zawsze przy sobie, inaczej czuje sie jak niektore kobiety bez makijazu ;) Takze w pelni rozumiem Twoja pasje:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę to chyba w końcu im odpiszę-świetne te brylki!:]Ja tam cały rok pomykam w okularach:P

    OdpowiedzUsuń
  20. okulary są świetne ja nigdy nie potrafiłam sobie dobrać idealnych

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi miło, że moje zdjęcia przywołały u Ciebie dobre wspmnienia i również za to, że odwiedziłaś mój blog :) Bardzo cieszę się z każdego serdecznego komentarza na temat moich zdjęć, bo są jeszcze całkiem amatorskie :) Twój blog też jest genialny, masz świetne stylizacje i wyczucie stylu, a przede wszystkim twoje maleństwo jest cudowne! Też chciałabym mieć takiego kochanego synka ;) Pozdrawiam, Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
  22. Okulary pięknie wykonane, w ciekawym kolorze, tylko nie wiem kto lepiej w nich wygląda Ty czy synuś ;p
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne okulary :)) Dziękuję. Również dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Sorry ale nie mogę się skupic na Tobie, bo przesłania Cię Twój synek. Jest taki śliczny i słodziutki,że tylko nim się zaxchwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaaa Cię ale masz super okulary!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne te okulary i żółte, ciekawe czy pasowałyby do mojej twarzy! te przyciemniane szkła ekstra!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/09/military-one.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Widze, ze zamowilas te szalone zolte okulary...no i swietnie do ciebie pasuja! ja jednak zdecydowalam sie na klasyczne bialo-czarne, chociaz teraz troche zazdroszcze ci tych kolorowych ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)