środa, 26 września 2012

Golden Autumn :)

   Jestem jestem!!!! :D  Po szybkim i bardzo intensywnym weekendzie powracam do życia towarzyskiego jak również i  do Was  :D   O moim weekendzie już niebawem....  a tym czasem .....
Cudowna pogoda powróciła ( tak ,tak ...  wiem że to tylko na chwilkę )  ale  znowu możemy się cieszyć gorącymi promieniami słonecznymi na twarzy  jak również  noszeniem lekkich ciuszków   :)   Jednym słowem jest pięknie....  :D  Taką jesień to ja rozumiem:...  piękna , złota i ciepła ...  z wisienką  na torcie w postaci kasztanów  :)
Bez zbędnego rozpisywania się :) Wypad w towarzystwie pięknych Pań na tzw. "piwko" udany!  :)  Nie ma to jak jeans i szpile :D   Żółta soczysta bluzka pokazywana już wcześniej TU , teraz troszkę w innej odsłonie :)  Jest żółto i SOCYŚCIE !!! :D:D:D
Zostawiam Was z fotkami a sama zmykam poodwiedzać Wasze blogi  i nadrobić moje zaległości  :)  Enjoy:)












 blouse-sh/ jeans (river island), shoes (atmosphere)- charity shop/ bag-Primarka/ sunglasses- Firmoo/ bracelet- gift

54 komentarze:

  1. Cuuudnie :)) Bluzka jest rewelacyjna i pięknie kontrastuje z Twoimi włosami :) Bajecznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy test jakiś kolor, w którym wyglądasz źle? Cudna żółć i jeszcze cudniejsza Ty :)
    Buziaki!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w zółtym :) Zestaw jest pozytywnie energetyczny przez ten kolor :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale i te niebieskie szpileczki i ten sam kolor na bransoletce - wszystko idealnie do Ciebie pasuje i do siebie tez :)krój bluzki niebanalny - super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana, wyglądasz zabójczo. Masz rację jeansy i szpile to sprawdzony i jakże seksowny duet.
    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw fajny, powiało tak jeszcze latem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ta bluzeczka na Tobie pięknie leży! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. nono kochana :) u Ciebie jak zawsze klasa :)
    świetny jest ten zestaw :)
    bardzo lubie takie połączenia żółci i granatu :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, ciekawa ta bluzka. Fajne jest to rozcięcie po bokach :D I kolor energetyzujący !

    No a kasztany piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką jesień to ja też lubię...z kasztanami, słońcem, babim latem i Tobą w tle.
    Zyskałam sporo energii po obejrzeniu zdjęc, wyglądasz pięknie, żółty energetyzujący kolor , jeansy i szpile, podoba mi się.
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko super!!okulary bluzka buty, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz :) zachwycający żółty kolor i te okulary! bomba!

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka i rewelacyjnie Ci w tych jeansach. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny lokk! Piękna ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na zolty kolor zwykle sie nieco krzywie ;) Ale ta bluzeczka jest po prostu cudna, do tego te okularki! Swietny, prosty i stylowy zestaw. A kasztany, rzeczywiscie: wisienka :) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna bluzka, świetne spodnie, extra buty.... wszystko jest genialne! Pięknie to zestawiłaś, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i wesołe z ciebie jesienne słoneczko ;p
    Mistrz drugiego planu w postaci namalowanego królika na skrzynce- super :))
    Bluzka cudna i aż trudno uwierzyć, że z sh !
    Wspaniałe zdjęcia, pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  18. prześwietna jest ta bluzka! ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bluzka i kopertówka :)...a w okularkach wyglądasz bosko !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka jest cudna ....piękny kolor,świetny zestaw jak zawsze i biżuteria prześliczna:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna żółć:) idealnie dopasowana torebka:) widze dwa kolory w zestawie-czyli tak jak lubię:) świetnie wyglądasz (jak zwykle)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzka ,niesamowity kolor!!!
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci w tych kolorach, buty cudne i piękne zdjęcia,,,,pozdrawiam,,,

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny outfit!:) Bardzo dobrze Ci w żółtym:)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. SUUUPER! :)
    Śliczna bluzka i bransoleta, a do tego świetne szpilki, spodnie i kopertówka. :) Na prawdę bardzo mi się podoba!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw !
    Podoba mi się.
    :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby prosto, żadnego fiu bździu-ale jest po prostu fantastycznie!!!Wszystko jak z kompletu, i nie nudne lecz przyciągające oko. Bardzo fajnie. A "pifko" z dziewczynami uwielbiam, niebawem mnie czeka już na szczęście plotkowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. boska bluzeczka :D zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzka i torebka świetnie razem wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  30. genialna bluzeczka, zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne połączenie żółci i granatu :) Bardzo ładnie Ci w takich kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przesliczna bluzka - az bije slonko od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna energetyzujaca stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ta stylizacja bardzo i nie tylko ze względu na kolorystyke ale również z uwagi na każdy dopracowany szczegòł np. bransoletka-)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zestawienie:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG jak pięknie ! sama może biegam w czerniach i szarościach ale Taaaaaki kolor to ja kocham ! cudownie Ci w tej żółci <3 kojarzysz mi się z jesiennym słońcem ! jestem zachwycona tym lookiem <333 aż nie wiem co jeszcze napisać żeby to okazać hahahaha ...btw bransoletka <3

    buziaków sto Słońce !

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing post!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie Ci w zółci!!! Ja sama uwielbiam ten kolor. Szpilki <33 Zawsze masz świetne stylizacje! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Koszula jest .... świetna . No iten kolor cudny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się połączenie żółtego z kobaltem, super :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love the whole look! Much love to youuu<333

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zolty kolor to bardzo trudny kolor dla mnie ale na tobie poprostu wszystko ozywil. Wlosy pieknie sie odbijaja, twarz rozjasniona poprostu swietny kolor dla ciebie. Bluzka mam bardzo ciekawy fason i kuperek na tyle dlugi, ze zakryje co trzeba a takie bluzki bardzo lubie :). No i gdby nie te szpile to by nie bylo wisienki na torcie :). U nas tez cieplutko ale jesiennie tak na sweterek i dlugie spodnie. Jak tam idzie czytanie Igrzystk Smierci czy te ksiazki sa po polsku? Milego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  45. b. dobra stylizacja super wyglądasz w tych kolorach, podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoja bluzka jest fantastyczna! Lubię taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Love your style Agnese and your outfits are so fantastic!
    You have to try yourself on Lookly:
    http://www.huliganjetta.com/lookly.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie, długość i zameczki.
    Kolor żółty śliczny, pięknie wyglądasz, kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zajebiście wyglądasz, chudzinko! ;) Pięknie Ci w żółtym! :)
    Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  50. super Ci w tej żółci! kobalt z żółtym jest super połączeniem!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/09/burgundy.html

    OdpowiedzUsuń
  51. love your bracelet! so much! what do you think about followig each other? on gfc and on facebook? please check out my baby blog and let me know :)

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)