wtorek, 4 września 2012

Dressy Trackies :)))

  Hej ! :D    Dzisiaj bez zbędnego rozpisywania się !!!  Luzak na szpilkach ....  czyli .......  dresiarskie spodnie, które odleżały  tradycyjnie  "swoje"  w szafie, przerzucane z miejsca na miejsce .... aż w końcu doczekały się tego "wyjątkowego" dnia , oderwania metek ....  i doznały zaszczytu spoczęcia na moim szanownym tyłeczku  :D:D:D    Do tego ......  dresiarska marynara ....  nota bene dobrze Wam już znana ....  jak i cała reszta .. widziana przez Was już wcześniej  i to nie jeden raz :D  Wielofunkcyjność moich rzeczy nie zna granic!!!  :D:D:D  I zdecydowanie ....  moje "kukułcze gniazdo" na głowie, na tak upalne dni, jest bezkonkurencyjne !!! :P :D   Enjoy:)



















 pants- Primark/ jacket,  t-shirt (zara), shoes(next)- charity shop/ watch, sunglasses -primark

37 komentarzy:

  1. Super! :) Świetne te dresy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes pewna, ze to dresiarskie spodnie? :) Wszystko wspaniale dobrane a te szpilki w gada :) super! Ja ostanio trenuje moje gniazdo na glowie, bo bardzo chce nosic takiego koczka ale ciagle mi cos nie wychodzi tzn nie taki jak chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój luzacki strój podoba mi się cały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest SUPER! Stylowa z Ciebie dresiara ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, tak luźno, a nawet elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jajć az trudno uwierzyć ze to dres wyglądasz za elegancko hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. to musi być mega wygodne !
    podoba mi się oryginalny pomysł na bransoletkę ;) kreatywność przede wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz cudną bluzkę i spodnie! Całość zdecydowanie na duży plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie!!!! Boska koszulka, no i te dodatki - czad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dres w wydaniu miejskim, jak najbardziej tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki styl, świetny kok!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odlezaly odlezaly, atu tak fajnie je "zrobilas" w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny t-skhirt :)
    ładne zdjęcia :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny luzz :))))spodnie super....
    Zawsze wyglądasz mega pięknie :))):*;*

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię taki luzik na szpilkach, szpilki dodają jednak kobiecości i charakteru nawet dresowym spodniom i zwykłym T-shirtom:)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/09/on-run.html

    OdpowiedzUsuń
  16. dresy w eleganckim wydaniu :) fajne połączenie ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyszło połączenie dresów ze szpilkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boshe boshe ja to kocham nooooo!Dres i szpile - nie wyobrażam sobie nosić spodni od dresu w innym zestawieniu niż ze szpilami właŚnie!:D LOVE:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ze wszystkich znanych mi dresiar i dresiarzy Ty wygladasz zdecydowanie najbardziej stylowo i sexi ;) Pieknie laciate dodatki i piekny usmiech - cuda :) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie zestawiłaś wszystko. Cudowne spodnie i torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne połączenie:D
    na początku w ogole nie widzialam ze to spodnie dresowe;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super luzak a szilki cudne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. jezuuu jak mi sie te spodnie podobaja!!
    czekam na PRIMARK w US, moze kiedys...


    xxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej lala, fajny dresik.Pozdro.;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. ach jak mi się marzą takie dresowe spodnie kiedyś byłam przeciwna ale teraz uważam że fantastycznie wyglądają w połączeniu ze szpilkami i żakietem

    OdpowiedzUsuń
  26. Choć zdecydowanie bardziej lubię Cię w romantycznym wydaniu to i tak podziwiam ten zestaw:) jak zwykle wszystko jest takie "Twoje" nic tutaj nie jest zgapione...I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny ten Twój blog:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy i bardzo ładny zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajowo :) świetny pomysł na zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://allegro.pl/duze-okulary-damskie-przeciwsloneczne-muchy-i2558572789.html

    może się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moze i material dresowy, ale kroj elegacki.Nie dosc ze dobrze sie prezentuja, to na pewno sa mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)