czwartek, 20 września 2012

Caviar nails.... :)

   No tak, przyszła jesień !  (niestety) :(   Temperatura spadła do minimum, za oknem plucha .... a u mnie w walizce deficyt na jesienne ciuchy , a do całości dopadło mnie jakieś przeziębienie :/ :P  Jedyne co powinnam to zaserwować sobie kubek gorącej herbaty z sokiem malinowym i wskoczyć do łóżka :/  Powinnam ale niestety  nie mogę . Przede mną bardzo pracowity weekend ( na moje własne życzenie) , a efekt tej pracy myślę że pokaże Wam już w przyszłym tygodniu :)  Tak czy inaczej jeżeli tylko siły mi na to pozwolą , wieczorami będę z Wami :)
Więc  tak jak to u mnie bywa w zwyczaju .... pogoda do d....y , no to są pazurki :)  Dzisiaj coś prostego jak zrobienie jajecznicy :) Enjoy :)









caviar nails/ vibo

40 komentarzy:

  1. genialny pomysł !

    a efekt genialny, prawie jak koronka na paznokciach, a ona zajmuje duuużo więcej czasu ;)

    jak tylko "dorwę" gdzieś perełki to od razu spróbuje-dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ale fajnie jak mi sie podoba - tylko ja mam krótkie ze względu na bubu ale muszę je choc trochę zapuścić bo mi smaka narobiłaś- strasznie mi sie podoba ze sa czarne takie po maksie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie! Inspirująco mogłabym powiedzieć:) kiedyś nawet miałam takie koraliki ale to było oj dawno temu ;) Bardzo mi się podoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana obadaj moje video:) a wlasciwie mojego faceta które nagrał dla mnie.mile widziane komenty na youtubie

    :*

    luv

    b.

    pazurki sama zrobie takie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, prosto ale ślicznie, te małe perełki super wyglądają, grunt to mieć pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne Agus!!! co to za perelki?

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie, ale jestem ciekawa czy taka ozdoba jest w stanie długo utrzymać się na paznokciach, podejrzewam, że dość szybko kuleczki mogą odpaść

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie to wygląda !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow i love this nail tutorial, this is s ocreative and inspiring! simply brilliant, it looks so girly-like and yet so elegant.
    don't you lose the pearls while touching something etc.?

    wow i love this post and can't wait to see more ofthese crazy tutorials. amazign idea!

    I adore your blog, keep on doing this wonderful thing you do here.
    I had to follow you, you have a new fan now <3
    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mega, tym razem to nawet ja powinnam dać radę;0)Super.PS.Zdrówka życzę, mnie w zeszłym tyg.rozłożyło.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł :) A czy te kuleczki się dobrze trzymają?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysl, masz bardzo ładne paznokcie ja moich nie moge "uchodowac" ciagle sie łamia, takze stawiam zazwychaj na neutralny manicure;-)
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing manicure. I love it
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś nigdy nie potrafiłam stworzyć czegoś fajnego z takich perełek. Twój manikiur wygląda świetnie. No i sfotografowany jest we wspaniały sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bajecznie to wyszło, no i może dla Ciebie jest proste zrobienie takich pazurków;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wygląda!!! Wracaj do zdrowia szybko! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pazurki extra!:]
    Zdrowiej Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to wymyśliłaś, a teraz pytanie praktyczne - kuleczki się trzymają i nie denerwują Cię te wypukłości na paznokciu ?? Bo wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to piekne i pomysłowe!!!!I ten czarny lakier tez piękny, taki błyszczący. Piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne paznokietki ;) Fajny pomysł na nie.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie pomalowane paznokcie, głównie pomysłowość wykonania jest tu dużą zaletą:)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire:)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ale świetnie to wygląda! jak tylko zapuszczę paznokcie to się za to zabiorę :D

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :*
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie :) Szkoda tylko że perełki nie wyglądają tak różowo na paznokciu tylko trochę biało, ale efekt też jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaach, jakie cudowne, "kawiorowe" pazurki! Dlaczego ja zawsze się tak babram w tym lakierze, a dla Ciebie jest to proste jak zrobienie jajecznicy? Ach, niesprawiedliwe życie;) Prześliczne paznokcie, ostatnio chciałam podobny lakier z kuleczkami kupić w Sephorze, ale oczywiście nie było... Co do przeziębienia, to polecam owoce acai albo goji, sama wcinam i uchroniły mnie od niejednego paskudnego kataru.;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowego posta z... Niespodzianką na końcu^^;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej:) Chciałabym poinformować Cię , że nominowałam Twój blog do VERSATILE BLOGGER !!! :)
    Gratuluję :) W związku z nominacją powinnaś zamiescić post opisujący 7 rzeczy, których o Tobie nie wiemy:)
    Szczegóły u mnie w poprzednim poście :) pozdrawiam serdeczniei gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale te perełki pięknie wyglądają ;o zauroczona jestem! ;O

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak pieknie ci to wyszlo i fotografie, ze wydaje mi sie jakbym ogladala jakis drogi magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie ci wyszły pazurki...
    a mam pytanko, czy długo ci się utrzymują te perełki na pazurkach? czy powoli odpadają i czym je przyklejałaś, po prostu na lakier czy jakimś klejem, bo słyszałam, że jest coś takiego..:)
    Ale efekt cudowny:)Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  30. aaa, czyli tak jak myślałam. Kawior piękny, ale tylko na raz ;)

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  31. swietnie to wyglada! :)
    PS dziekuje za odwiedziny i mile komentarze, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. sorry i follow in private! i think now you can see me :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)