piątek, 3 sierpnia 2012

Summer in Krakow :D:D:D

     Komu jak komu ......  ale mnie samej słońce potrzebne !!!   Energia wtedy jest  ............  jeść mi nie trzeba   .............  tylko do wodopoju czasami dopuścić pasuje ............  co bym nie uschła  :D:D:D  Ja to ewidentnie wynalazek  XXI wieku jestem ............  energooszczędna ....  działająca  na baterie słoneczne !!! :P :D:D:D
 A tak do rzeczy ............  jest cudownie!!!! :)   Pogoda póki co dopisuje ..........  towarzystwo jeszcze bardziej  ..........  czego więcej chcieć :D    Spacery ....  pogaduchy......  spotkania przy kawce .............  uroki ciepła i posiadania przyjaciół ......  bezcenne!!!  :)))   Ojjjjjjjjjjjjjj............  ciężko będzie wyjeżdżać :P :D
Wyjście na spotkanie w  luźnym zestawie,   w takie dni jak dzisiaj ..... wskazane :)   Luźno i przewiewnie :)  Sweterek z dużymi oczkami delikatnie zdobiony srebrną nicią......  to moja zdobycz z ostatnich wypadów do  charity shop-u ........  jak również koszyk , który dostał się w moje ręce za całe 1€  :D:D:D    I jak tu nie odwiedzać  tych sklepów ???!!! :D:D:D  Enjoy :)


























sweter-Atmosphere,  bag-Benetton> charity shop / skirt- sh / ring, bracles, sunglasses, shoes- Primark


30 komentarzy:

  1. Oj jak Ty cudnie wyglądasz:-)śliczny sweterek i koszyk .....:)
    A spotkania ze znajomymi faktycznie zawsze bezcenne ....ploteczki i takie tam .....nie długo też wybieram się na małe spotkanko ....na pewno zrelacjonuję :);)Buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica! wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super spódnica ! :)

    zapraszam do mnie ;D !!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny sweterk, i ogólnie fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. co za piękny zestaw ! spódnica Mistrz <333 i ten słodki koszyczek <3 wyglądasz rewelacyjnie !

    miłego weekendu , buziak !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie torebka kontrastuje z Twoją maxi..... A zdjęcia mają ten klimacik, który lubię...Trochę tajemnicy i piękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie mi się podoba ostatnie zdjęcie-brawo i uznanie dla fotografa, którym zapewne jest niezastąpiona Asia (choć może się mylę:)).
    no jak się ma owych przyjaciół-tych na dobre i na złe? to życie jest zdecydowanie lepsze, udanego wyjścia :)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  8. och ta moja ulubiona spódnica:) moja ulubiona ale w twoim posiadaniu:) świetnie wyglądasz, ach te długie włosy:) no i dziurawy sweterek też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ta spódnicę!!! wyglądasz w niej genialnie i ta bluzeczka - cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta plisowanka :) Jednak połączyłabym ją z górą bez wzorków :>
    Super,że w czasie urlopu pogoda dopisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest prześliczna, a Ty
    wyglądasz jak kobieta z klasą, zresztą na każdym Twoim zdjęciu jesteś urocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana jaki Ty masz uśmiech ( ostatnie zdjęcie) spódnica maxi mnie powaliła - co za kolor co za krój jak ona leży na Tobie - koszyczek pierwsza klasa:)Upały rzadzą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam to samo ! słonce to podstawa :) jeśli chodzi o strój to jestem gotowa ubrać się dokładnie tak samo ! super się komponuje ten zestaw tu plisy a tam sweter. Bardzo w moim stylu :)
    poza tym pięknie wyglądasz na ostatnim zdjęciu !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja a szczegolnie bluzeczka bardzo ladna. Ze zdjec az bije jak bardzo ci dobrze na wakacjach:) Choc uwielbiam twoje pokrecone wlosy to musze przyznac , ze w wyprostowanych jest ci slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjawiskowa <3Znakomity set taki "inny" w pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nieziemska maxi! Do tego w połączeniu ze sweterkiem, mmm! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie , spódnica jest czarująca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie !! Fenomenalna kiecka będzie mi się śniła po nocach. Muszę chyba wybrać się w najblizszym czasie na kumpeksowe łowy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zestawienie! Spódniczka, sweterek i torebka razem tworzą śliczną całość. U mnie też gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna maxi :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódnica i dodatki w postaci biżuterii - uwielbiam taki turkusowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ta maxi! ja uwielbiam kraków studiuję tam i teraz na wakacjach już za nim tęsknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No Kochaniutka wyglądasz bosko! Napatrzeć się nie mogę!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Połączenie idealne:)Sweterek już skradł moje serducho awwwwwwwwwwww....

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogladam i ogladam w kolo te Twoje stylizacje i napatrzec sie nie moge. Naprawde. Co jedna to piekniejsza! Masz talent. Gratuluje. Pozdrowienia. Anka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)