niedziela, 12 sierpnia 2012

Summer .... flowers .... and shorts :D

     Moda jest po to żeby się nią bawić :)  Tak też jest u mnie  :D   Eksperymenty w moim wykonaniu .....  czy  są trafne .........   hmmmmmmmm   ......   według mnie tak.....  ale  jak Wy myślicie .....   pewnie się dowiem pod postem :)
Kolejna  secondhand-owa zdobycz ...........   wygrzebana dla zabawy i żartów przez moją kochaną siostrę :D:D:D   Troszkę zrobiła duże oczy jak jej wynalazek potraktowałam na poważnie :)))  Chwila zastanowienia.....  i bachhhhhhhh  !!!!!!!!!!!   Jest już pomysł w głowie z nowymi szortami :D:D:D
 Możecie wierzyć lub nie..........   ale kilka lat wstecz  uświadczenie mnie w rzeczach krótszych niż do kolana  graniczyło z cudem ......  to dokładnie tak jakby szukać  igły w stogu siana :D:D:D   Byłam jedną z tych dziewcząt,  które najpewniej czuły się w długich portkach :D    Nie powiem,  żeby  teraz było inaczej  ...........   ale zapewne , krótsze rzeczy co raz częściej goszczą  na moim kuferku  :P :D
Tak więc...............   i u mnie są w końcu szorty !!!  :D:D:D   Są lniane, kwiatowe ........  i jakby uszyte specjalnie dla mnie  :D:D:D  Piękność numer dwa .......... mowa o torebce .........   idealnie się z nimi zaprzyjaźniła :)   Słoneczna pogodo .................   TRWAJ !!!!!!!!!!!!  :D:D:D  Enjoy :)



















shorts-sh/ shoes-allegro/ blouse(oasis),bag(atmosphere)- charity shop/ belt, sunglasses ring, bacelet- Primark

58 komentarzy:

  1. Dla mnie podobają się Twoje zestawy i nie staram się oceniac tego czy są trafione czy też nie .....ważne dla mnie Jest jak widzę Ciebie i dostrzegam, że świetnie się w tym czujesz,super wyglądasz,a ubranie jest dopasowane do Twojej sylwetki.....z jaką klasą Je nosisz i zawsze Jesteś w zgodzie ze sobą .....bynajmniej ja tak to widzę :)))pozdrawiam i miłego popołudnia niedzielnego Ci życzę :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jest super!Dzieki koszuli takie polaczenie nabiera 'elegancji', ta torebka swietnie tu pasuje. Ja odkad jestem na Florydzie kupuje duzo wiecej szortow niz w PL, ze wzgledu na tutejszy luz, ale tez temperature.

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty, okulary i kopertówka są piękne! świetnie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne szorty i naprawdę super wyglądają z białą koszulą

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo dopiero na blogu widać look dokładnie :))) nie tylko szorty ale i koszula jest genialna <3 ! świetnie wyglądasz w całości !

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:) szorty są naprawdę świetne;)i widzę, że pogoda dopisała;)Pozdrawiam serdecznie
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiatki to moja specialnosc i wielka namietnosc, w polaczeniu z biala koszula - elegancko, lekko, pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ przepiękna i urokliwa sesja!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !
    Spodenki rewelacyjne, sama z chęcią bym takie widziała na własnym tyłku :)
    Pięknie dobrałaś resztę i jak dla mnie zestaw pierwsza klasa !!!
    Torebeczka faktycznie cudo !
    Masz ogromny dar do przyciągania wszelkiej maści cudeniek
    ps. jak postępy w sadze Twilight ?

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze, że nie rezygnujesz z szortów - wyglądasz w nich świetnie! Po to mamy lato, słońce i nie jesteśmy jeszcze "babciami", by nosić się na "krótko" (choć mój ostaatni zestaw to sukienka maxi ;)... )
    P.S. CUDOWNA torebka <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. te spodenki i torebka są n i e z i e m s k i e ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nasz blogowy, radosny promyczek! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. KOchana, sama bym te spodenki przygarnęła, dobrze zrobiłaś, że je kupiłaś. Wyglądasz pięknie, elegancko, a jednocześnie na luzie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie!!! Kobieco i delikatnie, cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
  15. tzn ze kiedyś byłaś grzesznica - bo to grzech ze nie nosić w Twoim przypadku krótkich spodenek spódniczek sukieneczek- bardzo bardzo mi sie podoba wykończenie zestawu tzn paseczek i okulary

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ są genialne! Mają piękny wzór. A kolorystycznie to już mnie rozłożyłaś na łopatki (okulary) cudo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie sie bardzo podoba i wcale bym nie uwierzyla, ze siostra zrobila ci zart. Masz piekna kobieca figure i prosze choc w spodenkach bardzo sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, torebka to małe cudeńko, szorty z koszulą super połączone i cudne buty....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie!

    http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie i wg mnie wyglądasz rewelacyjnie :-) szorty mają piękny fason! A cały look jest pięknie pastelowy - ślicznie! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory, Agnes. Jestem na tak:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER MAM TAKA SAMA KOSZULE I WLASNIE SZUKAM SPODENEK W PODOBNYM STYLU

    A nosisz gorsety ?

    u mnie możesz wygrać gorset marki STRADIVARIUS !

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem wyszło świetnie! Twoja stylizacja przypomina mi piękne i malownicze lata czterdzieste XX. wieku. Pasuje Tobie taki styl :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw! Już dawno nie widziałam kwiatów na blogach.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello! I like your blog! im following you now on GFC and Bloglovin! If you like my blog, Follow me back please!

    XoXo

    www.shoesandbasics.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapitalnie wyglądasz!! Świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice outfit! I like the florals together!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. genial look!! http://theartist-mona.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. excellent!!!
    we are following you back darling!!!
    xoxo




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne szorty...super fason!
    boje od ciebie pozytywna energia!
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jakie cudne portasy!!!No,że mnie się takie nie trafiły heh!:D Wspaniale wyglądasz moja Droga i zgadzam się z Tobą,że moda to zabawa więc bawy się ile wlezie ooooo!:D;)
    :* Ścisk

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne te szorty! i muszę powiedzieć, że zarażasz optymizmem na tych fotkach ;).

    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajna stylizacja! :) Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz! Bardzo podoba mi się twój outfit :) I zazdroszczę włosów! :D Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  35. You look gorgeous!!:) Love the outfit!

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula jest absolutnie genialna i wygląda świetnie w tym zestawie.
    I bardzo podoba mi się odcień Twojego lakieru!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  37. I dobrze, że je wzięłaś, są świetne! :)). Wyglądasz zjawiskowo, a koszula jest obłędna :).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie te szorty są genialne po prostu! ale ja ostatnio mam świra na punkcie krótkich gaci...

    ogólnie cały zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. szorty są genialne, ale wybrałabym inną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. haaa! tu nawet nie ma mowy o braku zabawy, przedostatnie zdjecie mistrz! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie dopasowałaś koszulę do pozostałych częście garderoby, ale najbardziej to mi wpadły w oko Twoje buciki,ach!

    OdpowiedzUsuń
  42. kochana wyglądasz perfekcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. BELLISIMA! http://theartist-mona.blogspot.com.es/
    SWEETMONA

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne spodenki:) z daleka jak piękna kwiecista spódnica:) a z bliska świetne, nowoczesne, krótkie takie nawet eleganckie spodenki:) świetnie wyglądasz:) na luzie a zarazem lekki szał:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem zachwycony wspaniała stylizacja ! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super są takie koszule! Bardzo klasyczne a zarazem nigdy nie są nudne - zwłaszcza z Twoimi szortami wygląda to bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne ciuchy, piękna kobieta i wspaniały blog. Z chęcią będę zaglądać tutaj co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wygladasz obłędnie!!! Sexi i mega kobieco!! Jejku-ile bym dała żeby tak wygladać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zwykle.... SUPER !
    Ciekawe ciuchy, nie tuzinkowe co bardzo mi się podoba. Masz swój styl za to cenię i lubie tu zagladać.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)