wtorek, 28 sierpnia 2012

Power of colors !!! :)))

   Ostatnio głośno się robi na blogach odnośnie bycia trendy czy jak kto woli modnym  ! :P   Co to oznacza?   Hmmmm....  nie wiem, ale wiem jedno !!!  Ja to często spóźniony zapłon mam :D:D:D   Jeżeli myślimy o tym czy :  "wyglądać jak manekin z wystawy" , oznacza że jednak jestem trendy lub czy przysłowiowa lista "must have"  robi ze mnie kogoś  "cool"   ....  no to ja nie jestem ani jednym ani drugim ! :)  :D     No bo jak że mogę być, skoro wszelakie zdobycze pokazywane u mnie na blogu , są znaleziskami z second hand-ów  tudzież bardziej dobitnie powiem , rzeczami z drugiej ręki  :D   Wiem jedno!  Na pewno z tym wszystkim czuję się oryginalnie...  :)
 Jednak ,  co by nie było że ja taka do tyłu z panującymi trendami jestem  ....  dzisiaj zdjęcia z pieskiem ..........  też bardzo FASHION  na blogach i nie tylko :D  Tak naprawdę mój wiekowy kolega ze zdjęć to żaden "model"  ...  tak jak i ja ........   jednak razem tworzymy niezły duet :)Wabi się Dinuś ....  i jest  ze mną już od szesnastu lat :)
Tak więc  ....  jesień nadciąąąąąąąąąąąga  ...  a u mnie w końcu  moc kolorów!!! :D:D:D  I niech tak zostanie ....  :D:D:D  Enjoy :)






















Nie zabrakło również najważniejszego Modela :))) 

 



blouse, skirt- sh/ shoea (atmosphere), bag (benetton)- charity shop/ jewelry- Primark

54 komentarze:

  1. Przepiękna kolorystyka, cudna spódnica :)
    a co do bycia feszyn- mnie to nie kręci :) ja też w większości rzeczy mam z second handów albo z wyprzedaży czy ze zwykłych osiedlowych sklepów. Ubieram to co lubię i w czym wyglądam dobrze. Nie widzę większego sensu i przyjemności w byciu manekinem z wystawy H&M ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ważniejszy jest styl niz pogoń za modą. Ty wyglądasz super stylowo! Nie do podrobienia. I piekne fotki, uroczy piesek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos przeoczyłam to ostatnie zdjęcie z córcia! Przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chociaż umiesz ubrać się w skarby z secondhandów ! I to jest najfajniejsze, ja tego nie umiem a w sieciówkach staram się omijać trendy (czyli większość) i pozostaje mi nic do kupienia ! I dlatego mam tak mało ubrań ;( ale może w końcu zmądrzeję, odnajdę swój styl i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory są przepiękne!
    Spódniczka mi się już marzy, kolor szpilek również, no gratuluję, wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do jesieni jeszcze daleko!Pieknie zestawilas te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes jedna z moich ulubionych blogerek poprostu zachwycam sie pomyslami i rzeczami, ktore wynajdujesz. Powiem tak bardzo latwo i bezpiecznie ubierac sie z ulica znacznie trudniej wyczarowac cos swojego. Tobie sie to naprawde udaje :). Piekne kolory i uroczy koczek na glowie :) a pieska bym chetnie poglaskala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga jeśli Ty nie jesteś "feszyn" to moim zdaniem nikt nie jest ;p Uwielbiam Twoje świeże, nowe, lekkie, czasem z przymrużeniem oka stylizacje. Stroje, które dobierane są z sercem i noszone z pasją !
    Jesteś dla mnie inspiracją o 100 razy większą niż to co w najnowszych kolekcjach prezentują wszelkiej maści sieciówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. the power of colors made a great impact on ur outfit,so colorful n effortless
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  10. No i dobrze, trzeba odziewać jak najwięcej kolorów, bo już niredługo jesien...Strasznie jej nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne kolory!! Pięknie się prezentujesz. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięęęękne buty i bardzo fajny, mocnoodcieniowokolorowy zestaw :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, żeby ubierać się w zgodzie ze sobą :)
    Mnie bardzo się podoba jak łączysz kolory.
    A zdjęcie z córką urocze - bardzo podobna do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To synek. Litości ludzie:(

      Usuń
  14. Miks pięknych kolorów :) Wyglądasz wybitnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Energetyczny zestaw, uwielbiam takie miszmasze kolorystyczne - ze smakiem i z "jajem" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu! Cudne! Idealnie dobrałaś - wydawałoby się na pierwszy rzut oka - nie pasujące do siebie kolory - ale w końcu jesteś GENIALNA :))))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze, ze cos sie nie mozesz z latem pozegnac ;) niech kolory beda z nami! :D Buziaki i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja myślę że nie o ubranie tu chodzi, przecież to tylko dodatek do tego co już mamy i posiadamy .....najważniejsze to czuc się dobrze w tym co się nosi i czerpac radośc z kupowania wcale nie drogich rzeczy, a takich które nie zrujnują naszego portfela...moje ostatnie zakupy własnie w sh cieszyły najbardziej...nie sztuką jest kupic to co wszyscy już mają ...sztuką ubrac się inaczej,ze smakiem i klasą ...tak jak TY:))))
    Przepiękne zdjęcia ..:*ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie kolorowo- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Twoje połączenia ! są po prostu olśniewające :) pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

  21. Moc kolorów:D
    Bardzo ładnie kolorystycznie :)
    A zdjęcie ostatnie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory cudowne :D
    A Twój znak rozpoznawczy to plisowane spódnice - i tak 3 maj!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam sie czy jestes trendy, modna czy na topie, jak zwal tak zwal.. Wiem, ze sie swietnie ubierasz, masz niepowtarzalny smak, gust i wyczucie. To sie wlasnie nazywa STYL. Kolejny piekny look. Kobieco, z klasa, swiezo, Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite! Bylam pewna, ze to dziewczynka, sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zestawienie kolorów! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniale wyglądasz, pięknie połączone kolory i wspaniała spódnica! <3
    bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super.... jak zawsze! Podoba mi się że nie boisz się kolorów. Twoje ciuchy, mix kolorystyczny kojarzę z dynamiczną, pełna temperamentu 100% kobietą. Moje pełne uznania WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam takie samo podejście do ubrań;)Nie raz pisałam o tym u siebie na blogu:]A niedawno dosyć dziwna propozycja padła w moim kierunku od jednego z portali-pokazania swoich "must have" na jesień z terminem do 30 sierpnia?Wtf? ja nie wiem co będzie moim must have:D To się okaże w praniu!zobaczymy,co upoluję hehe:D;)Chyba nawet o tym napiszę na blogu:D:D:D Także ślepe podążanie za trendami zostawiam innym:)Co do zestawu-super,bardzo mi się podoba kolorystyka i całokształt.W zeszłym roku miałam świra na punkcie plisowanych spódnic 3/4 a tej jesieni z pewnością je "odkurzę" ;)Dinuś rządzi;)Cmoki:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimie- tak to SYNEK!!! Litości??? Niby dlaczego ??? Nie rozumie??? :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak wiem że to synek:) Tylko dziwi mnie fakt, że ludzie nie wykazują odrobiny zainteresowania aby przeczytać posty. Wtedy nie pisaliby komentarzy w stylu "Piękna córeczka" :) Pozdrawiam Ciebie i synka

    OdpowiedzUsuń
  31. Ah to o to chodzi:) Nie zrozumiałam na początku :)
    Co do komentarzy .... szkoda ze ludzie nie czytają wpisów ... i chyba ciężko się nawet do tego przyzwyczaić :/
    Dziękuję za to sprostowanie :)
    Pozdrawiam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Nominowałam Cię do Nagrody Dla Wszechstronnego Blogera (Versatile Blogger Award). pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny post ;)
    super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana jak Ci cudnie w tych kolorach! Jest szał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz pięknie, kolory są świetne! A spódnica to już w ogóle wymiata ! :) Jak dla mnie jesteś bardzo trendy, czy tam masz różne must have hehe zwał jak zwał, PODOBA MI SIĘ ;)

    ps. a ja jestemu Ciebie na "stałe" a Ty mnie zapraszałaś, a ja już od dawna figuruję w twoich follołersach (jak mam być już taka młodzieżowa ;) heheh pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja uwielbiam taki look! niesamowite kolory dodają nietuzinkowości! a usta są najlepszym dopełnieniem całego stroju!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  37. ohh jak kolorowo! rewelacja!!
    ostatnie zdjecie jest cudowne :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja, ta plisowana spodnica jest genialna ;)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja, ta plisowana spodnica jest genialna ;)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Też ubolewam na tym, że ludzie nie czytają wpisów, które tak samo jak i zdjęcia są podstawą każdego nowego posta. :) Za to ja czytam i wiem, że to Twój synek, wiem jakie masz podejście do mody i trendów i.. też miałam ostatnio zdjęcia z psiakiem. Nie dlatego, że inne blogerki masowo pokazują swoje pupilki, ale dlatego, że mój akurat podczas szybkich, przydomowych zdjęć się napatoczył, nie dało się Jej odgonić. :P Jak zwykle wyglądasz świetnie, lubię Twoje oryginalne looki. Nie idziesz na łatwiznę Kochana, nie idziesz!

    OdpowiedzUsuń
  41. takich właśnie szpilek potrzebuje na sobotę:) cudne:) całość bardzo optymistyczno-kolorowa:) pani lato:)

    OdpowiedzUsuń
  42. kolory kolory kolory aaaaaaaaaaa ale zarabiscie to wyszlo! plisy piekne a Dinus- najlepszyyy!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. no w końcu jakaś kolorowa dziewczyna ! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. kolory fantastycznie ze sobą współgrają

    OdpowiedzUsuń
  45. widzę, że też żółty:) świetne letnie łączenie kolorów - lubię tak!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/08/versace-jeans-couture_31.html

    OdpowiedzUsuń
  46. I love every single photo of you

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie i kolorowo, tak jak lubię ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczne kolory stylizacji ! Wyglądasz ślicznie :)) Buciki są nieziemskie. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  49. wspaniała stylizacja!
    obserwuję<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)