sobota, 18 sierpnia 2012

My pleasure :)

      Co bym Wam się nie znudziła ........... dzisiaj coś innego niż  JA  :P :D   
Otóż można powiedzieć , że zabawiłam się w " personal shopper "  :D:D:D    W takich momentach czuję się jak  przysłowiowa ryba w wodzie :)    Praktycznie dostałam wolną rękę co do zakupów,  z małymi  wskazówkami co powinny zawierać :) 
Pudrową sukienkę dorwałam w Zarze i aż mi się oczy zaświeciły, jak wyobraziłam sobie  tą Młodą osóbkę w niej :)  Zdobycz chyba  czekała na mnie , bo była ostatnia w rozmiarze "S"   :D  (zakupiona bez mierzenia :P )  Postawiłam na mocne akcenty . Żeby nie było mdło ...  dopasowałam  kobaltową koronkę w pasie oraz mocno kobaltowe szpile :D  Torebka - serce ....  połyskująca w promieniach słonecznych  delikatnym różem,   po kilku latach wyczekała na swój moment :) Makijaż minimalistyczny .... subtelny i delikatny ....  wręcz muśnięty :)  Sama fryzura to pomysł bohaterki zdjęć ....  i wbrew moim obawom ....  podołałam :D   Efekt???  Zobaczcie na zdjęciach :)
Tak więc , cel: WESELE !  Stanowisko: ŚWIADEK !  :D  Enjoy :)




















 

 Byłoby nie po Naszemu , jakby zabrakło MISTRZA i mistrzuniów drugiego planu :D
 Francesco  summer-power    dopiero wstałem  :P :D



Dress- Zara/ shoes-nn/ clutch-nn

44 komentarze:

  1. Swietnie sie spisalas! Jak zawodowa stylistka! Wszystko sie cudnie komponuje, lekko, zwiewnie, stosownie do okazji... Masz zdolnosci Dziewczyno! Podziwiam i pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zawód jak najbardziej dla Ciebie!!! Sukienka jest piękna - taka lekka, jasna, no dla księżniczki. I świetne dodatki :-)) Twoja siostra?? (nie wiem, strzelam, ale podobieństwo jest :-)) ) wyglądała cudownie!

    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie! modelka to ktos z Twojej rodziny? Bo uderzające podobienstwo dostrzegam do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie;) bardzo mi się podoba;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale słodziutko wyglądasz, piękna sukienka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka i świetne dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super sprawa, ja raz ppomagałam koleżance dobrać dodatki do sukni ślubnej, super sprawa ;d
    efekt końcowy idealny, pięknie wyglada ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super sprawa, ja raz ppomagałam koleżance dobrać dodatki do sukni ślubnej, super sprawa ;d
    efekt końcowy idealny, pięknie wyglada ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super sprawa, ja raz ppomagałam koleżance dobrać dodatki do sukni ślubnej, super sprawa ;d
    efekt końcowy idealny, pięknie wyglada ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. w pierwszej chwili patrząc na zdjęcia pomyślałam boże jak odmłodziła cię zmiana koloru włosów i ta pastelowa sukienka ale oglądam dalej eee coś tu jest nie tak :D
    Strasznie podobne jesteście, a spisałaś się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamiast ogarniać swoje zdjęcia to siedzę u Ciebie!:)
    Siostra wygląda niczym gwiazda! Sukienka jest cudowna<3
    A Mistrzu jest dalej mistrzem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. NO kochana to teraz jak będę miała coś wielkiego(wyjście)piszę, jadę ...i ubierasz mnie !!!Jestem zachwycona i słowa z pewnością nie oddadzą tego...zaglądam już kolejny raz i podziwiam Tą piękną młoda damę ..z pewnością godnie reprezentuje Pannę młodą :))pozdrawiam Cię ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka rozkoszna:)
    i te dodatki.. cudo

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka piękna i dobra na różne okazje :)

    w RI nie byłam już wieki, a w sumie to jeden z moich ulubionych sklepów, choc ceny mają mniej przyjemne. buty są z allegro, od sprzedawcy X_Courtney - są różne modele i kolory

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz tutaj zjawiskowo :) Sukienka jest urocza !

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo! uwielbiam tiul:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ślicznie!!!! Kobieco, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. I wyszła dryhna jak marzenie, brawo kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. I D E A L N I E!!! Cudnie, dziewczęco, z klasą :) Zauważam podobieństwo do Mistrzyni ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie sukienki! Świetny pomysł z tym kobaltem. Koronka dodaje sukience wyrazistości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paula wygląda prześlicznie!!! BRAWO! :) Fryzura też mistrz! Chylę czoła kochana! :)
    Ps.Torebka to New Yorker. Mam taką samą. Uwielbiam czaszki hehe, szczególnie w takim "słodkim" wydaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz, jak księżniczka!!
    wszystkie zdjęcia są super, ale to ostatnie ze składanki z córa w górnym prawym rogu... po prostu boskie!

    Zapraszam do mnie i dołączam do obserwujących licząc na maly rewanzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  23. agamendes@blogspot.com20 sierpnia 2012 14:29

    Piękną sukienkę wybrałaś. Ja jestem Twoją elegantką, a Ty moją Rakietą!!! Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look absolutely gorgeous!!:) Love the outfit and your hair! <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  25. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  26. Ahhh jak uroczo - pięknie :> !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Druhna jak anioł wygląda ;p masz dziewczyno talent nie tylko do ubierania siebie ale i każdego wokół ! Domyślam się, ze owa anielica to Twoja siostra lub kuzynka - bardzo podobna do Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna dziewczyna i wygląda zja-wis-ko-woo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. Osz Ty! :) Personal shopper z Ciebie jak się patrzy, bardzo mi się podoba ta Pani świadek w tej sukience. Atuty podkreślone, fryzurka świetna, buty pierwsza klasa - nic tylko się cieszyć. GRATULACJE KOCHANA, spisałaś się na medal!

    OdpowiedzUsuń
  30. jak dla księżniczki... piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  31. DZIEwczyna wygląda oszałamiająco! perfekcyja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Śliczna sukieneczka, bardzo do Ciebie pasuje ;) buciki i słodka torebeczka także bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Omg!! I love that Zara dress, it makes me remember Carrie from SATC! :)
    Kisses, Luzia M.

    OdpowiedzUsuń
  34. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna stylizacja! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ajjj sukienka jest śliczna i idealnie sprawdziłaś się w nowej roli ! :) ps. a ta mała osóbka na ostatnich zdjęciach to twoja Córeczka? Jest naprawdę PRZEŚLICZNA ! :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW! Jestem pod ogromnym wrażeniem... Świetnie się spisałaś. ;)

    Fantastyczne połączenie. Sukienka jest CUDNA! Torebusia i buty również. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  38. good job!!!!!!
    genialnie, cudownie i nie wiem co jeszcze napisac;-) ogólny zachwyt na stylizacja i modelka
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka i torebeczka - cuuudooo!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)