czwartek, 23 sierpnia 2012

Leopard and snake :)

     Hej hej!!!  Pogoda , pogoda, pogoda ........ i jeszcze raz pogoda !!!   Zdecydowanie  zachęca do wyjścia z domu  ...  dlatego też i ja rzadziej  bywam na blogu  :P :)   Do tego wszystkiego, fantastycznie spędzam czas z moimi psiapsiółkami  (niestety ta najważniejsza dziś poleciała :(  ... jednak  mam nadzieję, że Nasza  rozłąka tym razem nie będzie tak długa jak ostatnio  ) Co do postów ....   poprawię się,  poprawię ...  tylko muszę nacieszyć się "pełną gębą" słońcem i nie tylko ... tak żebym   miała wszystkiego powyżej dziurek w nosie :P  Szczerze???    Wątpię że to kiedykolwiek nastąpi ....   :P :D 
No ale !!!  Na   te upalne dni , jak znalazł nadała się owa panterko-wa bluzka, wynaleziona ostatnio  w second hand-zie !  Połączenie  dwóch różnych zwierzęcych wzorów, to w moim przypadku nowość, ale jak to się mówi : Do odważnych świat należy !!!  :D Tak więc znane Wam już wężowe szpile z nowością, ku mojemu zdziwieniu wyprodukowaną w Irlandii :D:D:D  Chyba mój drugi kraj daje mi po cichu znać , że już tęskni za mną :D:D:D  Do tego wszystkiego .... zgodnie z obietnicą,  znakomicie Wam już znana , plisowana biała spódnica  :)  Mówiłam, że będzie nie źle "wykorzystywana" tego lata ...  no to dotrzymuje "jej" słowa  :D:D:D  Tak więc ....  Enjoy :)


























blouse ( lucinda Grey), skirt- sh/ shoes (next)-charity shop / bag- Kookai/  jewelry, sunglasses- Primark

46 komentarzy:

  1. <3


    http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą twoją biała plisowaną spódnicę, a w połączeniu z panterkową górą też wygląda znakomicie i nawet te dzikości się tu z sobą w ogóle nie gryzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie umiem nosić " panterek" i zawsze mam problem co założyć do takiej bluzki. Zainspirowałaś mnie:-) bardzo mi się podoba Twój zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo !
    Wyglądasz tak fantastycznie, że normalnie napatrzeć się nie mogę ! Taka z Ciebie lamparcica, że aż weżę legną u twych stóp ;p
    A poważnie, bardzo kobieco, elegancko z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno, co ciśnie mi się na usta to.... WOW!!!! Wyglądasz przepięknie, przeelegancko, kobieco! Wszystko bym u siebie widziała, absolutnie rewelacyjna spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznotka! Lubię Cię w klasyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kazda rzecz z osobna wydaje sie byc raczej nie w moim guscie.. Ale w Twoim wydaniu jest zaskakujaco cudnie! Zwierzece wzory pieknie sie uzupeniaja, a spodnica nadaje lekkosci i elegancji. Zlote dodatki - wisienka na torcie ;) Naprawde zauroczylas mnie tym zestawem. Mam bluzeczke w panterke, ktorej nie nosze, ale chyba ja wyciagne z szafy.. :) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. No cudownie ......a w tej fryzurce to już bomba !!!!Świetny zestaw i dodatki...jestem zachwycona, jak zawsze zresztą !!!Wyglądasz przepięknie :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. we wszystkim ładnie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś mi napisała, że zamierzasz połączyć panterę i skórę węża, odradzałabym...a tu TAKI efekt! SUPER.
    Wyglądasz niezwykle efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana cóż ja Cie mogę tu rzec - jest szał czad seks i kobiecość elegancja i drapieżność piękne połączenie biel prostota plisu z leopardem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś, to jedna z Twoich najlepszych stylizacji ever!!!! W butach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka i spódnica są świetne !!! a Tobie bardzo fajnie jest w takiej długości spódnic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pantera i wąż... Fajne połączenie! Podoba mi się i to bardzo! :)

    Butów szczerze zazdroszczę! Są świetne. :) Bluzka i spódnica również. :)

    :* ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Plisowana,białą, szeroka spódnica w stylu MM boska! I te okulary!! Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna spódnica, rewelacyjne buty..świetne połaczenie wzorow
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo !! buciki skradły mi serce i ta spódnica.. super wszystko dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeuroczo wyglądasz! Świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak do odważnych świat należy!Wyglądasz wspaniale!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cholernie ci zazdroszcze tej pogody, u mnie brzydko... Zestaw oczywiscie ladny, klasa ;) Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. połączenie drapieżnego wzoru i bieli wyszło perfekcyjnie! ;O <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny zestaw, bluzka, spódnica. Ślicznie. Strasznie podoba mi się Twój styl. Obserwujemy? Ja już dodaje do obserwowanych i serdecznie pozdrawiam z deszczowej Irlandii. ..:/

    OdpowiedzUsuń
  24. mogę powiedzieć tylko tyle, że niesamowicie wyglądasz i bardzo mi się podoba :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie!!! Świetnie połączyłaś wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe połączenie drapieżnego wzoru i delikatnej spódnicy i do tego wężowe buty, hm :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Drapieżnie...zwierzęce motywy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz bardzo stylowo.widac,ze spodnica pieknie sie uklada!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo udane połączenie. Świetnie wyglądasz w takich kolorach. Plus urocza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmmm jak szykownie ! uwielbiam leopardowe printy <3 i do tego czerwone usta ...Mega !

    OdpowiedzUsuń
  31. kurcze nie jestem pewna czy mój poprzedni koment wszedł :/ jeśli nie to piszę jeszcze raz ...uwielbiam leopardowe printy ! i bardzo podoba mi się to połączenie <3

    buziak !

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo plisy :)Podoba mi się to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz, piękna spódnica i leopard też super wygląda, buty cudne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  34. ojej... ta spódniczka jest prześliczna :)
    obserwuje!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna stylizacja <3
    Podoba mi się Twój blog, obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny outfit! Bardzo podoba mi się połączenie panterki i bieli:)
    PS. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zechcesz odwiedzić mojego boga o modzie męskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna Ty! idealna spódnica :*

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiękna spódnica... obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wszystko połączyłaś:))) Bardzo udane, drapieżne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  40. To jedne z moich ulubionych zdjęć będą. I w dodatku zrobione w kwadrans:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne połączenie panterki z białym, buty bym zabrała:)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny look!!! Wszystko idealnie do siebie pasuje. Lubię dzikie wzory :) Zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. No,no ja o takim polaczeniu jeszcze nie pomyslalam a fanka motywow zwierzecych jestem!Swietny look!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)