niedziela, 5 sierpnia 2012

Last Friday night :)))

    Dzisiaj bez większego rozpisywania się !!!!  
Piątkowy wieczór był nieziemski !!!   :D:D:D    Ogólnie cały dzień się wiele działo .....   aleeeeeeeeee !!!!!!!!!   Wieczór ..............  całkowicie nieplanowany  ....................... a  wypadł REWELACYJNIE !!!   :D:D:D     W damskim gronie...........  świetna szampańska zabawa ............  towarzystwo doborowe .....  i wiele , wiele tańca ............  normalnie miodzio !!!   Wiem , wiem ...........  może zbyt bardzo się  zachwycam .....  ale u mnie takich wieczorów jak na lekarstwo .....  dlatego chłonę ile mogę :D:D:D
Na sobie ................   kombinezon , wcześniej Wam już znany ............  a na późny wieczór ramoneska ....  wyłapana przez moją Asię w sh , która pewnego ranka ,  zbudziła mnie telefonem .....  że ma dla mnie taką małą zdobycz :D:D:D    No i powtórzę raz jeszcze  :  Jak tu nie kochać second hand-ów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Enjoy! :)





















jumpsuit-h&m, shoes- Atmosphere> charity shop/ jacket- True2you>sh/ jewelery, bag - Primark/ watch- Guess/ turtle- Claire's /

45 komentarzy:

  1. normalnie podziwiam wszystkie dziewczynki co potrafia znajdywac takie skarby w sh...ja jakos do kombinezonow sie przekonac nie moge:( ale na tOBIE wyglada uroczo, ale twoje wszystkie stylizacje tak wygladaja... a taneczne zabawy sa najlepszE:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaa! jaki genialny kombinezon!!!! uwielbiam takie!!! wyglądasz w nim zja-wis-ko-wo! a pierścionek z żółwiem przeuroczy:) ja chce Primark w Polsce ! :D xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski kombinezon i fajna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje szafirowe buciki!!! I świetna kurtka!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. loved how u added colours to a plain outfit with ur accessories!
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Ten kombinezon jest nieziemski! Wspaniale na Tobie leży, wspaniale wygląda! Oczu od Ciebie oderwać nie można! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym kombinezonie wyglądasz rewelacyjnie! a co do piątkowego wieczoru to i mój był bardzo udany i spontaniczny, a babskie są najlepsze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuuuuuuuudnie jestem pod ogromnym wrażeniem tego zestawu ....Uwielbiam po prostu !!!! Takie zestawy są bliskie mojemu sercu .....wyglądasz pięknie i świetne zdjęcia :)))))P*

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały kombinezon ten suwaczek to mega ozdoba - fajnie ze nie założyłaś już nic na szyje- bransoletki ( także przepiękne) są wystarczające dodatkowo sama kopertówka także robi za biżuterie- ogólnie rzecz ujmując wyglądasz nie jak milion dolarów a już dwa wsadzone na wysokie oprocentowanie - uwielbiam Cie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz jak prawdziwa gwiazda w tym kombinezonie!!! bardzo mi się podoba w połączeniu z tą kurteczką !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. kombinezon robi szał super :D

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieziemsko wyglądasz w tym kombinezonie!!! I te dodatki to strzał w dziesiątkę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze tak jest, że spontaniczne imprezy są najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the jumpsuit and the blue shoes together. Perfect combination ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Kombinezon jest niesamowity. A babskie wieczorki są naprawdę zawsze udane ;) prawie zawsze ;) dobrze, że Tobie sie udal.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja. babskie imprezy są najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny kombinezon :) i boskie szpileczki :) świetnie wyglądasz.............tylko gdzie ta burza loków??? :) ale w prostych też Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czasem dobrze jest się trochę wyszaleć ;)
    kombinezon masz znakomity, a ramoneska to na prawdę świetna zdobycz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie ci w tej czerni:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No powiem Ci że wymiatasz! Cudny jest ten kombinezon!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny kombinezon, bombowo wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się zamek z przodu i te złote dodatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo tak z miłą chęcią bym się przeszła na taką imprezę w babskim gronie! :) Rewelacyjny masz ten kombinezon i ramoneskę z second handu! Ja też uwielbiam sh choć ostatnio zupełnie nie mam szczęścia! :(

    Buziaki Piękna! :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kombinezon :)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz:) aż brak mi słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kombinezon to tak świetne rozwiązanie, że nie trzeba martwić się o dodatki.
    Prezentujesz się w nim świetnie. Podkreśla Twoją sylwetkę, dodaje kobiecości. To jeden z moich ulubionych zestawów, które mogłam zobaczyć u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny kombinezon :) bardzo mi się podoba. W sam raz na wieczorne - i nie tylko - wyjście (u mnie też ich za dużo nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to kobieta potrafi znaleźć perełki w lumpie:)
    Rewelacyjne graffiti za Tobą. Ktoś miał talent;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie:)

    velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ach te buty, po prostu cudny kolor. Zazdroszczę ramoneski ;) Dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja ! kopertówka jest niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zestawienie i super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz:)
    ten kombinezon prezentuje się bardzo dobrze (a nie jestem zwolennikiem kombinezonów) tu musze bardzo pochwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ahmmmmmm to ten kombinezon na widok którego opadła mi szczena...i którego zazdroszczę....:D Super wyglądasz,ale u Ciebie to norma:]:*

    OdpowiedzUsuń
  35. kombinezonu szczerze zazdroszczę!
    jest piękny, a Ty wyglądasz w nim olśniewająco
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowite stylizacje! Zachwyca mnie Twoja oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)