czwartek, 9 sierpnia 2012

DIY by Mama J :D

     Nie ma to jak unikatowość !!!!    To jest coś co mnie najbardziej kręci!!!   :D:D:D  Rzeczy uszyte własnoręcznie .....  czy też przerobione  ......   zyskają na wartości .....  i stają się bezcenne  :D    Tak jak w dzieciństwie,  kiedy cała Nasza garderoba wychodziła z pod igły mojej  Mamy  .....   tak teraz kiedy jestem już  kobietą , cenię sobie jeszcze bardziej jej rękodzieła ...........   :)))    W powiązaniu z moimi pomysłami .........  tworzymy chyba niezły duet   :D
O tym że Mama  J ............    to złota rączka .....  pisałam Wam już wcześniej  TU ..........   a dzisiaj się powtórzę :D 
Sukienka leżała ............  tudzież dojrzewała ,   dwa lata  w szafie  .........  po  to,  żeby w końcu pójść pod nóż ........... no i stało się!!!   Z  maxi dress.....  zakupionej  za całe 1zł. .....   powstało moje wielokolorowe cudo!!!  Kobiecości  nigdy za wiele :D:D:D   Enjoy:)























dress-nn>sh,DIY / shoes-Atmosphere> charity shop / bag, ring - Primark / sunlglasses- New Look

51 komentarzy:

  1. wow- so pretty. what a perfect idea. i love it!
    kisses to you
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    *dogeared heart necklace*

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w wersji krótszej wygląda o wiele ciekawiej !:) Super w niej wyglądasz, tak promiennie i wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak miec taką mamę .....to dopiero skarb!!!Sukienka prześliczna, wyjątkowo w niej wyglądasz i tak z dumą nosisz .........ach wzruszyłam się :)))ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentujesz !! :) Sukienka jest na prawdę cudna. :) Te kolorki... <3

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. niby taka mała przeróbka a jaki efekt:) fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka GENIALNA!...REWELACYJNE KOLORKI...A MAMA MIESZKA GDZIE?;-) PILNIE POSZUKUJE NAUCZYCIELKI SZYCIA;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie Ci w tej sukience - elegancko i bardzo kolorowo :D super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna jest ta kiecka ! dobrze że po odleżeniu przyszedł jej czas :) całkowicie się z Tobą zgadzam , ja też tworzę podobne duo z mamą mojego faceta :P co prawda zdolności do szycia sama nie mam ale za to pomysłów mi nie brak , za to mama robi cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurde blaszka - kobitko to jest DIY - fantastycznie nie no gwiazda filmowa i te kolory i krój właśnie mam zawał :) bosssko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. very beautiful dress/outfit! I love the bright colours

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjjjj tak zdecydwoanie ci to wyszlo! ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka mama to skarb! ach cudna ta kiecka i wyglądasz w niej genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so gorgeous dear!!!!!I discover your blog today and I love it too much<3 I became you new follower on GFC and Bloglovin if you can follow me back I will appreciate this too much.
    Have a nice day.
    www.Lindissimaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka zdecydowanie jednorazowa, oryginalna i przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajny letni zestaw xx no i to otoczenie....
    Moj kochany Krakow x

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak - zdolności krawieckie to skarb :-))) Sukienka po przeróbkach śliczna - baaardzo kobieca :-) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Osz kurcze, Twoja mama faktycznie ma niezły talent! :) Świetnie wygląda ta sukienka i idealnie na Tobie leży. U mnie talent do przerabiania rzeczy ma mój tata, wszystko przeszywa na maszynie, skraca mi spódnice, zwęża sukienki. :)

    Pozdrawiam Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaa!!!! Jaka cudna kiecka!!! Boziu, ale talent!

    OdpowiedzUsuń
  19. KOchana, idealnie wyglądasz! Boska kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  20. No po prostu gwiazda!!! To DIY przeszło granice możliwości. Sukienka wygląda nieziemsko. Czasem warto czekać :):)Gratuluje talentu. Bije sie w piers i zastanawiam, czemu mimo wielu pomyslow nie jestem w stanie doprowadzic żadnego z moich projektów DIY do końca:( Pozdrawiam

    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. no i wyglada o wieeeeele lepiej! tamta byloa stanowczo za dluga!!! swietna robota :D ja jakos nie moge sie przemoc zeby zlapac za nitke i igle, juz sie za mna chyba bardzo stesknily hmmm... ;))
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. no PO zdecydowanie lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem tak, ze nie wiem co powiedziec tak bardzo mi sie podoba :):):) Tyle czasu przelezala i tylko 1 zl kosztowala nie moge uwierzyc, bo jest boska! Wygladasz zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. SO BEAUTIFUL!LOVE THE CLUTCH!!!
    XX




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przestajesz mnie zachwycać. Przecudna sukienka i idealnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podkreśla kobiece kształty na maxa

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. niby taki drobiazg zmieniony, a tak odmienił sukienkę! Świetnie wygląda, pięknie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. I te obcasy "electric blue". Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładna !!:) idealnie Ci pasuję ;)
    Kraków w tle? ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie - rewelacja.
    ps. Szłam dzisiaj tą kładką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna i pięknie wyglądasz, można z rzeczy za 1 zł zrobić cudo....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  33. thank you for visiting our blog and your lovely comment!!!we love your style too, let us know if you would love to follow each other!!!;)))
    XOXO




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny i ciekawy blog. Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing dress and shoes!
    Wanna follow each other?
    http://dare2wear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne kolory.
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała stylizacja! Sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. love your dress - so pretty !!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz super,sukienka cudo - świetny motyw z tym kolorowym wykończeniem góry !
    Brawo dla mamy J - masz rację, własnoręcznie wykończone ciuchy zyskują podwójnie na wartości!

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka wprost cudo!!! Pięęęęknie!! Pozdrawiam. Asia :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aaaaa ja chcę Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. chwilę mnie tu nie było a tu takie cudo pokazałaś:) fantastyczna sukienka:) kolory, krój.... bosko wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kicka wyszła prześwietnie!Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Suknia.. po prostu zatkalo mnie..Cud!!! Wygladasz w niej jak milion dolarow ;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)