niedziela, 26 sierpnia 2012

Monica ... D&G and Blumarine :)

    Hej !  To ja kameleon :D:D:D 
O tym że kobieta zmienną jest ...  wiemy nie od dziś :)   Jestem na to namacalnym dowodem :D  To że wczoraj lubiłam zwierzęce akcenty  nie oznacza, że będę je lubić dzisiaj :)
 Tak więc nawiązując   do stylizacji , która  "wykwitła"   w mojej głowie jakiś czas temu  ....  dokładnie wtedy  jak pierwszy raz zobaczyłam letnią kolekcję Blumarine  ....   później z pomocą przyszli D&G  z  M. Bellucci w roli głównej (Monika powala na kolana w ostatniej  kampanii) ,   i tak oto powstało to co widać poniżej :)  Szczerze???   Daleko  mi do jednego i drugiego ....    jednak póki co zadowalam się tym co mam :D Kwiaty i gorsety a'la Dolce&Gabbana i falbaniasta asymetryczna spódnica, wykończona koronką a'la Blumarine ....  no i mamy  Agneseff :D:D:D  Enjoy :)

























corset (Karen Mille), shoes,bag (Atmosphere)-charity shope/ skirt (nn)- sh/ sunglasses, jewelry- Primark/ watch- Guess

 Specjalnie dla Ciebie  Asiu  :)

33 komentarze:

  1. Pieknie Ciw takim zestawieniu. Mnie kojarzysz sie w nim z ognista Hiszpanka! Ta gleboka czern i kwiaty gorsetu, falbaniasta spodnica... Do tego charaterystyczny makijaz i cudowny usmiech ;) Powalajaco! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam się podoba! :). Jak widać, nie trzeba góry pieniędzy, by wyglądać jak milion dolarów ;).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz niesamowicie pięknie ..gorset i spódnica śliczne ...zjawiskowe zdjęcia i TY na NICH ....:)))Jak zawsze wspaniale się czyta i ogląda:))*P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Ten gorset jest rewelacyjny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh ten gorset mnie zauroczyl! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Monica Belluci dla Dolce Gabbana!super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że umieściłaś tą stylizację, bo chociaż nie jest elegancka to bardzo kobieca. No i ten dekolt:P

    OdpowiedzUsuń

  8. wyglądasz pieknie! Gorset powala! ;)
    ps. jestem juz u Ciebie na stale, obserwuje ;)
    pozdrawiam serdecznie


    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ! po prostu pięknie:)

    minimalnie przeszkadzają mi (może tylko mi : )tylko ramiączka...

    OdpowiedzUsuń
  10. hola señorita- jesteś piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie. Wyglądasz niczym Carmen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica połączona z tym gorsetem - iście mistrzowski zestaw!!!Kochana czuć hiszpańskie klimaty!!! Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze - bardzo klimatyczne foty.
    Po drugie - jesteś niezwykle zmysłową Kobietą.
    Po trzecie - po raz kolejny pokazujesz, że potrafisz na pozór proste ciuszki, zestawić w genialny zestaw.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest jeden z tych zestawów na widok których oczy robią mi się,jak 5 zł:D
    Dla mnie bomba!Uwielbiam takie klimaty.Spódnica jest fantastyczna! I bardzo ładnie jest Ci w takim uczesaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gorset z torebeczką wygląda nieziemsko! ;OO <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No i wyszlo cudownie. Ta spodnica jest przepiekna troche cyganskie klimaty :) Podoba mi sie jak uczesalas wlosy zreszta zawsze sie przygladam jak czeszesz wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz olśniewająco z hiszpańsko - cygańsko nutą. Taki zestaw idealnie pasuje do Twojego typu urodu i jak się domyślam również charakteru- dla mnie cudo

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie torebka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o rany uwielbiam Blumerine , D&G , Monicę i Twoją stylówkę ! <3 nie mogłaś lepiej wybrać :P baaaardzo do Ciebie pasuje :) cudowny gorset !

    buziak !

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, przejrzałam dopiero dwa posty i już mi się tu podoba, niektóre foty naprawdę przyciągają uwagę, gorset świetny i torebka super - mam podobną:)

    obserwuję może i Ty dołączysz do mnie - zapraszam :)
    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za wizytę. Kraków to Kraków :D Mnóstwo ciekawych miejsc. Podobne ujęcia tzn. ? Zapraszam ponadto do śledzenia bo teraz sporo nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobieco i dramatycznie :) jak prawdziwa femme fatale.

    www.graycatcanfly.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Mocno cygański klimat!!! :) Poprzedni post też mnie zachwycił! Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bosko, od razu skojarzylo mi sie z jakas goraca Hiszpanka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmmm... Czarnowłosa hiszpanka szykująca się do tańczenia flamenco. :) Tak mi się skojarzyło. :)) Jeszcze tylko kastanietów brak hihi

    Świetne zestawienie. Bardzo ładny gorset i niebanalna spódnica. Pięknie!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka piekna cyganska stylizacja! Cenie cie za roznorodnosc stylu!

    OdpowiedzUsuń
  27. mmmmmm sexy Spanish look x x x Dicky doo Uk xxxx

    OdpowiedzUsuń
  28. Kameleon kameleonem, ale nie znalazłem jeszcze posta, na którym miałabyś jakieś nie-fajne buty
    Super gustowe :) a przynajmniej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)