czwartek, 16 sierpnia 2012

.... and NO over size :D:D:D

   Hej  , hej......   :)  Czy u Was też lało i było zimno tak jak u mnie???  :/  O zgrozooooooo  !!!!!!!!!!   Normalnie czułam jedną dziurką od nosa jesień !!!  brrrrrrrrrrrrrrrrr  :P    Nie chcę nawet o tym myśleć :)))   Na szczęście dzisiaj nastąpiła zmiana.........znowu mamy piękne słońce ..........    i z tego co mówią dobre wróżki w telewizji .....  pozostanie tak na jakiś czas :D  Hurrrrrrrrrraaaa!!! :D:D:D
  Mówią że nic dwa razy się nie zdarza...   a jednak się zdarza :D  Otóż mowa o mojej tunice ....  sukience :)   Pamiętacie niebieskie cudo "over size"  które pokazywałam  TUTAJ  .......    Szczęście uśmiechnęło się do mnie raz jeszcze :D:D:D   Po powrocie do Irlandii , czekała na mnie podobna piękność tylko w innej kolorystyce i wzorze   ........  i co ważniejsze.....  w moim rozmiarze :D  Tak więc na poniższych zdjęciach pasiasto - wzorzyste znalezisko :) Enjoy :)





















Dress (Atmosphere), shoes (Next)- Charity shop/ bag, belt, brecelets, sunglasses- Primark/ ring- Claire's

25 komentarzy:

  1. no no, ciekawie, na prawdę, wyglądasz gwiazdorsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny zestaw... jest w nim coś super, co mnie przyciągneło :) ale nie podobają mi się te buty- paski są na tyle mocne, że nie potrzeba już moim zdaniem wężowej skórki :D
    oczywiście to tylko moje zdanie ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Ty wyzwolona kobieto jest seksi, hippie, wzorzyscie jednym słowem zajebiście ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka a opaska na czoło daje lekki hipisowski klimat :) świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie :) i uwielbiam twój uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetne wyglądają te paski z żółtą torebką. Jedynie buty wybrałabym w jednolitym kolorze. Ale ogólnie bardzo duży plus. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny pasiaczek - a jak ta torebunia ożywia -bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Pani, to już wyższa szkoła jazdy!Kocham za to Polki: odwagę, styl i fantazję.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta opaska świetnie się spisuje w tym zestawie! kocham Twoje włoski! :P buziaaak!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna miejska hipiska ! kiecka Cud ! no i świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze sie, ze dzieki Twojemu wpisowi u mnie Cie "odnalazlam" ;) Masz fajny styl, wygladasz na mila, ciepla osobe. Bede Cie podgladac ;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Osz Ty Szczęściaro! :D Pięknie wyglądasz w tym cudeńku, jak prawdziwa gwiazda! A u mnie dzisiaj nie było słoneczka, może jutro chociaż dotrze, powiedz mu, że czekam! :D

    Buziaki, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Modernistyczna i elegancka hipiska :) Świetnie kupuję ciebie w tym wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super styl, wyglądasz jak celebrytka :) przepiękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, bardzo niebanalnie dzięki takiemu połączeniu wzorów. Buty są idealne, mają piękny obcas. Poza tym uwielbiam wszystko w wężowy wzór!

    PS Piszesz fajne notki, ale moim zdaniem nadmiar wielokropków i innych połączeń typu ':D' trochę utrudnia czytanie. Oczywiście jest to tylko moja subiektywna opinia.

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :) Żółta kopertówka jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz ZJAWISKOWO !!!sukienka świetna,połączenie worów bardzo odważne ....i mi się to podoba !!!P*

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem elegancka hipiska :). Widze, ze wakacje juz sie dla ciebie skonczyly ale i tak zazdroszcze ci wyjazdu do Polski dodam, ze bardzo zazdroszcze :). Masz racje juz jesien nam sie potroszku zakrada ale ja nawet sie ciesze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba, dziewczyny maja rację, jak gwiazda...pozdrawiam...i słonka życzę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł - taki look w stylu lat 70-tych! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie hippie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się Twój zestaw.:) odważny. I napewno wyróżniałaś się w tłumie;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)