środa, 11 lipca 2012

"Twilight" ......... and the sun :))

     I jak tam upały.............????    Zelżały słyszałam:))))    Nawet nie wiecie jak Wam zazdroszczę tego ciepełka!!!  :)   U mnie pogoda rodem z listopada:P :(    Leje ...............  wieje.....................  i raptem 15C  :(((  Wyć mi się chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :(
 Jednak co by nie narzekać ........... zawsze trzeba wyciągnąć jakieś plusy :)))   Jednym z nich jest to ..... że w taką pogodę super się śpi:)))   Ja do śpiochów nie należę.........  ale za to wykorzystuję ten czas na czytanie :)  Za namową dwóch mi bliskich osób sięgnęłam po książkę "ZMIERZCH"  , pewnie większości z Was już dobrze znaną .........  ale ja znowu sto lat za murzynami ..........  dopiero teraz ją otworzyłam ................  baaaaaaaaaaa  .................  powiem więcej............   już ją skończyłam ...............  i nie mogę się doczekać następnej!!!  Niestety muszę poczekać na dostawę :P :D  Póki co............   dziś wieczorem zasiadam do oglądnięcia filmu, nakręconego na podstawie książki  :)))  Już przebieram ratkami na sama jego myśl !!!  :D  To tyle z mojego teraźniejszego życia:)  Na stylizację z  "realy time"  trzeba będzie chyba poczekać :P   Jedyną stylizację jaką mogę na chwilę obecną zaprezentować to w kaloszach............   a moje gumioki niestety zostały w PL :P :D

BTW!  Myślę, ze nie jeden wampir mógłby spokojnie zamieszkać na Zielonej Wyspie..........  pogoda wręcz .............  z piekła rodem ............. na 365 dni w roku  :P  Zapraszam ...........  w końcu  będzie się coś działo :D:D:D

Tak więc ...........  dla mojego pocieszenia..........  coś jeszcze z  kochanego Krakowa :)))  Idealnie na Waszą pogodę  :D:D:D  Enjoy :)














dress-H&M>sh/ shoes-Atmosphere>charity shop/ bag, sunglasses- Primark

76 komentarzy:

  1. uwielbiam Krakow, szkoda ze my sie tutaj tak rozebrac nie mozemy:( choc w Limerick dzis nie najgorzej wiaterek jest ale sloneczko pieknie swieci wiec nie ma co narzekac:) Ogladalam 2 pierwsze czesci sagi a pozniej jakos mi sie zapomnialo, ale ksiazka pewnie lepsza:) ja kiedys w Harrego Pottera sie tak wciagnelam szlo mi jak z bicza:) a najsmieszniejsze ze HP czytaja 7latkowie i 50:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i świetna torebka !! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, szyk i elegancja sama w sobie! :) Wyglądasz bosko Kochana, bardzo podoba mi się Twoja sukienka i torebka. Wiesz Ty Nam zazdrościsz upałów, a My Tobie.. PRIMARKA! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W Holandii pogoda też nie rozpieszcza, ale mnie to cieszy nie przepadam za upałami w mieście, co innego na wakacjach ;)
    Wyglądasz bombowo w tej kiecuni, a foteczki rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh cudowna sukienka! wyglądasz wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz szczęście, że się pojawiłaś, bo coś długo Cię nie było i już chciałam lecieć Cię szukać :D :***

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką samą sukienkę, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  8. moja droga zachwycasz:) piękna sukienka, ale moją uwagę przykuły Twoje usta:) bardzo zmysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja kocham zamszowe butyyy<3

    dzięki za kolejny mega pozytywny komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wow wow wow woooow - dawaj kopertówkę i włosy w sumie i sukienkę i buty a w cholerę oddaj wszystko hehehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz Kochana-sukienka miodzio chcę taką!:D:D:D i weź sobie ode mnie te upały,mam już ich serdecznie dość-pragnę deszczu i chłodu ooooo:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Celebrities przy Tobie wysiadają :) Nie dość, że kiecka szykowna to kopertówka do niej IDEALNA :) Idealnie współgrają wydobywając atuty całości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. perfect dress!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna sukienka :0 wyglądasz w niej cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No wyglądasz zupełnie jak Bella ;p
    Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, fenomenalny look, wspaniała sukienka, jednak torebka mnie porwała!
    całość wygląda genialnie:)
    życzę Ci upałów:D.
    dziękuję za komentarz, pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego:).

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna, dobrze przemyślana stylizacja:) wszystko mi tu pasuje :) kolorystyka, fason i te znakomite dodatki :) wyszło tak lekkko i dziewczęco ;) uwielbiam gdy ktoś się tak ubiera :) myślę że będę tu powracać ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ksiazka moim zdaniem jest zdecydowanie lepsza niz film, co z reguly tak wyglada, bo zwykle czlowiek pewne elementy wyobraza sobie w konkretny sposob, a rezysezy czesto maja zupelnie inna wizje, no i film nie jest w stanie pomiescic wszystkich watkow i sytuacji zawartych w ksiazkach, jednakze mimo wszystko saga zmierzch w wersji kinowej tez cieszy sie ogromna popularnoscia :)
    a co do zestawu wygladasz bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz w tej sukience, a dobrana do niej kopertówka to m i s t r z o s t w o ś w i a t a !!!!
    U mnie (Poznań) jest niespełna 20 stopni ;((( bleeee... Dlatego ostatni post to długie portki :(
    Wczoraj też oglądaliśmy film, do którego scenariusz powstał na podstawie książki - "Dorian Grey". Książka lepsza, ale film tez dobry.
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  20. Kraków jest cudowny! A co do pogody w PL, w pewnych momentach ma się ochotę właśnie na takie 15 stopni i deszcz ;D. Człowiekowi nie dogodzisz ;D. Piękna kopertówka - noo piękna po prostu ;).

    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kraków jest cudowny! A co do pogody w PL, w pewnych momentach ma się ochotę właśnie na takie 15 stopni i deszcz ;D. Człowiekowi nie dogodzisz ;D. Piękna kopertówka - noo piękna po prostu ;).

    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sukienka. I tu można powiedzieć, że detal robi kreację - ta kokardka dodaje całego uroku! I zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz,sukienka i buty powalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna sukienka! i torebka:) i pięknie wyglądasz:) kocham Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna kopertówka. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka, nadaje świeżości i lekkości, a kopertówka cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna torebka :)


    www.sufferignorance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. KOtku, Ty jak zwykle boska!!! Ja bym się chętnie przeprowadziła do Irlandii, gdyby nie pogoda właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie fasony sukienek! Jest piękna! A Ty tak cudownie w niej wyglądasz ;o

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam sagę "Zmierzch" a Pattinsona <3 ;) śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna sukienka, a torebka jest świetnym akcentem do tego zestawienia !! :>

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie, a co do Zmierzchu, to czytaj Kochana, druga część najcięższa, ale książka fajna

    OdpowiedzUsuń
  33. a u mnie dzis były 43*C ,wiec to ja zazdroszcze tych 15stu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała stylizacja! Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmmm, nie jestem fanką Zmierzchu, kojarzy mi się z filmem raczej dla nastolatek :D BEz obrazy dl a nikogo:D
    Dziś byłam w kinie na ICE EGE 4 w 3d, ale ubaw, na sali było 50% dzieci i 50% dorosłych :D Bardzo fajna bajka i te teksty:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszamy na nasz konkurs ! Do wygrania oryginalny i ręcznie robiony zegarek :)

    http://motive-and-reason.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepieknie wygladasz !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekna kobieca stylizacja. Uwielbiam sukienki i klasyczne zestawy a ten odrazu wpadl mi w oko. Pewnie juz wiesz ale masz cudne wlosy. Juz widze, ze mi sie spodoba twoj blog lece szperac dalej. Acha u mnie tez pada ale po upalach 40 stopni to w tym deszczu az chce sie zyc :). No to jeszcze cos dodam udalo mi sie z corka zrobic fotografie na tle domu gdzie byl krecony Zmierz i chodzilysmy po tych uliczkach gdzie Bella ucieka :). Zachecam do przeczytania Hunger Games jeszcze lepsze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po pierwsze musze przybic ci piatke na znak wspolnej niedoli - bo pogoda u mnie tez pod psem, nie dosc , ze leje to jest bardzo zimno, jakby lato nigdy nie mialo tu przyjsc, bez nadziei na cieplejszy dzionek;
    piekna stylizacja na tle bramy, fajne klimaty, nawiasem mowiac ja tez uwielbiam obcasy!

    Masz racje! jedynym plusem tej pogody jest to , ze dobrze sie spi - dzis ledwie wstalam do pracy , mimo, ze nigdy do spiochow nie nalezalam!

    co do literatury i filmow - tez jestem zawsze troche opozniona, ale ma to dobre strony; lubie przeczytac dobra ksiazke, gdy juz szum wokol niej opadnie, poczytac rozne opinie ludzi, przeczekac medialna wrzawe, i dopiero wtedy wyruszyc na jej odkrycie: sam na sam;
    Zmierzchu nie czytalam, zachecona siegne po ksiazke wkrotce
    pozdrawiam z deszczowej Brukseli, i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. he, he, dzieki za komentarz, tak myslalam , ze cie podtrzymam na duchu wspolna , deszczowa niedola :) miedzy nami mowiac- tez mam dosyc tego dzdzu!

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczna sukienka;) Bardzo ładny ma fason kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana pieknie sie prezentujesz w tej sukience! w Poslce obecnie rowniez chlodno i deszczowo, a mnie juz teskno za Anglia chocby deszczowa!

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowna sukienka , taka delikatna i kobieca , zakochałam się w kopercie <3 !

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  44. ładny zestawik, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Eh, pogoda jest beznadziejna. Właśnie wróciłam z Włoch, wysiadłam na Okęciu, a tam 15 stopni O.O A ja już się pzyzwyczaiłam do temp. ok. 40 stopni :D Takiego lata mi trzeba - w PL jest za zimno...
    Co do stylizacji - podoba mi się. Twoja kopertówka skradła mi serce :D Jest naprawdę śliczna i taka kolorowa - kocham różnobarwne dodatki :)

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja z małą czarną w tropikalnym wydaniu (; Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. hej, dzieki za bardzo mily komentarz. twoj styl jest bardzo fajny i unikatowy :) bardzo mi sie podoba twoj blog. wpadnij do mnie, jeśli spodoba ci się mój blog, miłoby było gdybyś mnie dodała do obserwatorów:) bardzo ważna jest dla mnie opinia innych
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ZMIERZCH ogladalam w TV dlugo po premierze.Wczesniej myslalam, ze to film dla nastolatek ;) ale bardzo mnie wciagnal.Swietne buty i kopertowka!

    OdpowiedzUsuń
  48. such a cute white dress !!

    OdpowiedzUsuń
  49. wyglądasz ZACHWYCAJĄCO :)
    zapraszam do odwiedzin mojego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Torebka super, od razu widać że coś orginalnego :) Podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna sukienka
    Mnie zmierzch nie powalił, nic się w nim praktycznie nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna sukienka
    Mnie zmierzch nie powalił, nic się w nim praktycznie nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  53. super zwiewna sukienka:)
    lekka i romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja codziennie walczę z komputerem i niedokonczoną książką. Nie powinno tak być, czytanie powinno być czynnikiem oczywistym. A jednak w dobie naszej generacji...


    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  55. fajna torebka, ciekawą ma kolorystykę :)

    zapraszamy:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny zestaw :) Kopertówka świetna :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Na niektórych zdjęciach przypominasz mi Jessie J z dłuższymi włosami i bez grzywki:)ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna ta kiecka. :)
    Natchnęłaś mnie i wysmażyłam pościk. ;) Już go chwilę planowałam i poszło! ;)
    FB coś szwankuje. :(
    Buziak!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. kopertówka <3 sama n ie jestem wielką fanką małych torebek ale Twoja jest naprawdę bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. zjawiskowa sukienkie i super stylizacja :) pozdrawiam serdecznie !dodaje i licz ena to samo

    OdpowiedzUsuń
  61. chciałabym nosić takie zajebiste sukienki bez niczego na wwierzch w listopadzie :D. Pięknota :)
    A saga jest lekturką lekką, wciągającą, świetną na lato :). Chociaż uważam, że film ją zbanalizował. Taka ilość przeżyć wewnętrznych wymaga wielkiego aktorstwa, a nie miny osoby z problemami na zdrowiu umysłowym :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)