niedziela, 29 lipca 2012

The sun and stripes :D

  Hej hej.................... żyje żyje.......... :D   Troszkę mi zajmuje to powracanie :P :D    Ale jak to się mówi......   co się odwlecze to nie uciecze :D:D:D    Tak wiec ....   lepiej późno niż wcale :D:D:D
Od wtorku minęło trochę czasu  ......  wtedy też ponownie wylądowaliśmy w moim kochanym mieście Kraków :)))    Nie ukrywam , że od tego czasu czekałam na dogodną pogodę :)    Co poniektórzy się śmieją ...... że deszcz to ja chyba w walizce wożę ............  i muszę powiedzieć że mnie nie raz przez głowę przeszła taka myśl :P :D:D:D    Mam jednak nadzieję , że już cały jego zapas wyczerpałam i będę się mogła cieszyć teraz nadmiarem witaminy D ....  po to też tutaj przyleciałam :D   Ten pobyt jest również  ważny dla mnie z innego  powodu.......  W końcu po roku  czasu mogłam uściskać moją Anusie ............. bliska mi osobę za którą tak strasznie tęsknię :)))    Teraz wieczory należą do Nas :)  Gadanie.... gadanie...... gadanie........   Wiem , wiem.......  nudno...................  ale nie dla Nas   :D:D:D 
Post powinien pojawić się już wczoraj   .....  ale jakoś czasu brakło , a wieczorkiem miałyśmy babski wypad na miasto :)))   
Zestaw  .....  prosty.....  primarkowy ...... aczkolwiek kolekcjonowany w sh, charity shop-ach ....  jak również w samych salonach Prajmaniego !!!  :D   Tak tak.....  pasiasty top to moja zdobycz z szalonych letnich wyprzedaży......  za całe 1€ :D:D:D  Niby nic......  ale  powiem szczerze.....  idealny na upalne dni :D  Enjoy ;)

























Top, belt, bag, sunglasses- Atmosphee/ shoes, skirt, shoes-charity shop/ watch-Guess, ring- sh

50 komentarzy:

  1. Zestaw jest świetny! Ale te buciki...Miodzio!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sukienka, do twarzy ci w niej :) taka letnia ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale jest oglądać tak kolorową stylizację dzisiejszego dnia:)

    wesoło, kobieco i świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:-)jak zawsze zresztą, piękne zdjęcia......bardzo lubię do Ciebie zaglądac !!świetny to:-)pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze zazdroszczę Ci sukienek! Ta jest moim kolejnym faworytem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka,wyglądasz olśniewająco,kolory powalające...a i fotograf też niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne!!!!!!!! Niesamowicie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie to masz tu wszystko:)
    sexi szpile w cudnym kolorze, dziewczęca spódnica, cudny top no piękna soczysta torebka:) mocno letni zestaw:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie, elegancko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Top i spódnica tak dobrze dobrane, że wyglądają razem jak sukienka, no i świetnie dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny top i dobrze współgra ze spódnicą, na pierwszy rzut oka myślałam, że masz na sobie sukienkę ;)
    w dodatku świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buty i ten kolor <3



    pozdrawiam, Karina
    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, zadajesz szyku! Wszystko razem i każdy ciuszek z osobna zawładnęły moim sercem, szczególnie torebka, bransoletki, spódniczka... - m owiłam, że wszystko ;)
    Aaa, i gadanie z Ważną Osobą wcale nie są nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna i kobieca jak zwykle ;)) :**

    OdpowiedzUsuń
  15. to w koncu to jest top czy sukienka - jak TOP to sie dałam nabrać - bomba - kolor przecudne

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw :) bardzo kobieco i stylowo:)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ stworzyłaś idealny pasiasty zestaw Kochana! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ stworzyłaś idealny pasiasty zestaw Kochana! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  19. No powiem Ci, że zestaw pierwsza klasa, świetnie dobrane paski, paseczki, kolory i dodatki.
    Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :) zegarek przykuł moją uwagę, jest genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyny ..... tak tak..... to top i spódniczka :D:D:D Jakoś tak do siebie spasowały że faktycznie wygląda jak sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. złote dodatki mnie urzekły :3

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam osoby, które nie czytają, waląc komentarzem po powierzchownym rzuceniu okiem ^^

    wyglądasz bezbłędnie, a co do zestawu - totalnie jak sukienka, mogłabyś je zszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  25. taaaaaak, powracanie jest ciezkie,ja jeszcze z obozu salsowego nie powrocilam :P wygladasz cudownie! kolory kolory kolory i pokazalas nooogiiii!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Kochana:)

    A zestaw superkowy :D
    Top i spódnica wygląda jak sukienka :D
    Widzę na zdjęciu chyba Twojego Męża,a gdzie Najmłodszy Szkrab:>

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję raz jeszcze babeczki!!! :D
    polsh_gal- to nie mąż tylko znajomy .... którego "zatrudniłam" do zdjęć na chwilową nieobecność "mojego" fotografa :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nooo pięknie wyglądasz w tej sukience:) Świeżo, letnio promieniejesz :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kolory...bardzo wakacyjnie. Kopertówka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw wrecz stworzony dla ciebie mowie o kroju spodnicy i bluzki. Bardzo kolorowo i slonecznie wlasie tak powinno wygladac lato. Milej zabawy z przyjaciolmi i rodzina ci zycze i bardzo zazdroszcze wyjazdu do Polski, ja sie szykuje w przyszle wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana :*** to ja się uśmiecham teraz i to jaaaak <3 dziękuję pięknie za tak miła słowa :* ...śliczny zestaw - ten top i spódnica są dla siebie stworzone :P wyglądasz rewelacyjnie <3 btw świetna biżu !

    buziak !

    OdpowiedzUsuń
  32. super wygląd ;)
    a gdzie były robione zdjecia ?
    bo wydaje mi ze zna to miejsce ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajne połączenie barw w tej sukieneczce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam pewna, że to sukienka i to świetna sukienka:)
    Jesteś teraz ozdobą polskich ulic:)

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak kochana, przeszłaś samą siebie, wyglądasz rewelacyjnie!
    uwielbiam ten look <3
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    PS: ostatnio trochę zaniedbałam swojego bloga i Twojego, a także inne, ale obiecuję to naprawić , teraz pracuje i nie mam na nic czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdybym Cię zobaczyła na ulicy to nie mogłabym oderwać od Ciebie oczu. Super letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekna spodnica i swietny top , sama bym sie z checia zalapala na takie cudenka . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję za odwiedziny, ale wiesz co, aż się cofnęłam do siebie i przeczytałam jeszcze raz Twój komentarz i tak się zastanawiam, dlaczego masz zazdrościć innym dziewczynom, że mogą paradować w szortach? Kochana, zakładaj szorty!! Jak pierwszy raz przeczytałam ten komentarz to sobie pomyślałam, no kurcze, może dziewczyna waży z 200 kilo, ale wchodzę tu i co widzę, lasencję, więc błagam Cię, nie zazdrość już nikomu tylko biegnij zakładać szorty! :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. swietnie dobralas dodatki...super calosc:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna sukienka:) Podoba mi się kolorystyka - zarówno jej jak i wybranych prze Ciebie dodatków! Na lato stylizacja idealna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja myślałam że to sukienka :P świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Na pierwszy rzut oka myślałam,że to sukienka!Świetny pasiasty duet:]Kolorowo,świeżo,pięknie:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)