sobota, 7 lipca 2012

Nails............ power of colors :)))

     I tak ......   jakoś sobie trzeba radzić!!!!!!!!!!!!!!!!   :)))    U Was słońce i plaża..........  a u Nas deszcz,  deszcz,  deszcz  ......................  czyli szaro,  buro i ponuro :(((    Jedyne kolorowe akcenty jakie można na chwilę obecną dostrzec na Zielonej Wyspie.............  to oczywiście : .........   soczysta zieleń w przyrodzie i nie tylko  ,   z jakiej słynie kraj zwany Irlandią ................  oraz kolorowe parasole , których jest jak na zbawienie .........  bo niestety po wyjściu z owym przedmiotem na zewnątrz  .....  można wrócić  z samymi drutami :P :D .........  jednak ............ do odważnych świat należy :P :D
Tak więc  !  Nie ważne że mamy tylko 18C ...............  i nie ważne, że piździ jak w Kieleckim i nosa nikomu na zewnątrz wyściubiać się nie chce  !!!  :P   WAŻNE  , że  mamy lipiec..........   środek lata!!! :D:D:D  Niech moc kolorów będzie z Wami!!! :D:D:D  Chociażby na pazurkach :D Enjoy :)



















30 komentarzy:

  1. ale fajnie - kolorowo - extra!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Kochana zgapiam od Ciebie ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  3. przewspaniałe kolaże - kapią kolorem - bosko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Chciałabym mieć tyle cierpliwości co Ty! :) U mnie smętne resztki neonowego różu... Czas coś z tym zrobić... Zmyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmyć i przerobić na letnie ! ja się chyba też zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorki paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne te kolorkI! :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale radosne manicure, swietne kolorki!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, jakie Ty cuda wyczarowałaś <3
    Ech, ja tak nie umiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. kollory typowe na lato ja niestety nie moge sobie w;pracy pozwolic na nic w tak soczystych odcieniach:( u nas w Limerick dzis byl przepiekny cieply dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  11. extra kolorowo, a jak ładnie i równo wyszły Ci końcówki

    OdpowiedzUsuń
  12. te kolorowe końcówki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No Kochana te pazury są zabójcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt jest zdumiewający! pozdrawiam i życzę udanych waklacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zdycham od słońca i przeszło 30 stopni... Dzisiaj, gdy malowałam, tylko patrzyłam jak mi całe krople potu płyną po ramionach... Mam pomysł! Uśrednijmy nasze pogody i obie będziemy szczęśliwe :D

    Ech... jak ja bym chciała umieć tak koło paznokci....

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, paznokcie pięknie! :D
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  17. u Ciebie też eksplozja kolorów :)
    a na swój aparat też długo czekałam, w końcu się zdecydowałam, ale tylko dzięki sprzedaży ratalnej, idealne rozwiązanie :)
    bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwowania, ja dodaję i będę z pewnością zaglądać częściej :)
    whatafashionablemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. no tak sie sklada ze nie mam ladnego brzuszka, mam go bardzo grubego;) nie mam idealnej figury, do tego stopnia ze wstyd mi sie pokazac na plazy wiec w tym roku plazowac nie mam zamiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER! Uwielbiam takie kolorowe pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pozytywne pazurki!
    U mnie jest teraz pora deszczowa i tez codziennie pada. Na plazy bylam ostatnio chyba 3 tygodnie temu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak prezentują się idealnie zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)