niedziela, 10 czerwca 2012

What I wear to the park? :))

   Wasze pytania ....  czyli..... co ubieram jak jestem z moim dzieckiem :)))
Luzak jakich mało ...........  :D:D:D    Takie fotki też cykam.....   :)  tak więc .......  to początek z cyklu..............  "dzień z moim dzieckiem" :)))  Jak już kiedyś pisałam.............  głównie jestem mamą.....  mamą która musi być "wszędzie" !!!!!!  :P :D   Wyjście do parku ....................  i chwila dla reportera............. :P :D    Gdzie w tym momencie jest Francesco????    Francesco smacznie chrapie  w wózku :P :D   Tak tak,   mamy wózek.....  mój leniuch ma czasami   "dość"  !!! :D:D:D
Na takie wyjście najważniejsze są wygodne buty!!!  Mój   "koturn"   sprawdza się tutaj wyśmienicie!!!  Dowodem na to jest fakt , że są ze mną już drugi sezon!!! :D:D:D    Nic specjalnego.... po prostu wygodnie :)   Enjoy :)



jacket, jeans- River Island> charity shop/ blouse-sh/ sunglasses- New Look, shoes- Allegro



Powodem moich rzadszych postów jest to!!!!!!!!!!!!!!  :D:D:D


41 komentarzy:

  1. Très jolie tenue, j'aime beaucoup ton blog, les photos sont très jolies ++

    Olivia ** rosecalamine.blogspot.com **

    OdpowiedzUsuń
  2. dla takiego powodu można rzadziej postować:)))
    ale z taką Mamą to wszędzie można pójść! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny Aniołek!!!!
    I kibicujecie tej samej drużynie, co my ;)))))
    Pozdrowionka :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalona mamuśka hehe:)Super fajny,prosty,wygodny secik a Twój maluch jest do schrupania:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, koturny to rewelacyjny wynalazek :)śliczna marynarka i jeansy :) a Twój maluch jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love that jersey blazer.

    xxx
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Really cool post! Great blog! Your posts keep me coming back for more - it's cos you're amazing!!! Have a great day and a brilliant week ahead! Looking forward to more posts from you!

    the-white-list.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam cie ,ze potrafisz polaczyc prowadzenie bloga i zajmowanie sie rodzina, niby pozornie prosta sprawa, ale patrzac na moich znajomych, ktorzy maja dzieci to widze ,ze na prawde zajmowanie sie pociechami jest bardzo angazujace

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentujesz się świetnie i tak jak piszesz widać, że było Ci wygodnie ;) Ale Twój synek omg nie mogę wyjść z zachwytu! Uważaj, bo niebawem zaczepi Was jakiś łowca talentów, aby został modelem :) haha

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny luzaczek,a post naladowany mega pozytywna energia jak zawsze u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. To kontrolowany luz, bo cytrynowa bluzeczka bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna masz bluzkę - lubię takie proste topy :) i lubię takie proste zestawiki :) rewelka :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wygodny strój, a zdjęcia małego kibica UROCZE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie marynarki! Cudowne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, prosty i wygodny zestaw. Lubię takie ! :))
    Stylowa Mamuśka jesteś i oooo... :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się zestawinie jeansów z żółtym paskiem. Piękny kontrast.
    Genaralnie super!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny look i świetna mama ! Super foty ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dodać - nic ująć. Świetnie! :)
    Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne fotki, a synus-jaki sliczny-)Przystojniak:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny kibic :D.
    PS:Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post:D.

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny blog, obserwuje i zapraszam do mnie: roxycieniawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne połączenie, w sam raz do parku i na co dzień.Taki bawełniana marynarka chodziła za mną od dłuższego czasu, a jak ją w końcu znalazłam przypadkiem to nie kupiłam, ehh..
    Uroczy kibic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i like your blazer. it looks really comfy. cute photos too. especially that jumping one.

    10% off discount code to Vantage Point Vintage

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. AAAAA :) Kibic cudny :)
    Wczoraj właśnie wrzuciłam outfit z identyczną marynarką :) Pewnie nie tak ciekawy jak Twój, ale fajnie, że też lubisz "dresik" :))))
    pozdrawiam i zapraszam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Very nice look! love the jacket!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  26. JAK ZWYKLE CUDOWNIE! SŁODKI MALUCH:*

    ZAPRASZAM:*

    OdpowiedzUsuń
  27. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ, A SPÓDNICA JEST FENOMENALNA!!!

    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki moja droga;) świetne dżiny, i marynarka: widzę, że fajnie połączyłaś kolory;) i jak zwykle zachwyt jak zobaczyłam maluszka:)świetny jest!!
    Pozdrawiam was serdecznie kibiców:*
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny outfit , pewnie bardzo wygodny na co dzień :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , mimo że dopiero zaczynam :)
    kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. mama jak miło - ja tez mama :) ale słodziak

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz:)
    fajny blog:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. you look effortless and chic! cute kid. :)

    have a nice wknd!

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcie nam się udały. Wiesz, że Twoje stroje do piaskownicy są według mnie godne bloga? :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)