środa, 6 czerwca 2012

This is the men's world!!! :)))))))))

    Mogłabym rzec.....................  "biel i czerń"  .....................  ale nieeeeeeee  ........   to nie JA !!!!   Zdecydowanie ..........  świat mężczyzn bardziej tu pasuje :P :D 
Odkąd pamiętam zawsze przesiadywałam z chłopakami.....:))   Jako dziewczynka ...... spędzaliśmy wspólnie wiele chwil  ................  grałam z nimi w piłkę ,  czy też  ...............  wdrapywałam się z nimi na drzewa  ..........  i nawet wstyd się przyznać.................  plułam tak jak Oni !!!!!!!!!!!  :D:D:D   No ale to już przeszłość..............  i można by już powiedzieć.............  że nieprawda .............. w pamięci jednak pozostaje :D:D:D  BEZCENNE  !!! :)
Dzisiejsze "wskoczenie"  w  galowy  strój ............  i założenie krawatu  jakoś z Nimi mi się skojarzyło ...........   z chłopakami z podwórka  :)  Minimalistycznie.............  bez dodatków............  tak jak Oni :)))  Enjoy :)



blouse Promod, pants, tie, bag> sh/ shoes-Hegos/ sunglasses-New Look


  Na sam koniec:)  Biorę udział w konkursie  "polecane blogi"  na portalu nosimy.pl :)  Jeśli uważacie że mój blog jest ciekawy to proszę o głosik AgneseFF  :)  Można przez Facebook-a lub po zalogowaniu na portalu przez naciśnięcie plusika pod zdjęciami :)  Dzięki wielkie z góry :P :D:D:D

44 komentarze:

  1. uwielbiam ten styl, niby męski i szorstki a tak na prawdę pełen uroku i kobiecości, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię krawaty w damskich outfitach. Cicekawa ta kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zestaw :-)Jest minimalistycznie i pięknie, niby męski, a zarazem jakże kobiecy i seksowny zestaw :-);-)*Buty fantastyczne i krawat ...........ajjjjj cudnie wyglądasz:-);-)*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada ciekawie, popracowalabym jednak nad fryzura, cos bardziej ulizanego bylo by tu chyba bardziej stosowne lub mocno zaczesane, wlosy w lekkim nieladzie tu nie pasuja

    OdpowiedzUsuń
  6. moze-ja - Pamiętajmy..... nadal jestem kobietą :P :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ... nic więcej nie napiszę tylko będę się zachwycać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O staaaaaara!!! Ale masz buciory! :) Piękne! Uwielbiam taki styl! Krawat też jest super a różowe paznokietki dodają sznytu! :) I fryzurka fajna, kobieca... :)
    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. elegancko:)
    lubię tak:) też zdarza mi się wkładać krawat:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  11. calosc fajnie Aga :) ale buty mnie zachwycily najbardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. super, bardzo Ci pasuje taki męski szyk, a buty są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zawsze trzymałam z chłopakami! Wspomnienia niezapomniane zdecydowanie, zawsze było ciekawie! Buty są zabójcze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. great elegant look! Black&white will never go out of fashion;)

    by the way, I like your blog and may bewe can follow each other? Just let me know and I'll return the favor!

    http://helendushko.blogspot.com/

    cheers,
    Helen

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam twoje stylizacje:) bardzi seksownie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. adore this outfit!you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam :))) Miło mi , że buty tak zachwycają........... zakupione zostały jakieś "prawie" 4 lata temu :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wolałam zadawać się z chłopakami:)Przepiękny krawat!!

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie:)biel i czern zawsze modna

    OdpowiedzUsuń
  20. ale spodnie idealnie leżą! W takich momentach mam ochotę krzyczeć, że dzwony są bardziej seksowne i kobiece niż rurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie! Ja bardzo lubię takie minimalistyczne zestawy. Od czasu do czasu lubię wskoczyć w taki męski zestaw z krawatem ( zazwyczaj do pracy).

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo udany zestaw, świetne spodnie i buty dodają uroku całości - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. jest klasa jak zawsze!! Brakuję przycisku "Lubię to!" :D
    Pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie, uwielbiam styl a la dziewczyna gangstera :)

    OdpowiedzUsuń
  25. what a great look, I really like some masculine style sometimes! :) You did it amazing ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. wow

    serio masz 33 lata?

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post! I lovem your blog^^

    polka dot converse♥mfashionfreak

    I'd love to follow you if you could do the same for me <3

    OdpowiedzUsuń
  28. I think you look so sexy in that style! seriously!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ta Twoja szczerosc!! ja tez tam zawsze z chlopakami sie krecilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz: kobieco i klasycznie. Nie jak chłopak- jak łobuziara!
    Aga, bardzo mi miło, że jestem na listewce u Cibie na blogu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. JAK ZWYKLE ŚLICZNIE WYGLĄDASZ I MUSZĘ CI POWIEDZIEĆ,ŻE PASUJĄ CI STYLIZACJE "NA PANIĄ PREZES"!!- ŚLICZNIE!

    ZAPRASZAM SERDECZNIE DO MNIE!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Co. Kildare, też ma niewątpliwie masę uroków.
    Lubię elegancję.
    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylowo! Podoba mi się krawat i czubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. torebka i krawat sa bardzo fajne:)

    Dziekuje bardzo za odiwedziny i zapraszam czesciej, zarowno na bloga jak do sklepu She:)

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. love this androgynous look. you make it look so sexy!

    happy sunday! :)
    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  36. Elegantka! ;) Pasowałabyś mi z tą stylizacją na ulice Paryża ;) szyk i klasa!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie! Niby męsko ale jednak jest mega kobieco i seksownie :)uwielbiam taki styl,chociaż sama nie za często tak się noszę :)) ale mogę chociaż podziwiać Ciebie :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię połączenie bieli i czerni. Krawat fajnie tu pasuje (ja jeszcze nigdy nie odważyłam się zawiązać u siebie krawata, zwraca on na pewno uwagę).No i super buty!

    OdpowiedzUsuń
  39. podoba mi się ta stylizacja <3 wszystko wygląda jak by była to stylówka do vogue <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)