sobota, 23 czerwca 2012

Flowers again :)))

   Na dzień dobry...................   Wszystkiego dobrego dla wszystkich Tatusiów świata :D:D:D
Jeśli mowa o powiedzeniu:    "przez żołądek do serca" ..................   to mojemu tacie w stu procentach to się udaje w Naszej skromnej rodzinie :D:D:D:D     Robi najlepsze gołębie na świeci................  a strogonowa czy bigosu to nawet sama Gessler może mu pozazdrościć :P :D   Tato ...............   jesteś niezastąpiony :* :)))
Powracając do zdjęć poniżej..............  :)))    Moja przyjaciółka uważa ......  że są rzeczy w secondhand - ach  .................  które tylko ja jestem wstanie kupić............  bo reszta nawet na nie nie spojrzy  :P :D   I powiem szczerze, że wcale nad tym nie ubolewam ..........  wręcz przeciwnie  .....  więcej takich ofert proszę !!! :D:D:D    Kontrowersyjne spodnie ...............wzbudzające wiele ochów i achów.............    są lekkie ......  są bawełniane .............. są uszyte jak na mnie .............   a w sklepie krzyczały ...............   "nie zapomnij o nas ..........   kosztujemy tylko 1,5zł  !!! "  :)))   No jakże bym mogła ......... :D:D:D    Jeśli spodnie w upalne dni................   to tylko takie :D:D:D   Enjoy :)


























pants, blouse, ring-sh/ shoes-TOPSHOP,bag>charity shop/ watch- Italy/ sunglasses-New Look

39 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyglądasz w tych spodniach! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta spodnica. Jestes piekna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katsuumi- dziękuję :))) To spodnie :P :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę tych spodni!Są zajeb......!!!!!!!!!!!Cudnie wyglądasz Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz oko!Świetne spódnico-spodnie:)Ostatnio widziałam w identycznym kroju J.Lo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie! Bosz...jak ja Ci ich już zazdroszczę! I tej letniej bluzeczki!! Kurczę, muszę sobie wreszcie taką uszyć! ;-)

    Naprawdę ślicznie wyglądasz w tym zestawie...No bosko jak dla mnie :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych spodniach! Aguś, wyglądasz R E W E L C Y J N I E!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam, że to spódnica, genialny efekt <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Leżą idealnie. I razem wszystko gra! Chociaż ja nadal bym ich nie ubrała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są genialna, oj zazdroszczę:)
    A prezentujesz się znakomicie, napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny set ;)
    Piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ Ty masz piękną czuprynę :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie :-)Ty jak zawsze wyglądasz uroczo :-)cały zestaw super !!!:-)*

    OdpowiedzUsuń
  14. niezle, sama bym sie raczej na takie nie odwazyla, sa dosc wymagajace, tobie jednak udalo sie je ogarnac i efekt jest znakomity - niby spodnie, a prawie jak maxi spodnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na mojego bloga- Moja droga na Harvard.

    www.mywaytoharvard.blogspot.com

    p.s. ładna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje, hehe...ale z tego co widze to mieszkasz w Irlandi:D

    Zapraszam częściej i proszę o zalajkowanie na fb:) (kolumna po prawej)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny outfit... masz bardoz fajny styl... taki elegancki ale takze nie brak ci fantazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobną bluzkę, ale z imitacją kieszonki na piersi, bardzo ją lubię:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, które kończy się już jutro :) I jutro rusza również konkurs w którym do wygrania lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladasz fantastycznie! super spodnie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  20. achhhh te Twoje loki :) świetne masz te swoje włosy :)
    a stylizacja jak zawsze super :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, stylizacja bardzo dobra, ale zakochałam się w Twoich włosach! Piękna z Ciebie kobieta, masz to cos!

    OdpowiedzUsuń
  22. W pierwszej chwili jak zerknęłam na fotki pomyślałam, że to spódnica, ale potem doczytałam, że to spodnie. :)) Świetne są !! Delikatne, przewiewne... Masz rację, idealne na gorące, letnie dni. :))

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  23. wao!!! i think that's the best look i've seen in all this week!!!!LOVE IT

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealnie się prezentujesz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mówiłam Ci, że zajebiste te portasy i... miałam rację! HA! ;) Wyglądasz w nich MEGA! :)
    Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie pięknie ci w takich portkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ! TE SPODNIE KOJARZĄ MI SIĘ Z BLAIR Z "GOSSPI GIRL"
    ŚWIETNIE!!!:*
    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  28. genialny zestaw - jeden z moich ulubionych w Twoim wydaniu. Fantastyczne spodnie - bardzo lubię takie kroje :) wszystko wygląda bosko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy blog

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny blog


    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. masz niesamowitą urodę i prześliczne włosy :) idealna stylizacka dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Cię w tym looku!
    wyglądasz wspaniale!
    te spodnie, wyglądają jak długa maxi spódnica:D, extra!
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie - pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń
  33. spodnie są niesamowite,tzw.spódnico-spodnie,pamiętam jak były na topie chyba w latach 90...?
    zapraszam też do siebie i obserwuję

    http://smallblackdress.blogspot.com/
    http://mini-bazarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Te spodnie są fenomenalne, całe zestawienie zresztą jest ekstra :> !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)