piątek, 15 czerwca 2012

Flower power !!! :D:D:D

     Ojjjjjjjj.....  zdecydowanie EURO 2012  pochłonęło mnie bez końca ..........  i nie powiem żebym nad tym ubolewała  !!! :P :D:D:D   Nasze rodzinne spotkania jakie sobie organizujemy  ....  i kibicowanie biało czerwonym .............. bezcenne :D     Jednak co by nie było, że mnie tutaj w ogóle nie ma...........  to pojawiam się właśnie dzisiaj :) 
Kwiatowa bluzka  zakupiona dawno temu w charity shop-ie ..........  tradycyjnie musiała odczekać swoje...........  ale teraz już wiem dlaczego  :P :D:D:D   Czekała na spodnie jakie ostatnio "wygrzebałam"   w sh za całe złotych  2  !!!    :D:D:D    Od dawna marzyły mi się jeansy z wysokim stanem  .........   i jak to się mówi  .....  "mówisz i masz"   :D:D:D    To jedno z takich moich małych życzonek z mojej listy ......   a przyznam się szczerze,  że jest ich cała masa  .....  i nie nie są one tylko związane  z odzieżą czy kosmetykami  :)))    Jak się będą powoli spełniały .......   w co staram się coraz mocniej wierzyć .......na pewno Was o tym poinformuję   :))     Póki co zmykam śledzić poczynania Ukrainy i Francji ...........  a jeżeli chodzi o jutro .....  to wierzę  ,  że większość z Was  będzie kibicować Naszym Orłom  :D:D:D    Enjoy:)




























blouse, shoes- Atmosphere, bag> charity shop/ jeansy-sh/ jewelry-  Opia/

33 komentarze:

  1. wow!!! uwielbiam takie spodnie!!! i połączyłaś je z rewelacyjna bluzką !!! Kochana dla mnie ten set wygrywa!!! jest C-U-D-O-W-N-I-E!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie nie lubię takich szerokich spodni ale u ciebie wyglądają świetnie! fajnie dobrałaś bluzkę :) pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka ma przepiękny krój!!Nie wspominając o spodniach. Płaskiego brzucha-zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka ma przepiękny krój!!Nie wspominając o spodniach. Płaskiego brzucha-zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:-)Cudowna bluzka i świetne spodnie, całośc jak zwykle w świetnej harmonii :-)*pozdrawiam i też kibicuję jutro mocno Naszym chłopakom !:*

    OdpowiedzUsuń
  6. fryzura stworzona dla Ciebie, piękna koszula, spodnie też fajne;)
    pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeee kibice Polski są wszędzie!:D Jutro spinamy się wszyscy Polacy i kibicujemy z całych sił:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hm... mam mieszane uczucia co do tej stylizacji, szczegolnie jesli chodzi o spodnie, ktore trudne sa w noszeniu i zestawianiu, chyba rozumiem koncepcje i to calkiem trafna, ale jakby cos wymagalo pewnego dopracowania...
    koszula bardzo ladna
    ja tam meczy to juz mam dosc powoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze zaskoczysz mnie genialnymi spodniami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moze-ja .... spodnie się dobrze nosi..... a ja się w nich czuję jak we własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. KOchana, uwielbiam wszystko w tym zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ! dzwony rzadko można spotkać na jakimś blogu, wszędzie teraz azteckie spódniczki miło zobaczyć w końcu coś innego . zestaw jak najbardziej na tak :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, naprawdę oryginalna stylizacja!:) a takie są najciekawsze:) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, naprawdę oryginalna stylizacja!:) a takie są najciekawsze:) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz REWELACYJNIE! Spodnie są boskie :) Zawsze kiedy słyszałam że wysoki stan wydłuża nogi i pięknie modeluje sylwetkę,myślałam-pic na wodę fotomontaż :) Ale jesteś idealnym przykładem że to w 100% prawda! Świetnie!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach i zapomniałam dodać ;) Twoja pupa w tych portkach-cudo! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzwony!! Czuję w powietrzu moje ukochane lata siedemdziesiąte :D
    Kocham te spodnie za to, że tak wspaniale wydłużają nogi.
    Piękny zestaw :) Pozdrawiam i zapraszam na bloga o modzie retro:
    http://sylviainretroarea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory, materiały, wszystko super, ale mi się kompletnie nie podoba, wiele Twoich stylizacji podziwiam wręcz, ale ta jest straszna, tzn.postarza Cię, kroje się jak dla mnie (!) nie kleją, nic do siebie nie pasuję, wiem, że potrafisz wyglądać bajkowo i czekam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny pierścionek, masz cudowne włosy:)
    fantastyczny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo spójna stylizacja... pięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne portasy uwielbiam taki krój!Kradnę spodnie,kradnę cudną bluzkę a tam-kradnę całą Ciebie w tym wszystkim !:D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też Euro całkiem pochłonęło :) Ciągle mam dylemat uczyć się więcej do egzaminów w sesji czy oglądać mecze. Często wybieram.. druga opcję ! Szczególnie dzisiaj :) Co do stylizacji wyglądasz pięknie :) Szczególnie podoba mi się bluzka w ten kwiatowy wzór - bardzo letnio i kobieco !

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz fajny koszyk ;)
    p.s. dzięki za radę odnośnie butów, ale trochę boję sie tego denaturatu. ;(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. O RANY!!!! Hahahahaha jak to mówią nasi irlandzcy przyjaciele "Great minds think alike"!!! No padłam! Gdyby nie fakt, że byłam (i niestety nadal jestem) bez kompa i dopiero teraz tu wchodzę, to sama siebie posądziłabym o plagiat hehehe! Kwiatowa bluzka - jest (nawet krój troszkę podobny), wysoki stan - jest. No po prostu jestem w szoku! :)
    Niezły dubel!
    Wyglądasz pięknie kochana, ta bluzka jest przesłodka, a portasy do pozazdroszczenia! :)
    Patrzę i dalej nie wierzę hehe! ;)
    Buziaki kochanie i nie karm trolli bo nie ma sensu - one i tak wiecznie nie nażarte!
    Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny caly zestaw!! uwielbiam takie klimaty!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  26. achhhh jak romantycznie :)
    pieknie wszystko zestawiłas :) a w bluzce jestem zakochana :)
    odsaj mi ją :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. otagowałam Cię ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. i love this retro inspired look. you look lovely.
    xxxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana... Jakby Ci się znudziły te spodnie i ta bluzka to ja się pierwsza w kolejce ustawiam aby je przygarnąć hihi ;))
    Pięknie wyglądasz ! Bardzo mi się podoba! :)

    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)