środa, 20 czerwca 2012

Black & white :)))

      Klasyka?????????   TAK ..............  ale w jakim wydaniu  !!! :D:D:D    Zamiast biało & czerwono .....  mam biało & czarno................. nie zmienia to jednak faktu  .....  że barwy narodowe nadal w sercu są   :P :D    Nic się nie stało.......... wyjdzie na mundialu.....  póki co kciuki za Italiano  nadal mocno ściskane  ( a po cichu jeszcze za Greków)    :D:D:D    Tak naprawdę to nie ważne kto wygra ............     atmosfera tych mistrzostw niezastąpiona .......   a to najważniejsze :)) 
Powracając jednak do seta.............  w  takie upalne dni......  tylko coś lekkiego :)))   Nie ma to jak niezawodna spódnica  !!! :)))    Po raz kolejny udowadnia mi że jest niezastąpiona....  i z każdym   "razem"   wielbię ją jeszcze bardziej :D:D:D   W duecie z nią................  t-shirt we wzory z kasetami na taśmę   , który oczywiście wynalazłam w charity shop-ie :)))
Ja co prawda już na obczyźnie.....  ale obdaruje Was tutaj jeszcze fotkami z polandii :)))  Nazbierało się tego troszkę......  a i dobrze.....   bo pogoda jak zwykle tutaj nie rozpieszcza......  choć nie narzekam ....  bo dzisiaj jest  znośnie ..........   :P :D   Tak więc .....   ja zabieram się za nadrabianie zaległości  .....   a Was zostawiam z moimi wypocinami :P :D   Enjoy :)




























t-shirt-DIESEL>charity shop/ skirt, bag - sh/shoes-Hegos/belt, ring - Primark/ sunglasses- New Look/ watch- Guess




Na koniec.............   po raz kolejny pragnę podziękować mojej ASI   za wspólną zabawę podczas robienia zdjęć:)  Szkoda Kochana że Cię tutaj nie ma :)   Zapraszam  Was do odwiedzenia jej raczkującego bloga :)


43 komentarze:

  1. piękna ta spódnica, zestaw bardzo na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna spódniczka! I Twoje włosy - ach - marzenie <3
    EURO 2012? Od zawsze kibicuję Azzurrim (od kiedy nie powołują Alexa Dekl Piero troszkę mniej), ale w meczu z Irlandią miałam ogromny dylemat - wszyscy w Poznaniu pokochaliśmy kibiców z Zielonej Wyspy - i szkoda, że przegrali wszystkie mecze i jada do domu ;(
    Buziaki i FORZA AZZURRI! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódnica i świetny klimat zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem jest to najlepszy twoj look jaki dotychczas widzialam, biel i czern jest moze i prosta, ale i bardzo elegancka, a ta spodnica jest znakomita

    OdpowiedzUsuń
  5. noo kochana chyba muszę się na Ciebie obrazic za te cudowne zdjęcia ;p
    zawsze byłam zdania, że klasyka jest ponadczasowa :) i jak widać to u Ciebie :) nie dość, że ślicznie to jeszcze jak elegancko :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny set i piękne fotki :-)Butki bardzo mi się spodobały I TY zawsze w pełnej klasie :-)*pozdrawiam serdecznie :-)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódnica! świetny tiszert ;) a zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka i buty!I ta fontanna w tle, przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. BAAARDZO ładnie !! Świetna spódnica :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna spódniczka!!!cudownie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz świetną spódnicę, mmm! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. love the classic black and white combo. I'm wearing black and white on my blog today too!
    xxxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  13. This outfit is so beautiful, dear. I absolutely adore the skirt and the shoes and bag are also great!!!
    Love it!
    CHIC SICILY

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia- fontanna to swietny pomysł- a spódniczka - zachwycająca

    OdpowiedzUsuń
  15. wow pięknie wyglądasz niczym carrie bradshaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam połączenie bieli i czerni, klasyka wygrywa !
    A Błaszczykowski w reklamie Bossa... omg, Beckham się chowa !

    OdpowiedzUsuń
  17. z daleko myślałam, że bluzka jest w grochy, a tu proszę - kasety :)))
    spódnica i buty ---> wzdycham do nich po cichu :)))
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna spódnica, w ogóle cały look:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw! a spódnica rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ty zawsze musisz takie skarby wynajdowac w charity shop's uwielbiam Twoje wyczucie smaku wszystko jest takie klasyczne i kobiece:) Pogoda ostatnio nas nie dopieszcza ale wczoraj i dzis w Limerick tez nie moglismy narzekac:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow xx jaka sliczna spodnica !!!! Uroczy zestaw moja Droga !

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra! Bardzo w moim guście i stylu!:]Spódnica mistrz:*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba. Spódnica rewelacyjna, a zdjęcia przy fontannie wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zawsze rewelacyjnie :P uwielbiam ta spodnice! prezentujesz sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za podziękowania ;) I komu ja będę zdjęcia teraz cykać? To z pryskającą wodą lubię :) I ten zestaw dzisiejszy jak wiesz bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny zestaw, a spodnice i szpilki chetnie bym przygarnela do mojej szafy;)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  27. spódnica jest wspaniała:D.
    kochana, dziękuję za komentarze, jednak uważam, że Twoja figura również jest wspaniała :D.
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  28. So feminime and beautiful dear!! love the look!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wooow, szczerze powiedziawszy szczena mi opadła! :D Daj mi czas, żeby ją poskładać! Rewelacyjna spódnica i TAKA klasyka, w TAKIM wydaniu bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba! Spódnica faktycznie niezawodna tak samo jak okulary, świetnie! Lubię tutaj wpadać, bo zawsze czeka mnie pozytywna dawka nowej energii, która od Ciebie bije!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie świetne buciki i spódnica:)
    Może obserwujemy?
    Pozdrawiam, Mada:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo tak,jestes strasznie zgrabna i sliczna! to foto na tle fontanny jest boskie! dodalam Cie do obserwowanych bo strasznie podoba mi sie Twoj blog, licze,ze zajrzysz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka jak Ci sie spodoba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Tym zestawem zrobiłaś na mnie piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tym zestawem zrobiłaś na mnie piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wyobrażam sobie samej siebie w takiej spódnicy, ale tutaj bardzo mi się podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw z piękną spódnicą i ciekawymi szpilkami, bardzo fajnie przełamałaś elegancję tym prostym topem z nadrukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję i ja już również obserwuję:):)

    OdpowiedzUsuń
  37. you cannot go wrong with this color combo... especially when you have those pretty pleats and you are posing beautifully in front of the fountain. :)

    hope you have a great weekend! you look lovely as always. :)


    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudnie Kochana!!! Jakby Cię nasza reprezentacja widziała przed meczem to by na pewno wygrali!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuje bardzo! pięknie wyglądasz! :) a ta bluzeczka z poprzedniego posta cuuuuuuuuuudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. super high-heels!!
    do czarnych nylonów FF by znakomicie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)