piątek, 29 czerwca 2012

BIG stripes..... and small stripes :)))

   Na dzień dobry.................
 Ostatnio pod jednym z moich zdjęć......  zostałam nazwana ....  cyt:   " kolejna a`la fashionblogsecondhand która udaje ze zna się na modzie"      Czy ja się znam na modzie???  hmmmmmmmmmm....   nigdy chyba tego nie powiedziałam :)   Ogólnie ........  nie pokazuje nowych trendów do naśladowania ....   nie udowadniam,  że znam historię mody .... nie trzymam się kurczowo wyznaczonych trendów  ............!!!  :)    Jestem po prostu sobą ......  i pokazuję to co noszę ....   to w czym się dobrze czuję .....  pokazuję siebie :)   Czy to oznacza , że znam się na modzie???    Nie wiem ......   ale jestem szczęśliwa w tym co robię .....  a to jest dla mnie najważniejsze :)   Tak więc........  powracając do tego co lubię.....  :D:D:D
 Z serii ............   życie na co dzień  ...........czyli.......    dni z moim synkiem  :)))    Nasze dwa pasiaki :D:D:D  Idealne na zakupy , spacery................  :)))   Luźno i zwyczajnie   ......  żeby można było biegać , skakać  i  wiele innych rzeczy , które można robić z 3,5 rocznym rozbójnikiem ...... :D:D:D    Enjoy:)































blouse - River Island, jeans- Next> sh / bag-charity shop/ shoes- allegro/ watch- Guess/ ring- Claire's

Francecso:  blouse-H&M/ jeans- Primark/ flip- nn

41 komentarzy:

  1. Jak Daltonowie hahaha! "Bang bang Lucky Luke" ;)
    Super!
    A trollami się nie przejmuj. "Rób swoje - ryzyko jest Twoje". ;)
    Ale się dziś w cytaty pobawiłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia zawsze są takie naturalne, a w Twoim synku jestem dosłownie zakochana jaki to śliczny chłopiec to głowa mała jak moje dziecko wyjdzie równie ładne to ich razem stykniemy haha :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia- dziękuję:))) Chętnie zobaczę Twoje zdjęcia z córką :)) Zaznaczę tylko że to mój synek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz tak na luzie, wspaniale dzinsy. Widac, ze super sie bawicie, a Twoj synus jest przepiękny,jak laleczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz przepieknie I promieniejesz szesciem.bardzo lubie tu zagladac

    OdpowiedzUsuń
  7. tak dopiero jak przejrzałam całego bloga aby poznać Cię bliżej zorientowałam się, że nie żartowałaś z tym opisem "synuś" :))
    Ten kucyk mnie zmylił, bo na wcześniejszych wpisach, gdzie włoski ma rozpuszczone widać że to chłopak. Powiem ci, że mały urodę ma fenomenalną i jeśli tylko bedzie chciał karierę w modelingu ma zapewnioną :)
    Przejrzałam wszystkie wpisy po tym jak ktoś ci napisał o tym pseudo... coś tam i powiem Ci jedno.
    Masz zajebisty styl, cholerny talent do wynajdywania perełek w sh i jeszcze większy do ich łączenia z super zestawy.
    Maxi pliska czy zestaw ze spodniami z podwyższonym stanem - rewelacja.
    Nie ma sandałków z Zary i azteckich wzorów za to jest oryginalność i Twój styl !
    Ja zostaje i czekam na kolejne zestawy !
    Przepraszam raz jeszcze za tą fatalną pomyłkę - mam nadzieję, że syn się nie obraził ?
    Oczywiście zestaw mama - syn też mi się bardzo podoba , szkoda, że mojego "maluszka" nie mogę do tego typu zabawy namówić.
    oj ale się rozpisałam, sorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Madzia raz jeszcze dziękuję :) Miło mi to słyszeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś wspaniała- a w tym kroju bluzki jest ci po prostu świetnie- śmieszne ze ludzie jak się prowadzi bloga i się pokazuje swoje ciuchy od razu zakładają ze ty chcesz byc trendsetterka i w ogole chcesz zmieniać świat mody i paplają i bluzgają i mieszają cie z błotem, Oczywiście nie rozumieją tego ze ty się tylko dzielisz ze nikt im nie każe cie oglądać i nie pretendujesz od razu do miana królowej wybiegów i designu . A oczywiście najczęściej są to Anonimowi którzy maja największe ale ...ale sami nie pokażą nie naucza. Temat rzeka i nigdy sie tu nic nie zmieni. Synek jak aniołek i jakie imię . Moj ma na imie Borys ale na drugie Franciszek wiec bardzo blisko heheh. córka Oliwia :) Ślicznie Wam razem

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia mi się naprawdę udały! Cieszę się, że są nie za bardzo zmienione:P Oraz Twoja pozycja rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana nie przejmuj się tym co piszą ludzie, zawsze sie znajdzie paru złośliwców. Jak dla mnie jesteś świetna w tym co robisz. Masz świetny styl w którym widać, że bardzo dobrze sie czujesz i nie musisz naśladować nikogo, bo jestes meganaturalna, topowa, jedyna w swoim w rodzaju. Ludzie chyba bezgranicznie zatracaja się w tym co pokazuja niektore blogerki (czytaj manekiny z sieciowek) nie pozostawiajac grosza zrozumienia dla indywidualistow. Twoj zakiecik z posta nizej kompletnie mnie oczarowal i zwalil z nóg!

    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, nie przejmuj się durnymi komentarzami zakompleksionych lasek :).
    Dla mnie znasz się na modzie, potrafisz się nią bawić, potrafisz dobierać ze sobą różne fajne motywy, a co najważniejsze jesteś oryginalna :)
    Wchodząc na Twojego bloga, wiem, że nie zobaczę identycznego looku jak na kilku innych, wiem, że zastanę szczęśliwą, seksowną, kobietę, mamę, która nie musi wpadać w konformizm aby być modną :)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy razy czytałam, bo myślałam, że oprócz synka masz też córeczkę ;)
    Świetnie razem wyglądacie w pasiakach!
    A komentarze - no cóż..... Frustratów i zakompleksionych anonimów pełno jest w necie.....

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie ukradłabym bluzkę! A przy okazji.. Twoje zdjęcia zawsze kojarzą mi się z celebrytką przyłapaną na ulicy! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. sesja ciekawa, bo naturalna :)

    nie lubię "podobnego ubierania",
    ale nie dotyczy to połączenia z dzieckiem, u Ciebie wyszło super:)
    ...a Twój syn już porwał moje serce, więc pilnuj go, bo adoratorek nie zabraknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Katsuumi- może paskowa para będzie bardziej na miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz to zostawił pewnie ktoś kto ci zazdrości uważam że wyglądasz świetnie i stylowo masz swój styl i tak ma być :) a córeczka jest taka słodka :) Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądacie:) Obserwuję i zapraszam do mnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteście boscy oboje! Muszę też coś kupić w paski ... super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz Ty i Twój super śliczny synek:*Poza tym same fotki-uwielbiam taką dynamikę,są rewelacyjne:)
    Moim zdaniem masz duże wyczucie stylu i potrafisz ubrać się extra na każdą okazję-są osoby które nie śledzą z uporem maniaka pokazów mody i wszystkich trendów a pomimo to wyglądają mega stylowo i Ty dla mnie właśnie taką osobą jesteś:):*
    DUŻE BRAWA DLA CIEBIE PIĘKNA:*

    OdpowiedzUsuń
  21. nominowałam Cię do Versatile Blog Award- więcej na moim blogu:)

    świetnie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. NIe przejmuj się takimi komentarzami, świetnie wyglądasz, masz swój styl i charyzmę:)

    A synek to przyszły łamacz serc. CUDNY

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie razem wyglądacie, młody jest prze słodki ;)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie się właśnie podoba,że jesteście podobnie ubrani. Modna mama i synek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz :) mała też śliczna :)

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. bądź sobą i nie przejmuj się komentarzami :) btw. uwielbiam paski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. KOchana, Ty się hejtarami nie przejmuj, w sieci każdy anonimowy, to jedzie po innych i wylewa swoje kompleksy i zazdrość. WYglądasz świetnie, na luzaku, ale z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny luzak:) pasiaczek extra i zgrabniutko wyglądasz w tych spodniach :) całość fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ladne fotki....no a synek...co tu duzo mowic sliczny.
    Lubie twoje zdjecia, so bardzo naturalne:-))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądacie ! Bardzo pozytywne zdjęcia :)


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pasiaki-luzaki:)
    moda tak szybko przemija że nie wartą nią sobie głowy zawracać:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brilliant post!!! :-) Said it before but great blog. Keeps me coming back for more! :-)

    the-white-list.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny, mały przystojniak ! : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz bardzo fajnie, a to czy Twoja stylizacja jest zgodna z aktualnymi trendami nie ma znaczenia. Ty masz się w tym dobrze czuć i tyle. Masz śliczną córeczkę :) i fajnego bloga! Dodaję do obserwowanych. Blogujące mamy- trzymajmy się razem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale fajnie :) super wyglądasz w takich spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądacie obłędnie!!! Obserwuję również i zapraszam częściej do siebie http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)