wtorek, 26 czerwca 2012

Back to 80's :)))

    Powoli odnajduję się rzeczywistym świecie..............:P :D  Co prawda idzie mi to baaaaaardzo mozolnie........... ale co tam .........  :P :D    Póki co......  z innej beczki...........  czyli  ...........  z tej co powinno być tutaj :)))
   Tak jak już  pisałam w poprzednim poście ............   są czasami   "szmatki"   na które nikt nawet nie spojrzy ...........   poza mną oczywiście :D:D:D     Dlatego też takie cuda jak poniżej ...............  czekają sobie na mnie w secondhand-ach ...............    bez żadnych przepychanek i obaw , że ktoś inny mógłby sprzątnąć mi je z przed nosa  :D   I tak o to ...........piękny nabytek ...... rodem z lat '80  ......  zwane prawdopodobnie bardziej wdziankiem niż marynarką ...........    wylądował  w moim koszyku za całe 4zł ....................no a skoro już wylądował .............  to należy go  pokazać !!! :D:D:D   Baskinka...........  w połączeniu z nietoperzem...........  ME LIKE IT !!!   :D:D:D  Enjoy :)





















jacket, pants-sh/ shoes-Next, bag- Atmosphere> charity shop/ watch- Guess/ sunglasses- New Look/ ring- Primark

36 komentarzy:

  1. Stylowo, okulary i buty rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :-)świetny łup dorwałś :-)wyglądasz pięknie :-)wiem, wiem powtarzam się, ale cóż zrobic ..........tak jest i koniec !!!:-)buty są mega:-)*

    OdpowiedzUsuń
  3. nasz ślicznotka jaką ma piękna narzutkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W uśmiechu Ci najpiękniej :) A jeśli chodzi o zdobycze, to nie mam pojęcia dlaczego o bluzkę nie zabijały się inne kobiety :). Jest świetna.

    Dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny stroj mialam ostatnio podobne butki ale byly za ciasne i musialam sprzedac :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, jak pięknie! Buty i torebka budzą we mnie meeega zazdrość (pozytywną oczywiście).
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa bluzeczka a te buty i torebka skradłabym Ci je ;p;p super - jak zawsze elegancko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twoich butach!! Genialne zestawienie, cudne spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wdzianko mistrzowskie!:)Teraz to ja zazdraszaczam Tobie:]Pięknaś w tym wszystkim:*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie odnajdujesz się w latach 80, ciekawie wyglądasz :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz tak elegancko!:)
    Buty masz niesamowite, chętnie bym je przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne to 'wdzianko'! :). bardzo fajny set, elegancki, ale taki na luzie - LUBIĘ TO! ;)

    obserwuję :). pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. buty cuuuuuuuuudowne!! <3 wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie!!!!


    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:* I ZAPRASZAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za tak miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a cóż ja tu widzę - mamo mamo - ale fajnie - buciki torebka a jaki print na wdzianku- bomba a ta czerwona szmineczka - wspaniała kropka nad i -

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam pięknie dziewczyny za te komentarze :*** Nawet nie wiem co powiedzieć :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przytkało mnie... Nawet nie wiem co napisać, tak mi się podoba... Piękne to cuś. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są fantastyczne ...cała stylizacja jest cudna:)
    Ale powiem Ci że najbardziej podobasz mi się Ty!:) ostatnio jakaś "wspaniała" aura Cię otacza, promieniejesz... a Twoje oczy mówią same za siebie:)) SZCZEŚĆIE!!!! buziaki Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są fantastyczne ...cała stylizacja jest cudna:)
    Ale powiem Ci że najbardziej podobasz mi się Ty!:) ostatnio jakaś "wspaniała" aura Cię otacza, promieniejesz... a Twoje oczy mówią same za siebie:)) SZCZEŚĆIE!!!! buziaki Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny zestaw i to połączenie dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ty no patrz dodawała się do obser. i sie nie dodało ale chyba teraz już jestem :))) ładna z ciebie kobitka :*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne to znalezisko, ale wężowe butki tez warte grzechu. Jak zawsze bardzo pozytywnie. Emanujesz wrecz pozytywna energia kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie na tobie lezy,mnie pewnie poszerzylaby w ramionach.Podobaja mi sie buciki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie!:) śliczna bluzka:) ale najbardziej podoba mi się torebka, cudowna jest!!:)
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie, elegancko i kobieco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)