piątek, 18 maja 2012

Yellow pants like ..... the sun :)))

     No tak .............  też mi się  trafiają  takowe perełki  :P :D   Kolorowe portki to u mnie rzadkość  :P  Nie ukrywam , że mam ich jak na lekarstwo.............  ale są ..........  a to najważniejsze  :D:D:D    Cudowne słońce za oknem.............   w sercu słońce...............  więc i na tyłeczku niech też będzie słońce  ...... a co  !!! :D:D:D  Nie ważne czy duży ....  czy mały...... ważne ,  że żarzy  .....  :P :D   Nie wiem co się z nimi dalej podzieje.....  myślę że zmienią troszkę swój krój..........  ale póki co..........  wersja oryginalna..............  WYDANIE SPECJALNE :D:D:D
 Swój debiut zaliczają również moje   "heels"    ..........  zakupiłam je przed wylotem  do Pl  oczywiście w charity shop  ...........  nowiusieńkie..... z metkami .........  za całe  4€  ............. :D:D:D    ...........  a jeszcze w prajmanim siedzą na półeczkach ..... i liczą sobie za nie eurosów 15-ście...... :P :D  Szczęściara ze mnie ............... WIEM !!! :D:D:D  Enjoy :)

   I  jeszcze najważniejsza rzecz................  strasznie gorąco chciałabym podziękować mojej  ASI  która właśnie rozpoczyna swoją kosmetyczną, blogową przygodę ........  i nie jest fotografem ......  a która jest głównym  "wykonawcą"  zdjęć w Krakowie ...........  :D    Dziękuje Kochana......  pakuję Cię do walizki w drodze powrotnej do Irlandii .........  nie ma innej opcji :D:D:D 

pants - nn, blouse- Topshop, >sh / jewelry, bag >  Primark / shoes Atmosphere > Charity shop / sunglasses >  New Look


 Na sam koniec pragnę się z Wami podzielić informacją......  że właśnie mój blog został opublikowany  na stronie nosimy.pl  w zakładce POLECANE BLOGI   .  Dziękuję za miłe wyróżnienie :)  Wszystkich kochających modę tak jak ja..........  zapraszam do jej odwiedzenia :)



39 komentarzy:

  1. super spodnie i bardzo fajna bluzeczka :) podobasz mi się w takich klimatach lekko eleganckich :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się połączenie spodni z tą torebeczką, całość wyszła bardzo interesująco i jednocześnie kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeej, Ślicznotko oddaj mi swoje kolorowe gatki! :D Są świetne! Możesz jeszcze do tego prezentu dla mnie ( :P )dorzucić lakier do paznokci, kopertówkę, bluzkę.. i Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BIŻU I KOPERTÓWKA ŚWIETNE SĄ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. thank you for such a sweet comment! love that clutch, let's follow each other! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te buty, kształt świetny, a kolor na tyle uniwersalny,że będzie pasował i do kolorowych i do stonowanych rzeczy.
    Co do spodni, to ja niestety nie mam ani jednej kolorowej pary, ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! ja ostatnio zostałam polecona przez inną blogerkę, mega zaszczyt i super uczucie bycia docenionym:)

    neonowe spodnie-zawodowe. sama szukam, ale rurki jednak, bo nie przepadam za rozszerzanym fasonem:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ułaaaa ten zestaw idealnie pokazuję Twoją radosną osobowość!

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę szczęściara z Ciebie:))) świetne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki! Asia rzeczywiście TALENT. :) Zanim zobaczyłam fotki, poczytałam i już, już myślałam, że do żółtych porteczek te "elektryczne" szpileczki zarzuciłaś ale... te też fajnie!! :) "ZDZIWIONA" fotka wymiata! :)
    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. ochh u mnie tez kolorowych spodni jak na lekarstwo aczkolwiek w tym sezonie dzieki modzie na kolory powoli sie przekonuje:)kocham Krakow bdw:) ps. obcasy wysokasne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. brandoletka i torebka bardzo wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie boskie a jaka piękna ta błękitna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierścionki jak zwykle masz niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie piekne!!! ten kolorek...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. promieniejesz :) kopertówka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia!Przepiękna biżuteria (pierścień boski!)i cały outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja i bardzo ciekawy blog!!!

    ZAPRASZAM DO MNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja :)) Super kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja ;) Bardzo ładnie Ci w tych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. już go oceniałam, ale powtórzę, bo warto ;d cudowne połączenie żółci z czernią, cudowne spodnie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi sie bluzka i wspaniala bizuteria!

    OdpowiedzUsuń
  24. prezentujesz sie bardzo dobrze:) podobaja mi sie kolory :)
    P.S. Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebiste spodnie!!!!Jesoooo uwielbiam taki krój!a do tego kolorek dający po oczach mmmmm ukradnę Ci je:];)
    ___________________________________

    P.s.Kochana mnie się znowu Twoje posty nie aktualizują!O tym,że u Ciebie jest nowy post dowiedziałam się z bloga ketimy(bo ma Ciebie na pasku bocznym)może ja Ciebie od-obserwuję i jeszcze raz dodam do obserwowanych?może to coś pomoże...heh

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  27. I like the shine of them: )

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. I like the shine of them: )

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. I like the shine of them: )

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. najbardziej podoba mi sie kopertowka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. lakier do paznokci rewelacyjny! chcę podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  32. cudownie!

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny zestaw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. moje zolte rybaczki tez czekaja na premiere!!!!!!może niedługo sie odwaze;-)
    fajny look!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)