poniedziałek, 28 maja 2012

Tiffany and 80's .... :)))

     W końcu!!!!!!!!!!!   Muszę się przyznać bez bicia , że jako  "przyjaciółka"  mody..............  z którą kumpluję się  bagatela od kajtka  ....................  dopiero w miniony czwartek, miałam  zaszczyt zobaczyć na własne oczy kultowy film    " Śniadanie u Tiffany-ego"   :))))))))    Teraz wiem co traciłam  ...........  ale jak to się mówi     "Co się odwlecze to nie uciecze " ..................   i oczywiście  moje tradycyjne powiedzenie   "Tak miało być"   :D:D:D    Ostatnio wiele się u mnie dzieje..........  i sama sobie zadaje pytanie   "dlaczego ? " .............   no ale  ................  "nic nie dzieje się bez przyczyny"  ......  i nie mówię żebym nie była z tego zadowolona    :D:D:D   Tak zazwyczaj podchodzę do tego co mnie spotyka.......  i myślę że jest mi z tym lepiej :)))
Jednak ..................   powracając do stylizacji ..............  zainspirowana owym filmem............  wygrzebałam z szafy to i tamto.............  a znalezisko na  strychu ...............  odkurzyłam z pajęczyn :D:D:D   Mowa tutaj o  butach  ,  które bodajże zakupiłam w 2006 roku   :P:D     Do tego wykopana w sh moja nowa zdobycz ............ bluzka rodem z lat '80 ,   z mega poduchami.............  i wzorem "prawie" jak u Versace ......................  oraz szydełkowa torebka na cześć tej letniej pogody ..........   i secik gotowy :D:D:D    Enjoy :)


blouse, pants-sh / shoes Calvin Klein- TK Maxx /  bag- charity shop /  watch - Guess / sunglasses- New Look / turtle- Claire's / ring- Atmosphere

32 komentarze:

  1. wygladasz super:) a film- jeden z moich ulubionych... ksiazka zreszta tez:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko ze soba gra, wygladasz swietnie, mi tylko nie podobaja sie buty bo pomimo ,ze pasuja do twojego stroju to jest to typ ,ktory razi me oczy, po prostu takich nie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka jest cudowna:)
    całość świetna, bardzo w klimacie, świetne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  4. haaaaa buty zawodowe! świetny zestaw, starocie są najlepsze, ja głównie w takich ciuchach chodzę bo u nas się prawie nic nie wyrzuca :D A buty, kiedyś była moda na takie, nadal jest w sumie trochę.. :D ale powiem Ci że wstyd się przyznać, ale do tej pory nie widziałam tego filmu i sobie w brodę pluję! muszę nadrobić! póki co lecę nad kukułcze gniazdo :P
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ten wysoko upięty kok!Ale pięknie Ci w eleganckim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na zdjęcia w budce telefonicznej, świetnie się to komponuje kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja koszula i torba mnie powaliły - są SUPER ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jak najbardziej na plus:) I synek zainteresował się budką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. me encantaron las fotos y tu estilo!
    saludos

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny zestaw!:)Za koszulę dałabym się pokroić auć:D;):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz obłędnie! Pięknie wszystko dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszula i połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpisuję:
    He he :D pewnie nie tylko u mnie ;) wiele dziewcząt dostało do testowania od nich kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się że właśnie takie buciki "niby szpilki" na niziutkim obcasie nosiła właśnie Audrey Hepburn w tym filmie! Do tego spódnicza do kolan i pudełkowy żakiecik! Ty również wyglądasz stylowo :))). Duet spodnie + buty przypominają mi wprost lata 60-te. Fajnie! Pozdrawiam ciepło. Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, no i oczywiście stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja pełna klasy ;)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo Kochana jak pięknie Ci w tych spodniach!!! I świetna koszula!!! Podoba mi się , że czerpiesz wiele inspiracji z filmów czy otoczenia - dla mnie bomba...

    A ja sie przyznam - nie oglądałam tego filmu ;p i muszę się chyba za niego zabrać!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie ! W tych spodniach wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super <3 ZAPRASZAM na mojego bloga! :) trochę męskiej mody. http://www.hausoferick.blogspot.com/2012/05/young-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  20. super <3 ZAPRASZAM na mojego bloga! :) trochę męskiej mody. http://www.hausoferick.blogspot.com/2012/05/young-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne spodnie:) i pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz cudownie! Fantastyczna bluzka!
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE!
    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE!
    Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za odwiedziny, za wszystkie miłe słowa :) Ty jak zwykle elegancko i z klasą, i to mi się u Ciebie podoba:) bardzo fajnie, koszula ciekawa!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Stylish:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne fotki- super pomysł z budką! A Ty kochanie wyglądasz OBŁĘDNIE!!! :D Koszula świetna, buty super - sama nie wiem na co mam patrzeć!
    A co do "Śniadania..." to pewnie niektórym się narażę, ale... nie podchodzi mi ten film zupełnie. I nawet sama nie wiem czemu. Obejrzałam ostatnio drugi raz, myślałam że coś lepiej, ale nie - zupełnie nie mój typ. :/

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. nono kochana jak Ty wyglądasz - booosko :) jaka elegancja francja hehe
    świetnie to skomponowałaś :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)
    p.s.
    po cichu się przyznam, że też jeszcze nie oglądałam tego kultowego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)