czwartek, 31 maja 2012

Spider's job :P :D

    Ojjjjjjjjjj  ........  chciałoby się śpiewać.....   "wiosna, wiosna......  wiosna ach to ty.........  :D:D:D "   Tak się  bawię dobrze w Polsce   .....  że nawet zapominam czasami     ...... że mój  powrót się zbliża milowymi krokami:P :))))   Jednak póki co....  trzeba wykorzystać pobyt ......  jak ja to mówię .....  "na maksa" !!! :)))   
 Tak więc szykuje się kolejne spotkanie ze znajomymi :)))  Co prawda została ich   "garstka"   ........  niestety większość z ich   .....  podobnie jak ja ..... na obczyźnie ............  aleeee .........  SĄ   i trzeba to uszanować :D:D:D 
Na wyjście do Pub-u  ......  luzak na szpilkach w moim wydaniu :D  Jakby to mój szwagier powiedział:    w  "bluzce  tkanej  przez pająki"  .....  nabytej oczywiście w second  hand-zie   .......  i kobaltowych szpilach , które przechodzą właśnie swój chrzest  .........  ponieważ po raz kolejny udało mi się nówki sztuki dorwać  ................   oczywiście w charity shop-ie  :D:D:D  Od co!!!   :D:D:D  Enjoy :)



blouse- Atmosphere, jeanse >sh /  shoes-charity shop/ bag, bracelets, ring- Primark/ watch-Guess/ turtle- Claire's/ belt-H&M

40 komentarzy:

  1. o jaka bluzeczka śliczna!!! i buty fantastczne :D:D:D fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka :-)bardzo fajny secik :-)pozdrawiam :-);-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw. Ja od niedawna też takie jeansiki noszę- a wyczekały sie 2 lata;-)
    buciki rewelacja.miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz super!!! I jakie Ty masz sliczne wlosy, nie zgadzam sie wiecej na zdjecia ze zwiazanymi wlosami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci pięknie w tych włoskach!Aż sama nabrałam ochoty pokręcić swoją czuprynę:D:D:D Secik świetny,bluzkę ukradnę oooo!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak promiennie wyglądasz! śliczności :) a zestaw - lustro masz? masz :) więc na pewno wiesz, że wyglądasz wprost zabójczo :) nie muszę mówic nic więcej :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kopertowka swietnie ozywia caly stroj pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz Kochana ...a buty cuuuuudne...zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta bluzka tkana na pająki.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!!!! bluzka jest rewelacyjna :)do tego szpileczki i kopertka świetna:) ale ja i tak nie mogę przestać patrzeć na Twoje włosy ;)))) są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne dodatki - torebka ma niesamowity kolor <3
    A pogoda - bleeeeeee - dziś musiałam "wskoczyć" w parkę z kapturem i kalosze ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie zestaw, bluzka jest ladna, ale moim zdaniem powinna byc bardziej dopasowana, gdyz ta troche cie optycznie poszerza

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielniam ten Twój "artystyczny nieład na głowie" bombowo to wygląda :)
    aaa co do setu hmmmm mam podobne rzeczy - chyba od Ciebie odgapie ;p
    ogólnie rzecz biorąc "kupuję" Cię całą - choć obawiam się że kasiory mi zbraknie hehe
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! a bluzka jest śliczna, podobną widziałam chyba w Zarze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaj Kochana, uwielbiam Twoje kolorowe stroje! :) Butki i kopertówka - rewelacja! :)
    Miłego spotkania z przyjaciółmi, wyszalej się :D :*

    OdpowiedzUsuń
  16. loved the yellow n blue combination ! and the cutouts and ripped jeans - just perfect!
    Keep Smiling:D
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty masz szczescie do takich rzeczy z Charity Shops, u nas w Thrift Shopach takich nie ma :( A wiesz ze dzieki tobie wyprobowalam 'wiazanie' na glowie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz zajebiście kochana, lubię takie LUŹNE góry. Szpile MAX!!!
    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw, uwielbiam takie dziurawe spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za odwiedzinki:) bardzo mi się podoba połączenie butów i torebki:) super;)
    Pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w tym 'luźnym' wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDOWNIE WYGLĄDASZ!!!BUTY NAJLEPSZE!!!

    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobaltowe buty-mega czad!Pięknie się nosisz na luzie!I ta przepaska na włosach ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne szpileczki, mega zgrabne :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Efektowna bluzka.
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. jak ja ci zazdroszczę włosów :) podoba mi się też bluzka choć mogłaby być troszkę bardziej dopasowana

    OdpowiedzUsuń
  27. Kojarzysz mi się w tej stylizacji z jakąś aktorką, jej nazwisko mam na końcu głowy! Piękną tą bluzkę utkały Ci pajączki :) Wypoczywaj do bólu!!

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, świetny BLOG :) ja podobnie jak ty mam męża, córeczkę i kocham modę :P zapraszam również do obserwacji mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluzeczka ! Buty też cudne. :) Bardzo fajnie wyglądasz. :)

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zwykle masz genialne szpile:)
    cudny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz prze ślicznie! :) I te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. super bluzka buty i ogółem cały strój :)
    nie wspominając o rewelacyjnych lokach <3

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka Ty jesteś piękna!:D
    wspaniały look, ta fryzura jest stworzona dla Ciebie!
    zdajesz sobie sprawę jak korzystnie, uroczo i kwitnąco wyglądasz w takim zestawie? Ja jestem pod wrażeniem.
    Pięknie! :)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja bezpretensjonalna, bez zadęcia, a stylowa, brawo

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny outfit! a bluzka bardzo oryginalna, zainspirowała mnie do DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta stlylizacja jest rewelacyjna dla Ciebie! sexi lool!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)