środa, 23 maja 2012

Over size :D:D:D

     Gooooorącooooooooo!!!!!!!   :D:D:D  Znowu się powtórzę...............   JESTEM W RAJU!!!!!!!  :D:D:D   Na co dzień  wysiadywanie babek z piasku .....  lub relaks  w parku na ławeczce.... tudzież  ......   na kocyku  .....   czytanie książki.....  i krzyki rozszalałych, szczęśliwych dzieci dookoła mnie.....  Love it !!!  :D:D:D  Tak praktycznie wygląda mój dzień :)))  
Jednak mam też drugie oblicze... :D  KOCHAM SZPILE  !!!   :D:D:D   Na spotkania i różnie wypady z moimi przyjaciółmi i znajomymi  .....  zamieniam się z mamuśki z piaskownicy....  wwwwwwww...... mamę w szpilach!!! :D:D:D 
Moja tunika over size............  zdecydowanie over jak dla mnie ........  bo to 16 ............    śmiało się spisuje jako sukienka w moim wydaniu :D:D:D Pasek posłużył za opaskę...........  no i  e voila    !!! :))))  Enjoy :)



tunic-Atmosphere >sh/ belt, juwelry ,sunglasses , bag > Primark/  shoes- Atmosphere > charity shop

hahaha.............  i właśnie zauważyłam że jestem cała w Atmosphere........  :D:D:D  hahaha :)))))))  To się nazywa REKLAMA!!!! :D:D:D 

40 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, idealnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta tunika, nie kazdemu dobrze w tak wyrazistych wzorach,ale Tobie pasuje. Oj,wiem,o czym mowisz,mamo z piaskownicy, witaj w klubie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Aga! Ty jak cos pokazesz to zawsze ekstra wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka bardzo ciekawa, ładny kolor i niebanalny nadruk

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie z tą opaską w te same wzory! podoba się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna tunika i świetna koperta ! Pięknie się prezentujesz. :))

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Jestem pod wrażeniem! Boska stylizacja i jaki fajny pomysł z tym paskiem / opaską! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Cię w takiej fryzurce! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny strój. Duży plus za pomysłowość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhaha też lubię takie "za duże" tuniki! Ostatnio zakupiłam kolejną i miałam wrzucać ale podkradłaś mi pomysł na tytuł posta hehehehe! :D
    Muszę teraz trochę pokminić, albo zdubluję! ;)
    Wyglądasz MEGAFAJNIE, prześliczna ta tunika i z "opaską" wygląda świetnie. Żółte dodatki mnie zachwyciły!

    Buzia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to tak jak ja, mam w szafie ubrania w rozmiarach od S-XXXL, tylko dlatego, że niektóre robią (jak u Ciebie) za sukienki, inne za bolerka, kamizelki...

    ten pościk wyszedł Ci bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!Sukienka jest obłędna:*

    OdpowiedzUsuń
  13. halo halo , jaki piekny wakacyjny set!!!bardzo. bardzo mi sie podoba!Wygladasz tak egzotycznie!Czuje sie zainspirowana Twoim turbanem, wiec na moich wakacjach za pare dni musze cos podobnego zalozyc;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz jak bogini! Nie mogę się napatrzeć na ten set! Genialna jest ta kiecka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie!!! bardzo mi się podobasz w takim wydaniu jest idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śiwetna stylizacja, pięknie wyglądasz,styl przypomina mi jakąs gwiazdę!

    Zapraszam serdecznie do mnie!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. niezły strój, wyglądaś jak mln dolców :P proponowałabym tylko inny kolor lakieru taki abstrahujący od sukienki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. super sukienka. a Ty masz wspaniałą kobiecą figurę. i jako Twoja równolatka odrobinę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. the print of the dress is great..and the matching scarf/headband..touche!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. tuniko-sukienka jest boska:)
    ależ ci ten kolor i wzorek pasuje:)
    a zawinięcie paska na głowie to był szałowy pomysł...idealny dodatek do całego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem pod wrażeniem!

    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  22. Wooow, wyglądasz zajebiście! Jeżeli to jest niebo to chcę tam być razem z Tobą! :D Świetny look, uwielbiam Twoje ozdoby do włosów! :)

    Jeżeli będę w Twoich okolicach to dam znać na pewno, choć teraz to już raczej będę się zaszywać na swojej wsi, sesja, a później wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. idealny zestaw, nie umiem od Ciebie tutaj oderwać wzroku ;oo <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ogólnie bardzo udany zestaw .
    zakochałam się w tej żółtej kopertówce <333

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny outfit :D a szczególnie sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie tak retro! ostatnio też mam fazę na ten styl:))

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie !! ta tunika ma piękny kolor:) ciekawa jestem Twoich zestawów do piaskownicy:) pokażesz? może coś bym podpatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ciekawie! Z pomysłem;) a torebkę bym z chęcią Ci ukradła do moich cytrynowych butów;D

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz jak amerykańska aktorka, tak jakoś mi się skojarzyło ;) takie wstecz lata, bardzo fajnie, pasuje Ci ten pasek na głowie, dodaje szyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Kraków:) Bardzo ciekawe stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)