wtorek, 15 maja 2012

Nails..... black & lime :)))

   Chcecie mnie zapytać czy pada???  Tak .......  PADA  ....  i do tego wszystkiego.............   zimno się zrobiło :P    Tak sobie pomyślałam, że te moje zdobienia pokrywają się z deszczem................  działają  trochę jak ta pogodynka z TVN   :D:D:D   Z mojej strony:    Pada!!!!   .........   będą pazurki   !!!  :D:D:D   Z  Waszej strony:   Pazurki ??????????   ........... ooooooo .......  u AgneseFF znowu pada :D:D:D
No cóż......  trzeba jakoś zorganizować sobie czas :D:D:D
Klasyka czyli ..............    a'la   "french manicure"  .......... tylko  w kolorze :D:D:D  Dorwałam piękną limonkę...... której Wy niestety nie widzicie  ....... bo zdjęcia przekłamane.....  ale jest piękna i musicie mi wierzyć na słowo :D:D:D  Takie o to prościutkie, malutkie zdobienie..... a efekt daje przyjemny dla oka :))  Enjoy :)




Lakiery :  Miss Sporty

43 komentarze:

  1. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj efekt nawet bardzo przyjemny. wlasnie planuje miec czarne paznokcie w sobote na mojej imprezce urodzinowej, i zainspirowalas mnie ta koncowka kolorowa x super to wyglada na czerni.cos musze wykombinowac;)

    a co do pogody, to tak...pada i pada. to najbrzydszy maj ever ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. grubym pędzelkiem malowałaś?

    wyszło bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lolita- tak grubym pędzelkiem :)

    Dziękuję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie!Że też nigdy Ci ręka nie zadrży!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bez kitu przybywam do Ciebie na takie pazury dalej w Krakowie jesteś? ;)) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, wspaniale, idealnie, dokładnie - perfekcyjnie!
    pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie do odwiedzin mojego bloga, pojawił się nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool nails

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny efekt, śliczne kolorki :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie kolorów megafajne! :)
    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorystycznie - genialnie a jeszcze jaki fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci to wyszło. Ja też próbowałam, ale wyszło nieudolnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely nails! I'm following you on GFC! Hope you will visit my blog and follow back! It's new!

    xxx

    http://bygthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo przekłamań to kolor limonki i tak mi się podoba :))) U mnie też zimno i chyba zaraz zacznie padać eh :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo, bardzo fajnie to wygląda ;) Niestety ja nie mam zdolności manualnych :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wow przepięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Really cool post! Great blog! Your posts keep me coming back for more! Have a great day and a brilliant weekend ahead!

    the-white-list.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i always tell you you're an artist!!
    kisses!!

    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolorki! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. cute cute !!
    xxxxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely blog :) I would love to see much of your post! I hope we could follow each other.

    Let me know once you followed me in google friend connect and I will follow right back.

    -xoxo-
    senyoritalakwachera.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogłam się doczekać, aż odpiszesz mi na facebooku i przejrzałam w mig cały Twój blog, jest świetny, stylizacje wydają się być przemyślane, pełne, ale nie przepełnione współgrającymi ze sobą dodatkami :) Co do paznokci to jestem w 100% zainspirowana każdym postem. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. no i teraz muszę kupić seledynowy lakier :P boskie są!

    OdpowiedzUsuń
  24. ohhh dzieki! obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ihihihi ok! bede pamietac, buziaaak :*

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda ze ja nie mam cierpliwosci do zdobienia paznokci podziwiam sliczne

    OdpowiedzUsuń
  27. Mieszkam obecnie w Limerick z zamiarem przeniesienia sie do cork:) a Ty? ziaja u mnie sie calkiem sprawdza oprocz nieszczesnego kremu pod oczy kozie mleko chcialam zaoszczedzic na clinique all about eyes i nie wyszlo pozdrawiam:) i zapraszam rowniez czesciej i obseruje zeby bylo mi latwiej zagladac buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj Ty na prawde masz sporo cierpliwości do malowania paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię kropki:)
    planuje w weekend zakropkować moje pazurki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)