niedziela, 20 maja 2012

My wishes :)))

     Macie tez tak czasami ..................   rano życzenie..........  popołudniu spełnienie ???  :)))     Ostatnio marzyło mi się kilka nowych ciuszków ...... i przyznam się , że Ci u góry mnie chyba lubią .....................   później je wygrzebałam w sh   :D:D:D  Moja przyjaciółka nie dowierzała własnym oczom,   jak jej pokazywałam swoje  "nowe"  łupy   ........ bo normalnie , tego samego dnia przy porannej kawie .............  opowiadałam  jej o swojej " liście"  życzeń   ......  i bach !!!!   Na tej liście była również     (kolejną już w mojej kolekcji)   maxi spódnica  !!!  :D:D:D    Mało tego.............  nie dość że jest maxi ...........  to  jest plisowana !!!!!!!!!!!!!  :D:D:D  Jest piękna..........i myślę ..... że ten sezon będzie naszym wspólnym  :D:D:D    Z pomysłem na nowy pasek przyszła też   AdrianaAndrea   , która pokazała na swoim blogu,  że pasek od torebki nie musi nim tylko pozostać......  a że na wyjeździe mój zasób dodatków  i ubrań jest ograniczony  .............  to jest jak znalazł  :D:D:D    Dlatego kocham blogi !!! :D:D:D  Enjoy :)


skirt- Together > sh/ blouse-Oasis,bag-Atmosphere, shoes-Next> charity shop/ sunglasses, rings- Primark, ring- Claire's/ watch- Guess

59 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę Twoją nietuzinkowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że to radosny dzień był. ładne ujęcia nam wyszły! Uwaga nadchodzę z aparatem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysł z tym paskiem,
    ale spódnica... marzenie!

    w każdym dobrym sklepie ceny zaczynają się od 200zł, chyba muszę jutro wyruszyć do pobliskich SH...

    wyglądasz świeżo, kobieco i intrygująco w tym połączeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zdarzylo się tak tylko raz;)Pięknie wyglądasz, swietnie wygląda ten pasek od torebki (nigdy bym nie pomyślala!!!proszę, co znaczy dobry pomysl!).Masz sliczne wlosy w tym secie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och normalnie mnie sciska przepiekna ta spodnica jak nowka:) ja niestety nie umiem szukac w sh moja kolezanka co sie nie uda to znajdzie takie perelki a ja jak jestem to nic nie widze, jestem typem czlowieka pokaz mi na manekinie a kupie:P super zastosowanie paska od torebki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej faktycznie swienta ta spodnica...i fajne zestawienie z ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica cudo:):):)
    aż mnie tu nosi z zazdrości......
    cudo:)
    akurat maluje paznokcie w jej kolorze.....hmmmmm...taką mieć:)
    zazdroszczę szczęścia w wyszukiwaniu cudów:)
    a co do paska z torebki to u mnie kiedyś pokazywałam naszyjnik z ucha od torebki:):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę taką spódnicę!Świetna,tutaj znalazłam podobne ale w rozmiarze mini:(żółwik na palcu też boski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica to rzeczywiście "perełka" z sh :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty nasz pozytywny babolu :*** Jesteś jedną z tych blogerek, do których pałam ogromną sympatią, bo z Twojego bloga aż emanuję pozytywna energia i radość! A do tego wyglądasz przepięknie! :**

    OdpowiedzUsuń
  11. maxi skirt, świetna jednak ja wybieram krótsze, bo źle się czuję w tych długich ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyglądasz, perfekcyjny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz bardzo lekko i kobieco :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pretty blue maxi skirt xo
    thanks for commenting on my blog honey, would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem fanką długości maxi, ale ta spódnica wyjątkowo mi się podoba. Poza tym świetne buty i torebka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank u for checking out my blog and leaving a lovely comment!Would really appreciate if we follow each other via GFC&Bloglovin or maybe both! Do let me know!
    Keep Smiling:D
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank u for checking out my blog and leaving a lovely comment!Would really appreciate if we follow each other via GFC&Bloglovin or maybe both! Do let me know!
    Keep Smiling:D
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for following, followed u back on GFC!
    Keep Smiling:D
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcja w stylizowaniu :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Uwielbiam takie zestawy;koszula i zwiwena spódnica <3<3
    Może się zaobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nooo to ja znowu przychodzę z szafiarek:( nadal mi się Twoje posty nie aktualizują!
    Co do zestawu-fantastyczny!Spódnica jest obłędnie piękna,bardzooooo Ci jej zazdroszczę!Wyglądasz po prostu fantastycznie Kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  22. P.s. i dziękuję bardzo za wzmiankę o mnie:)to cholernie miłe!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. alez Kochana jak Ci pieknie w tej spódnicy!!! Cudownie wyglądasz!!! Plisy pięknie sie układaja :) i bardzo pasuje Ci wężowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. duże <3 do tego kobiecego looku tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  25. mój ulubiony zestaw!! ;OO kocham Cię w tym wydaniu ;o

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna spódnica, a TY wyglądasz Zjawiskowo w tej stylizacji !!!bardzo mi się podoba, no i Twoje włosy, ach ............mam nadzieję zagladac częściej !!!:*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. woooooow ! rewelacja ta spódnica! kocham burzę Twoich loków :*

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie lubię tą długość a spódnica jest boska :)
    wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję : ) spódniczka nie w moim stylu, ale Tobie do twarzy : ) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny zestaw. Spódnica mega.

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! zazdroszczę łupu z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  32. That pleated skirt is to die for!!! the flowyness, the colour! just perfect.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna maxi! wyglądasz w niej fantastycznie, bardzo Ci taki styl pasuje :) i włosy! ahh ileż bym czasem dała za takie loki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ta spudnica to mistrzostwo swiata :D uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam :)
    najlepsze zdjecie jak trzymasz szpilki w reku :D

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowna spódnica!!!!! ale miałaś farta:))
    cały zestaw jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekna spodnica, mialas szczescie!:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. az mam ochote "wygonic" cie w tej kiecce nad morze,na molo, na plaze..!tak was obie widze;) ah marzy mi sie taka spodnica, w tym kolorze albo ciemnym bordo...a wszedzie tylko zolte badz rozowe.szczesciara;)

    OdpowiedzUsuń
  38. PIĘKNIE ! Bardzo mi się podoba !
    Cudna spódnica. :) Świetne buty i torebka. :)

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna spódnica, śliczna fryzura, całość cudownie - promieniejesz:D
    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódnica jest boska!!! Wyglądasz super - mega stylowo!
    No i foty są super!!! Asiu - chylę czoła. :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna ta spódnica! To baardzo miłe, gdy życzenia się spełniają, szkoda że tak rzadko, ale z drugiej strony zbyt często by tak nie cieszyły;) Też ostatnio szukałam spódnicy i oczarowały mnie plisowane!:) W dodatku Twoja jest granatowa, a ja ostatnio uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem pod ogromnym wrażeniem- jak świetnie wyglądasz! Jedna z moich ulubionych Twoich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  43. love the pleated maxi skirt. it's such a versatile piece and can be worn dressy or casual. LOVE LOVE!!
    xxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  44. co stopy bolą w takich obcasach:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny zestaw. torebka i buty genialne!!!!!!!!!Super zdjecia!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. podziwiam:)

    zapraszam do mnie madameglupotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. moją faworytką w tej stylizacji jest zdecydowanie spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  48. moją faworytką w tej stylizacji jest zdecydowanie spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow amazing skirt!! Gotta love it:D Love your blog, am following you now with bloglovin and GFC:) Maybe you can check me out to?

    Xx

    Marleen

    Love your blog. Following you with GFC and Bloglovin, check out my blog to?!

    Xx

    Marleen

    Style Route

    OdpowiedzUsuń
  50. Karola dziękuję, przybywaj, sfotografuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  51. znowu to jestem...bo wzdycham do tej spódnicy.....jest cudna...

    OdpowiedzUsuń
  52. Piekne zdjecia, calosc sliczna....aaaaaz nabralam ochoty na taka spodnice...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)