piątek, 25 maja 2012

Mum.......diy..... Emilio Pucci :D:D:D

  Kochani!!!!!!!!!!  Jutro Dzień Matki :D:D:D  Niech żyją Nasze Mamusie !!! :D:D:D
Moją osobiście powinnam na rękach nosić.....  bez niej wiele razy w życiu bym "zginęła"  !!! :P  :)   Pewnie madowy zalążek to przy Niej się wykluł ........:D   Jako dzieciaki, z moimi siostrami byłyśmy zawsze oryginalnie ubrane.......... oryginalnie .......  bo wszystkie Nasze ubrania to były jej rękodzieła .... :D:D:D  
Dzisiaj również przyszła mi na ratunek :)))  Spódnica z sh  z wzorem jak od   "Emilio Pucci " ............. za całe 1,5zł  :D    Mamusia zrobiła ją na asymetryczna...........  i proszę :D:D:D  Jest moja... jest oryginalna ....  i nie oddam jej nikomu :P    Enjoy:D


 Zapraszam Was również na raczkującego kosmetycznego bloga  ASI   ,  która jest wykonawcą moich zdjęć :) Dziękuję Kochana :*



skirt, blouse, jacket-sh/ shoes- infilio/ watch- Guess/ turtle- Claire's/ bag, ring- Atmosphere/ sunglasses- New Look

41 komentarzy:

  1. Swieta spodnica. Bardzo oryginalna. I dobrze komponuje sie z tym uroczym, rozowym zakiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódniczka, cudnie wygladasz. Taki typowo kobiecy styl jest idealny dla Ciebie!!! Wygladasz zjawiskowo w takich stylizacjach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. szyjąca mama to skarb:)
    też mam taką-teraz też i ja sama już szyję:)
    a buty masz boskie-ta kokardka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no pożycz ją chociaż! :D a to zdjęcie z uśmiechem idealne! Cała Ty właśnie taką Cię widzę! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wiesz, że asymetryczny trend do mnie nie przemawia. Nie PRZEMAWIAŁ. Muszę przyznać, że to jest niezaprzeczalnie (jak mówi Simon Cowell "single handedly", najładniejsza asymetryczna spódnica, jaką widziałam!!!
    Well done!!!!!
    A wyglądasz w niej jak milion dolców!
    Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  6. zakręcony, świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka.. i fajna stylówka;D

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie, tylko bolerko moim zdaniem jest już zbędne, reszta 10/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica bardzo ciekawa i te piękne kolory!!

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódnica. i śliczny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg!Obłędna spódnica!Pozdrówki dla Twojej zdolnej mamy:):* Kochana powaliłaś mnie tym zestawem na ziemię,leżę i już się nie podniosę:D:D:D;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorowo. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. que bella te ves! cuantos colores...
    saludos

    OdpowiedzUsuń
  14. dość dziewczęco, ale mi się podoba, sama się sobie dziwię, ale jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ ładna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z tą spódnicą.... całość bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeslicznie! Cudowna spodnica i bardzo podoba mi sie jak ja kombinujesz.
    Zapraszam Cie do udzialu w miedzynarodowym ROZDANIU Z SHEINSIDE!
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE!
    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolory!
    cudownie!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit!
    buty i spódnica<33

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurka! Spódnica <3 całość <3 boziu, ostatnio nie umiem oderwać oczu od Twoich zestawów! ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. zabiły mnie buty! są cudne :) możesz z nimi na wiele sposobów kombinować..

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnica genialna. A od mojej mamusi niestety aktualnie jestem 800km ale dzwonilam oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A we Włoszech Dzień Matki był 2 tyg.temu:)!Buty-czad, spódnica-extra, Ty-motyl:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna spódnica, moja mama też ma takie talenty, ale nie mogę jej namówić na uszycie takiej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. figura marzenie ach...
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  26. No cudowny zestawek, Mama nie zastapiona, połączenie kolorów jak najbardziej HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczna spodnica, a te kolory.....bardzo oryginalna stylizacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica jest rewelacyjna, naprawdę świetna stylizacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny zestaw, żakiecik świetnie pasuje do spódnicy, uwielbiam te asymetryczne kiecki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kreatywna mama to podstawa :)
    świetne buty ! ( oczywiście spódnica też :) )

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam te buty:)


    Dziekuje za odwiedziny, zapraszam czesciej:)
    Zapraszam rowniez do sklepu She oraz do przylaczenia sie do bardzo korzystnego programu partnerskiego.
    Szczegóły w sklepie oraz u mnie bezposrednio ( mailowo lub gg 7494175)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obłędna spódnica aaaaa! Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie, cudownie się układa ta spódnica, wyglądasz jak gwiazda

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! that's some colorfull skirt!!! Anyway i can't take my eyes of the shoes!! *.*

    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczne ujęcia i cały blog bardzo interesujący :) Polecę dalej :> Jak również zapraszam na mój :*

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się wersja bez różowej góry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)