środa, 9 maja 2012

Maxi skirt :)))

     Pogoda powróciła..............  niby nie na długo..... ale cieszmy się chwilą !!! :D:D:D   Ja tak właśnie robię   :D:D:D    Piękne słońce ................  place zabaw........... piaskownice   :D:D:D    Nie ma nic cudowniejszego  jak radość dziecka :)))  Francesco ma raj na ziemi............  a ja razem z nim :)))
Zestaw idealny na takie dni...... z maxi spódnicą w roli głównej  od "prajmaniego"  i T-shirt-em od Armaniego :D:D:D   Zwiewnie.... lekko .....  i wygodnie :)))  Enjoy :)

jacket- Moschino, t-shirt - Armani Jeans, > TK Maxx/ skirt, watch, ring, sunglasses- Primark/ shoes- Allegro/ bag- charity shop

36 komentarzy:

  1. cudowna spódnica! świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, ale zarąbista kieca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne słoneczne zdjęcia, a spódnica rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klimaty!!! Spódnica cudna! :D "Prajmani" mnie rozwala hehe.

    Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, 'prajmani' -dobre :)
    Fajne polaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha!Dobrze,że weszłam bo niestety ale znowu mi się posty nie aktualizują:-/
    Super wyglądasz Kochana,widzę że miałyśmy dzisiaj obydwie chęć na maxi:x:D Kurteczkę ukradnę,zobaczysz miej się na baczności haha!:D;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, bardzo Ci pasuje taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna spódnica i świetna kurtka !!
    Rewelacyjnie się prezentujesz. :)) Bardzo mi się podoba !

    Pozdrawiam :* :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi maxi skirt podobają się u kogoś, a u siebie ich jakoś nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie by było gdyby prajmani w końcu pojawił się w PL, bo np. taką kiecę chętnie bym przygarnęła :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże to spódnica mojego życia, kocham długie, zwiewne spódnice!Armani też very OK!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam maxi spódnice - Twoja jest sliczna!!! bardzo fajnie ja połączyłas z tymi butkami i kurteczką - dla mnie jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna spodnica:))

    Boska stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw, swietna spódnia-piekny kolor, zegarek rewelacja.Zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  15. ale zazdroszczę Ci tej przepięknej maxi, która idealnie wygląda z jeansową kurteczką! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog !! wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilke :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog !! wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilke :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog !! wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilke :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. me encantan la falda y el bolso ,estoy de acuerdo contigo ,nada mejor que un niño

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor spodniczki jest cudny - taki soczysty :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. adore the color!
    xxxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jest świetna!
    Spódnica ma super kolor :)

    Obserwujemy i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za komentarz :) chociaż za różem nie przepadam to Tobie w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna spódnica, cudowny kolor! <3

    Dzięki za komentarz u mnie. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. cudna ta spódnica :) i torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się zestawinie długość krótka dzinsowa kurteczka i maxi spódnica. Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja chce taką spódnicę:)
    chcę taką różową:)
    oj jak ja bardzo chcę:)
    świetnie wyglądasz:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za miłe słowa na temat mojego postu o zwierzętach : )
    śliczna to spódnica i ten kolor.. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna spódnica - dzięki niej nikt nie przejdzie obok Ciebie obojętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oł yeah! Spódnica to jest mój numer 1 na liście MUST HAVE.:D

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna maxi!!! a Ty jak zawsze świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja :)) Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)