piątek, 11 maja 2012

Black dress :)))

     Moja ulubienica :D:D:D  Zakupiona rok temu ..... specjalnie na pewną okazję..............  teraz spełnia wiele moich życzeń!!! :D  Elegancka........... jednak ...............  z domieszką różnych dodatków ,  może odwiedzić wiele miejsc  :D    Takie rzeczy uwielbiam !!!    Jak mają wielką "funkcjonalność"  .....  są bezkonkurencyjne !!! :D:D:D  Taka jest właśnie "ona"   :D:D:D   Była ze mną już na kilku poważniejszych i mniej poważniejszych imprezach :)))   Dzisiaj w eleganckim zestawie z wężowymi szpilami ................  złamanym szydełkową , workową torebką .........  według mnie..... idealnym na gorące dni :)  Ahhhhhhhhhh.....  jak ja kocham upały!!!! :D:D:D  Enjoy :)

  Zapraszam  na facebook-a  AgneseFF



dress- Promod/ shoes- Next, bag> charity shop/ belt, ring, braceles, sunglasses- Primark

78 komentarzy:

  1. Sukienka jest prześliczna!!! A cały zestaw jak dla mnie mega kobiecy - klasyczny i elegancki czyli tak jak uwielbiam :-) Prezentujesz się cudownie, Kochana Moja !!! Aż mam ochotę Cię wyściskać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wszystko połączyłaś:) Ale najbardziej ze wszystkiego podoba mi się torebka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie stawiam na czarne małe :) choć w mojej szafie jest pare kolorowych sukienek ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wam wyszły te fotki! :) A sukienka rzeczywiście cudna - można ją nosić na MILIARD sposobów - i taka dziewczęca. :)
    Pierwsze zdjęcie do zakochania... :)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello x piekna sesja.a sukienka jest przepiekna,klasyczna I jednym slowem ponadczasowa! Ale masz super pogode

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak baj de łej, to ŻYCZĘ SOBIE !!!, wręcz WYMAGAM !!! żebyś mnie zabrała do tej knajpki jak do Ciebie przyjadę! Ślicznie tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na drugim zdjęciu wyglądasz bosko!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zachwycona! Po pierwsze Tobą! Tak naprawdę to nie sukienka dodaję Ci uroku, jest odwrotnie Ty upiększyłaś ją! Po drugie Twój strój idealnie pasuję do miejsca robienia zdjęć achyy i ochyyy Kochana ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny zestaw ! dla mnie sukienka idealna, super paseczek poza tym.
    mierzyłam takie wężowe szpilki w TKMaxx ostatnio, nie wzięłam, a jednak też klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie Ci w tej sukience :) bardzo kobieco i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka,wyglądasz bardzo kobieco. to w Irlandii tak cieplo???

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest rewelacyjna! też uwielbiam takie rzeczy, które mogą się przydać na wiele okazji w zalezności od zestawienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka, piękne dodatki;)

    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna sukienka. Uwielbiam takie fasony1

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, klasyczny zestaw. Jak gwiazda wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochane jesteście !!! Dziękuje Wam serdecznie za te przeeeeemiłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. swietnie!! jak gwiazda "starego" kina piekna klasyka bardzo w moim stylu Pozdrawiam
    mon-papillons")

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka piękna! a jaka cudowna torebka..;)

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetna sukienka :) buciki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mała czarna- klasa sama w sobie.a świetnie wygląda w połączeniu z wężem i plecionką! aż mnie zadziwiłaś!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna klasyczna sukienka, a pasek idealnie wykańcza stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana jesteś 100% Bellucci:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow,wygladasz niesamowicie !Sukienka kojarzy mi sie z Marylin Monroe.Co prawda nie jest biala,ale kroj bardzo podobny.A że jestem wielką fanką torebek to jestem w Twojej zakochana !

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wyglądasz, a sukienka jest ponadczasowa

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz klasycznie i elegancko.


    Zapraszam na mojego bloga o zdrowym trybie życia dietach i odchudzaniu Klik
    Dodałam cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się ten zestaw podoba, wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczne zdjecia:) pozdrawiam cieplutko pa

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest bardzo kobieca, bity również robią wrażenie, podoba mi się całość. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka faktycznie przepiękna, idealnie do Ciebie pasuje;) do tego świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna sukienka, rewelacyjnie współgra z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. klasa i szyk :) taki komentarz mi się ciśnie na klawiaturę:) i fryzurka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealna, wygladasz w niej zjawiskowo! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz FANTASTYCZNIE!:):*
    Cudna sukienka,buty,torebusia jednym słowem-cud miód i orzeszki mniam:D:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Very nice look! love the photos!!! :)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka naprawdę piękna!
    Jestem na twoim blogu pierwszy raz, ale strasznie spodobała mi się twoja fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  36. przepięknie wyglądasz! ;) strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  37. ta sukienka wygląda jakby była specjalnie uszyta na Panią. :)
    świetnie się Pani prezentuje także. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna sukienka, elegancka, ale uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Really cool post! Great blog! Your posts keep me coming back for more! Have a great day and a brilliant weekend ahead!

    the-white-list.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Really cool post! Great blog! Your posts keep me coming back for more! Have a great day and a brilliant weekend ahead!



    the-white-list.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna sukienka i rewelacyjne szpilki !! :>

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty są rewelacyjne! Uwielbiam takie motywy. Sama sukienka także jest bardzo ładna i pasuje do Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna jest ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. całość wygląda ŚWIETNIE dzięki paznokciom, paseczkowi i bucikom :) faktycznie wielofunkcyjna ta Twoja "mała czarna" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniale Ci w tej sukience :)

    Zapraszam częściej na mojego bloga :) Pozdrawiam :**

    www.klaudia-love-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękna sukienka!! do tego bardzo podobają mi się dodatki - buty, torba i okulary! wyglądasz sexi:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam małe czarne, sama mam ich kilka:P

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny, kobiecy i klasyczny look, jak gwiazda hollywood:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też lubię być. nosić małą czarną, fajne propozycje modowe, inspirujące, czekam na następne;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. kobieta z klasą-nie można oderwać od Ciebie oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ślicznie:) elegancko i z klasą, pasuje do Ciebie taki styl;)

    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mega mega mega kobieco :) sukienka jest prześliczna a na Tobie wygląda cudnie ! Poza tym piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny outfit :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna ta sukienka.Taka elegancka, ale pasuje na wiele okazji. Buty pasowałby do moich wężowych szortów ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka jest śliczna :) W ogóle fajna, elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  57. wspaniałe masz stylizacje :) wpadnij do mnie, co dzień nowe inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  58. great black dress. you have stunning eyes, and i love that rochet bag. great contrast against your wonderful dress. you look fabulous. :)

    have a great day!
    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  59. Czerń! Cudowna klasyka. Nigdy nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialna sukienka i rewelacyjne buty ! Ślicznie wyglądasz. :))

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  61. sukienka cudowna..buciki jak marzenie. Zdjecia genialne.
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  62. jejciu jak dawno u Ciebie nie byłam :( aż żałuje bo tu tyle ciekawych stylizacji, że aż żal że ich wcześniej nie widziałam :)
    a w tych bucikach się zakochałam chyba Ci je ukradne ;p
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  63. piękna sukienka świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  64. wow, super wyglaaadasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. ślicznie wyglądasz! wspaniałe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna stylizacja :) I oczywiście znowu przepiękne szpileczki :):):):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)