sobota, 28 kwietnia 2012

Three, two one .... !!! :D:D:D

  Ojjjjjjjjjjj tak   !!!!!!!!!!!!!!!!   Zaczęło się odliczanie!!!!!!!!!!!!!!!  Jestem strasznie szczęśliwa :D:D:D   Już we wtorek lądujemy w Poland-i  :D:D:D   Tak się cieszę  !!!   :D:D:D    Nie wiem czy to pogoda  .........  czy ogromna tęsknota za rodziną  .........   ale wyjątkowo tym razem odczuwam potrzebę natychmiastowego przylotu do Krakowa   :))))   Już się nie mogę doczekać jak za parę dni uściskam swoich ukochanych rodziców  ...........  i oczywiście moje  najcudowniejsze siostry na świecie .....  i nie wspomnę już o pozostałych członkach rodziny  ................  i innych bliskich mi osobach  :D:D:D     Normalnie jak małe dziecko :D:D:D
 Powracając jednak do dzisiejszego dnia......  Mały luzak na szpilkach  !!!  :)))   Takich szpilek życzę każdemu!!!!!!!!!!  Wysokość obcasa rewelacyjna!!!   Idealne.............  na wypad do wesołego miasteczka.....   jakie obecnie gości u Nas   :)))    Kraciasta koszula ..... hmmmmmmm   ......   kojarzy mi się jakoś  z   .......  "country girl"   ...........   no cóż...............  w końcu mieszkamy na przedmieściach :D:D:D  Enjoy :D





blouse- Atmosphere,top-Savid, jeans-River Island, shoes-Zara/ charity shop... bag, rings, belt- Primark, turtle- Claire's, jelly watch-market

60 komentarzy:

  1. Oj ale Ci zazdroszcze. ja niedawno wrocilam z Polski ale jeszcze mi malo i z checia bym jeszcze raz sie wybrala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita "country girl" bardzo mi się podoba ...czerwone szpilki świetnie dopełniają całość:) Cudownego urlopu.buzka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego pobytu w PL. Rzeczywiście szpileczki super i podoba mi się połączenie kolorów. Poza tym często widzę u ciebie zawiązaną chustkę/apaszkę na głowie i bardzo mi się to podoba, mam ochotę sama też to wypróbować.
    U mnie w ostatnim poście też koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i love your top and jeans, pretty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna kopertówka :) z chęcią bym taką przygarnęła :P
    +dodaje się :) i zapraszam do mnie na nowy post :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale dobrane kolory, podobnie jak mojej poprzedniczce kojarzysz mi sie z taka country girl z amerykanskich filmow!!
    Swietnie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za tak wielki komplement! śliczna kopertówka :) pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogole Ci sie nie dziwie, ze masz taaaaka chec przyjechac i nie mozesz sie doczekac ;) a wygladasz rewelacyjnie :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Butki super i wygladaja na wygodne!! marze o takich zoltych! milo rozwniez widziec primarka rzeczy, bo ja jestem wierna fanka(moze dlatego ze pracuje tam jako dekoratorka:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buciki, obcas nie za duży - nie za mały :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja;d. szczególnie upodobały mi się buty i ta czarująca torebka<33;p.
    A moze patriotyzm się odezwał?;D
    jakby nie było miłego wypoczynku w Polsce;p.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili lovagex3.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kraciaste koszule, a szpilki faktycznie wyglądają na wygodne, do tego ten kolor- super

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Twój styl! wszystko dobrane idealnie, lubię taki swobodniejszy look;) Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka boska, czerwone buty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna koszula i znów moje kochane czerwone szpileczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądasz Kochana-wspaniałe połączenie kraciastej koszuli,jeansów i szpilek:)
    No i Polandia czeka na Ciebie!Ech szkoda,że nie mieszkam bliżej Krakowa porwałabym Cię na jakąś kawusię:*

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorystyka i koszula genialne <33

    OdpowiedzUsuń
  18. ta torebka wyglada jak z new looka, maja tam bardzo podobne i chcialam sobie wczoraj taka kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny outfit i udanego pobytu w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie mogłabym malować codziennie, bez przerwy, miliony pomysłów na wzorki! to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie!!
    udanego wypoczynku w Polsce:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochanie na pierwszej fotce wyglądasz tak ślicznie aż dech zapiera! A bieganie chyba przynosi efekty co? W tych dżinach po prostu MEGA!!! :D
    Strasznie się cieszę, że przyjeżdżasz! Mam nadzieję, że się nie miniemy? :/ Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz te czerwone szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka przyciąga spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna koszula i ślicznie Ci w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne rulki :)
    ja tez juz mam bilet i odliczam dni jak wyladuje w Krakowie :D
    i rowniez za kazdym razem ciesze sie jak male dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeansy maja swietny odcien i te zameczki,super!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wygladasz, rewelacyjnie Ci w tych spodniach :)

    bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię, gdy zakładasz tak chustkę na głowę ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. ale Ty jestes mega pozytywna! zresztą widać po stylizacji, precyzyjnie bardzo skomponowana! Super! acha i kocham Kraków <3 ;)

    NO cóż z całą przyjemnością dołączam do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Slicznie wyglądasz:)
    i oczywiscie udanego urlopy zycze:))

    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. kopertówka ma swietne kolory<3
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę: gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula i spodnie mega, ale torebka rozwala system!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula w kratę cudowna<3 Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowną masz koszuuulę ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny fason spodni! :) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie się prezentujesz !
    Koszula, buty i kopertówka - EXTRA ! :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wysokosc obcasa rzeczywiscie akurat!
    Zycze udanego pobytu w Pl:-))

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię taki styl a koszula jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  42. cute look! i especially like the touch of the scarf in your hair.
    xxxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  43. o, kochana, mając na twarzy kamuflaż w roli podkładu, a w dodatku ostre światło w połowie Cię przepaliło, to każdy miałby piękną cerę. Mojej niestety do niej daleko, chociaż walczę o nią :)

    Butki masz cudne, całość ma fajny, lekki, z humorem charakterek :)

    No i mam nadzieję, że podróż do PL odbyła się bez niemiłych niespodzianek , za to z gorącym powitaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Absolutely amazing blog!!! Brilliant post! There's a reason I keep coming back! :-) Your blog is quickly making it's way to the top of my favourites list!!!! Have a great day. x

    the-white-list.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Luzak na szpilkach.;D Lubie to.;-)
    Pasuje Ci taki pin upowy styl.;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dawno kupowałaś te szpilki, bo coś czuję, że są mi niezbędne do funkcjonowania?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. you look amazing, love your red shoes! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pani kiedy wrócisz, nudno bez Pani ...;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja, super kolorki, a kopertówka po prostu zaj.. rewelacyjna ;)



    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna torebka!
    dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)