czwartek, 22 marca 2012

Spring is here !!! :D

  No tak .........   W końcu wczoraj przyszło Nam  "ją"  przywitać:)))   Kalendarzowy dzień wiosny ........ yeahhhhhhhh   :D:D:D  Jaki był u Nas...........  ????  .......  hmmmmmm ......  WIETRZNY !!!  :P :)  Jednak ,  jak to się mówi.....    "Cierpliwość popłaca"    :D:D:D     Polska jest sto lat za Murzynami,  a Irlandia jest jeden dzień za światem :P :D   Tak więc   nie wczoraj , a dzisiaj zawitała do Nas piękna wiosna :D  Było nie tylko słonecznie, ale i ciepło na tyle żeby zrzucić z siebie grube płaszcze :)))  Co tu dużo mówić  .....  Sezon wiosenny uważam za otwarty :D:D:D   Mój dzisiejszy outfit...........nic innego jak   zakupy z pierwszego dnia wiosny :D:D:D  Enjoy :)


jacket H&M- charity shop/ jeans, top, shoes, bag, sunglasses, fur collar- Atmosphere/ jewelry - OPIA



34 komentarze:

  1. ach te jensy:) ach ten futrzak:)
    moi faworyci dzisiaj:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesoooo wyglądasz zajebiście!Totalny odjazd!I ja chcę tą bluzkę,chcęęęęęęęęęęę!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ta kurteczka!!! Śliczna jest:-) I zestaw świetnie skomponowany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny secik, cudowna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. mojej mamie spodobał się Twój kotek na ramionach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopara mi opadła!!!!!! Wyglądasz ZAJEBIŚCIE!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. I muszę Ci jeszcze powiedzieć, że Twój tyłek wygląda nieziemsko w tych portkach! Po prostu SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. so pretty! i love how the fur collar match with your blue eyes!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pociąga mnie ten niebieski kołnierz ! zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. guapisima ,la camiseta y el clutchs ,me tienen enamorada

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję kochana za odwiedzenie mojego bloga, oczywiście rewanżuję się i również obserwuję, ale jako SHAKIRA ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)
    także obserwuję i będę tu zaglądać znacznie częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja z tzw. ''pazurem''. Fantastyczny blog - obserwuje oczywiscie!

    OdpowiedzUsuń
  14. My dear,
    I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it, because I am really delighted with yours. It's beautiful, well structured, interesting… and it has completely got me hooked. I think we're going to get along just fine! ;) I’m your new follower and I’d be very pleased if you like my blog enough to follow it as well!
    I wish you lots of success and will surely come back often
    kisses
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny top, całość świetna, dopasowana kolorystycznie i stylowa. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz ! Bardzo mi się podoba. :))
    Piękna biżuteria, cudny kołnierz i spodnie, extra kurteczka i buty... Ech... Wszystko bym Ci chętnie podkradła heheh :P ;)

    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???
    Three lucky person will win a pair of sunnies of therir choise, enter the contest!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. a mnie się bardzo podoba Twoj szal:) dzięki za miły komentarz:) również zapraszam do polubienia mojej fb strony:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. zachwycasz, aż ciężko oderwać od Ciebie wzrok! ;OO


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for your comment on my blog :)
    I am now following yours and would love you to follow mine in return!

    www.thesequincinderella.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się, na prawdę ;)
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia. Najbardziej spodobała mi się biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz! kurtka z futrzanym kołnierzem wygląda cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba to zestawieni -skórzana kurtka i wzorzysta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  26. a tak, faktycznie, już pamiętam ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. My dear, your style is really incredible outstanding! The colors of your outfit are amazing
    and I like how you did color blocking.
    Great job on styling, love!

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz!!! fantastyczne połączenie - a futerko robi wrażenie w tym zestawie!!! spodnie rewelka kurteczka superowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko mi sie podoba:) a najbardziej biżuteria
    obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Łańcuchowe printy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach! jesteś tak bajecznie kolorowa. Łączysz wszystko z wielką klasą.
    uwielbiam:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Slicznie, jak dla mnie jest to moja ulubiona stylizacja:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)