piątek, 17 lutego 2012

Kobieta jak Sroka??? .... :)))

  Chyba każda z Nas to ma.....  wszystko co się świeci i błyszczy ...... pragniemy to mieć :D Czasami może być kolorowe, czasami złote, a czasami nawet plastikowe .....  ale potrafi odmienić wiele tych samych kreacji :)  Mowa tutaj o biżuterii, od której (przyznam się szczerze) ...... jestem uzależniona :P :D  .....to tylko jedno z wielu moich  "zboczeń"  :D:D:D   Uwielbiam błyskotki i nie żałuję ich sobie :)  Te najbardziej przeze mnie ulubione.... to pierścienie :) Mogłabym je kupować i kupować.... :D:D:D
Poniżej mój częściowy arsenał :D     (English version below)


Poniżej biżuteria.....  prezenty od bliskich.... :)





Biżuteria.... Atmosphere.... OPIA




Biżuteria..... nn..... zakupiona w SH.....


Biżuteria...... DIVA....


Krzyże.od River Island.....


...oraz biżuteria Reservde....


zegarek..... Guess ...






znany Wam już..... Żółw- zegarek..... Claire's....




oraz mały zwierzyniec od Stradivarius....



Taka o to moja kolekcja :)))




Probably each of us to have ..... All that glitters and sparkles ...... we have it: D Sometimes it can be colored, sometimes gold and sometimes even plastic ..... but it can change many of the same outfits :)  This refers to jewelry, from which (I must admit) ...... I'm addicted: P: D ..... is just one of many of my "deviations": D: D: D I love the bling and do not regret them myself  :)  The most of my favorites .... are rings  :)  I could buy them…  and buy.....:D:D:D

12 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja....tez mam pokaźny zbiór błyskotek ale czasu brak na takiego posta.kiedyś pokazałam jak ją przechowuję , od tego czasu wiele przybyło.Chyba czas zaktualizować.Zapraszam do mnie.Może poobserwujesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kolekcja Aguś:) ja bym nie miała za wiele do pokazania....u mnie jednak wygrywa "minimalizm".Miłego weekendu dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa mega duzo blyskotek! :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny... :) Rzeczywiście sporo tego :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kolekcja :) też jestem uzależniona od biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaa moja sowa uciekła mi z gniazda!!! :D ahhaha a dokładniej z palca hehe! ;) żartuję oczywiście, co nie zmienia faktu, że ją uwielbiam. ja swoją przywiozłam z wakacji, więc jednocześnie jest super pamiątką! :) masz trochę tego kochana! jak wiesz - ja też kocham moje "złomowisko". nie ma to jak parę kilo dobrego biżu. :) podoba mi się WSZYSTKO! :) buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no niezła kolekcja :) kocham takie błystkotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała kolekcja to fakt, najbardziej spodobały mi się dodatki w stylu boho ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful collection :)

    Thank you so much for stopping by and for follow. I'm following you back :)

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico em casa"



    OdpowiedzUsuń
  10. Łoooł obszerna kolekcja biżuterii! Zazdroszcze tej złotej obroży!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Love you jewelry! Thank you to have visited my blog.

    Nicole,
    http://reinvent1yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)