sobota, 14 stycznia 2012

Okazje..... yeahhhhhhhhhhhhh :D:D:D

  Wczorajszy dzień , niby piątek 13go , zaliczam do bardzo udanych :D    To wszystko za sprawa moich mini zakupów, które były całkowicie nie zaplanowane :)    Taka radość sprawił mi sklep Claire's . Nie jestem ich stalą klientka .... ale chyba   "od wczoraj"   zacznę :D:D:D   No bo tak......  jak się kupuje buty za 15zl i do tego torebkę za kolejne 15zl , a przy kasie Pani oznajmia ze można dobrać trzecia rzecz z przecenionego towaru za darmo   ..... no to żyć nie umierać :D:D:D    Tak wiec trzecim klejnotem jest piękny pierścień  , na  który polowałam już w grudniu  ale jakoś  tak wyszło ze go nie kupiłam  .... no i dobrze , teraz mam go za FREE :D:D:D
Tak wiec .... takie niby nic  , a cieszy człowieka :D:D:D

 Buty będą idealne na spacery z synkiem, torebka już czeka na swoje wiosenne i letnie wyjścia.... a pierścień.... już mam na palcu :D


...... warto było dla samego zegarka :D


4 komentarze:

  1. Wow, tak mnie zaskoczyłaś, że nie mogę. Aż polecę jutro sama i zobaczę co tam mają ciekawego, a w Twoich nowych butach to się zakochałam;0 Są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty świetne, ale żółwiowy pierścionek mnie urzekł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj zazdroszczę pierścionko zegarka .. :) pozdrawiam
    żiwenszi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)