niedziela, 1 stycznia 2012

Noworoczne zyczenia ....

....dopiero dzisiaj ponieważ wczoraj nie zdarzyłam  ....    miałam totalny zawrót głowy!!! :)
    Jeszcze zeszlo rocznie ubrana :D:D:D   .... ale wlasnie w takim stroju przywitalam Nowy Rok :D
Jak już wspomniałam we wcześniejszym poście, powoli tradycja się staje ze ta ostatnia noc roku spędzamy u mojej siostry jak również  fakt ze jesteśmy na niej poprzebierani :D:D:D  Zawsze jest kupę śmiechu .... wprowadza Nas to w wyśmienity  nastrój i sprawia ze ten wieczór staje się naprawdę wyjątkowy :) Sesja pol żartem :D  Kto to miał być???  :))))







...  i jeszcze mój mały Don Francesco :D:D:D




Wszystkiego co najpiękniejsze w tym Nowym Roku 2012 !!!
Wierzmy w marzenia bo tylko wtedy będą się spełniały :)))

Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz bombowo!!!! :D
    Strzelam - czy to Alexis? ;)
    A Franio wygląda przecudnie!
    Szczęśliwego Nowego Roku! Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karola strzał w dziesiątkę !!! :D:D:D Ciesze się jak głupia, bo stwierdzam ze niezła ze mnie charakteryzatorka :D:D:D

    .... a Don Francesco.... faktycznie urzekł wszystkich :D

    Dziękuje dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhahahahaha ŻARTUJESZ???? Udało mi się!!! :D
    A jaka jest nagroda hehe? ;)
    Naprawdę super pomysł! Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Don Francesco wymiata ;) jaki przystojniak ;) a Ty mi przypominasz w tym przebraniu Alexis z Dynastii, zgadłam ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eve oczywiście ze Alexis :D:D:D .... a co do Don Francesco.... dziękuje w jego imieniu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)