poniedziałek, 16 stycznia 2012

Nie chcemy.... ale witamy :D:D:D

 Oj  tak.... Jeszcze kilka dni temu cieszyliśmy się przedłużoną jesienią :D  Choć pięknie i nie mroźno , ciężko było powiedzieć czy taka pogoda  "wszystkim"   odpowiada.
Nie jestem zwolenniczka zimy.... ale widząc radość mojego dziecka ze śniegu, ciesze się ze nadeszła:)))  To już raczej ostatni tydzień w Polsce wiec .... Niech będzie biało !!! :D:D:D


......kilka dni wcześniej radość mamy :D:D:D....




.... i dzisiejsza radość dziecka :D:D:D  
           Sezon zimowy uważamy  oficjalnie za otwarty !!! :)))



Ja:  buty- DUNE , torebka- River Island ,podkolanówki- Primark/ płaszcz- allegro/ szalik Zara- sh/ 

Francesco: kurtka,czapka -DEBENHAMS/ szalik -NEXT / spodnie-F&F/ buty-ECCO/

5 komentarzy:

  1. Swietnie wyglądasz, buty i torba są nieziemskie! Ale i tak radość na buzi Francesco bije każdą stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny secik,buty są odjazdowe!Bardzo fajnie wyglądasz Kochana:):*

    p.s. Zarąbisty bałwan hi hi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka, i fajny bałwanek, ja nie lubię zimy na szczęście mój mąż tak, więc dziecko nie cierpi i tez lepi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw! buty i torba są genialne:)dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)