sobota, 21 stycznia 2012

Last night :D

 Wczorajszy wieczór był rewelacyjny :D Wieczorny wypad do centrum  zaliczam do baaardzo udanych:) Doborowe towarzystwo i dobra muzyka.... ekstra !!!
Juz zapomniałam jak to jest na krakowskim rynku..... tłumy ludzi  , z każdej strony dobiega świetna muzyka, aż ciężko zdecydować gdzie się udać  :))) Miodzio :D:D:D
A u mnie nadal przewaga złota.... jak błyszczeć to błyszczeć :D Idealnie się tez wtopił mój nowy nabytek "żółwik" :D  .....  i oczywiście nie zabrakło  mojego "ostatnio" ulubionego futerka :D:D:D

bluzka,futerko,botki/sh , leginsy/nn, torebka/diy, żółwik/diva

4 komentarze:

  1. Oj blyszczysz blyszczysz : ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ...no no błyszczysz Kochana,i jeszcze te fantastyczne czerwone usta i paznokcie...cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W karnawale należy błyszczeć-absolutnie!:)I zabawić też się należy:);) Kocham złotko,tunikę i torebunię bym Ci skradła:*

    OdpowiedzUsuń
  4. a widzisz: tunika mistrz, dawno się tak nie wybawiłam także będę miło wspominać ! jutro powtorka?!:)
    paulina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)