czwartek, 12 stycznia 2012

Krolewicz..... raj dla niego i nie tylko ...:D

  Oczywiście ..... raj na ziemi tez można znalesc  :D  Miejsca gdzie rodzice mogą przy nutach spokojnej muzyki wypić przepyszna kawę i nawet przegrysc coś na ząb, a ich pociechy w tym samym miejscu poznać nowych kolegów i świetnie się przy tym bawić :)
Dokładniej ujmując, mowa tutaj o cafe CULCA !!!     Mieści się tuz przy ulicy Gazowej w Krakowie z pięknym widokiem , za oknem  Wisła i słynna kładka Bernatka :D   Ostatnio stała się moim nowym "przyjacielem" :D Francesco zajęty zabawa , a ja w tym czasie relaksuje się przy dźwiękach spokojnej muzyki i delektuje się pyszna kawa :)

5 komentarzy:

  1. Widzę, że kucharz w formie, moja kucharka chora więc ja popijam kawkę inkę w domu, bez zawieszonego ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia az chwytaja za serce, urocze sa! ;) Buziaki i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) moze oobserwujemy sie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że spodobał Ci się mój blog :) chętnie dodam do obserwowanych także Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jak najwiecej takich miejsc dla nas i naszych Szkrabów. A Franio być moze zostanie mistrzem kuchni włoskiej w przyszłości:)) Kto wie...:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)