niedziela, 8 stycznia 2012

Brokatowe maleństwo:)

   Zwykle tak bywa, że jak  ma się coś  pod nosem to ciężko tam dotrzeć :D  Tak jest właśnie u mnie:) W miejscu gdzie mieszkają moi  rodzice , tuż obok znajduje się pub gdzie można i umówić się na dluuuuuuuuuuuugą pogaduchę z przyjaciółką lub znajomymi   jak również śmiało wybawić się przy rytmach super  muzyki :) Wstyd się przyznać ale jestem już tutaj trzeci tydzień i dopiero wczoraj udało mi się tam dotrzeć :D Jakoś ostatnio ciężko mnie wyciągnąć na tego typu wypady ..... aleeeeeeeee.... udało się to mojej siostrzenicy :D   .... nie ukrywam... opłacało się , śmiechu było co niemiara a i pewnie  niechciane kalorie poszły na odstrzał  :D
Wieczorna stylizacja bardzo stonowana... głównym gwoździkiem miała być w tym wypadku moja mała błyszcząca "gwiazdeczka" :D Ciesze się jak głupia bo sama ja sobie przerobiłam .... Brokatowy szał dopadł również mnie :D:D:D



Wiekszosc rzeczy juz była .... bluzeczka-sh
                                          torebka- sh+DIY :D

8 komentarzy:

  1. Świetnie ozywiłaś całość futrzaczkiem i torebką!
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka i buty świetnie sie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, ładnie Ci w czerni, a torebeczka prześliczna:) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerkowe bolerko mnie urzekło, tylko moim zdaniem chyba nie zgrało się tak jak powinno z torebką. Trochę odważniejsze buty by się przydały, na przykład do pary z torebką i look jak znalazł :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    Joss

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie chciałabym teraz tez znaleźc czas na taki wypad, jednak sesja i egzaminy na drugim kierunku mi na to nie pozwalają :( ale do sedna ! prosta stylizacja z nutką elegancji jaką dodaje wg mnie torebka , futerko i buty na obcasie :)
    pozdrawiam, żiwenszi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po opisie sposobu wykonania nie spodziewałam się aż tak dobrego efektu. Dobrze wyszła ta torebka! A na obcasach były tańce?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje dziewczyny :)
    .... oczywiście ze tance były :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)