niedziela, 22 stycznia 2012

18-stka !!! :D:D:D

  .....   ojjjjjjjjjjjjj    chciałabym powiedzieć ze moja !!!!!..... niestety ja za nim się obejrzę będę już druga świętować :P :D  No tak ..... czas szybko leci .....  i to nie tylko mnie :) Wczoraj świętowaliśmy 18ste urodziny mojego kochanego chrześnika :) Co prawda , data tych osiemnastych urodzin dopiero za tydzień, ale ze względu na mój wyjazd została przlozona na wczoraj :D Przyjecie w rodzinnym  gronie cioteczek, wujków , dziadków i przyjaciół , z małymi tańcami :))  Kolejny baaaardzo udany wieczór :)






 Jak dziś pamiętam dzień kiedy w szpitalnym oknie zobaczyłam go po raz pierwszy  ...... proszę
..... a tutaj taki kawaler :)))

bluzka George-sh/ spodnie-George/ torebka -nn/ marynarka-allegro/ buty -nn/ pierścień -diva


5 komentarzy:

  1. PRAGNĘ-TEGO-ŻAKIETU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Świetnie wyglądasz! :) Najlepszego Mati!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! :)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga - organizuję konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo prosta stylizacja, ale za to umiejętnie wszystko dobrane - wg mnie na plus :)
    pozdrawiam, żiwenszi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bluzki stworzony dla Ciebie, odwzajemniam i dołączam do grona obs.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)