czwartek, 29 grudnia 2011

Czarnoooooooo ..... iiiiiiiiii .......... koronkowo :)

  No tak..... dawno mnie nie było .....  ale tyle się dzieje!!!    A tak całkiem szczerze przed końcem roku opadłam z sil i tak jakoś.....
  Chyba pierwszy raz w życiu na myśl o tym ze pozostały już  niespełna dwa dni do końca roku, przebieram nogami z radości. Jego końcówka jest mega intensywna...... ale się nie daje i odliczam godziny.... :P :)   Święta , które są już za Nami spędziłam w Polsce u moich rodziców i jesteśmy tutaj nadal.... :) Czekamy na Sylwestra :D   U Nas  w rodzinie  stało się chyba  tradycja ze ta ostatnia noc w  roku spędzamy u mojej kochanej siostry :) .... ale o tym w innym poście :D
Tak wiec korzystając z ogromnej ilości wolnego czasu , zabieram się za nadrobienie moich zaległości ....
Dzisiejszy look pasuje chyba na wiele okazji....     Inspiracja była spódnica ! :) Jest urocza :)))  Przyznam ze dla mnie to nie lada wyzwanie , ponieważ takie cudeńka  u mnie w szafie to rzadkość, co bym nie skłamała, mam ich aż DWIE :D:D:D



Spodnica - Atmosphere
bluzeczka Atmosphere -sh
buty Atmosphere -sh
rajstopy - Gatta
kamizelka Atmosphere -sh
perełki - Primark
bransoletka- Primark
torebka - sh
rękawiczki-nn
sweter Comma-sh


 

9 komentarzy:

  1. WSZYSTKO co uwielbiam W JEDNYM!!! :) Sweter-gigant (mam ich już... za dużo ;), koroneczka, futerkowe bolerko, spódniczka-cudeńko i koturny!!! ♥ ♥ ♥ Bransoletka też cudna!
    Po prostu ślicznie i maksymalnie w moim guście! :D
    No i nareszcie nowy post! Proszę się poprawić!!! :) Buziak kochanie! Naprawdę pięknie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie pięknie!:)Kocham taki look:*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz swetrzysko.

    obserwuje i zachęcam do obserwowania mojego bolga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki Kochane za pozostawione komentarze :D Robicie mi naprawde dobrze :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały look! Jestem pod wielkim wrażeniem! Elegancki, ale stonowany. Gratuluję zestawu! Oby tak dalej, wyglądasz niezwykle dostojnie :) Wszystko ze sobą świetnie współgra i układa się w ładną całość.

    Pozdrawiam,

    Joss <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji:)Bardzo mi się podoba.


    Zapraszam ponownie do siebie, mały giveaway. Do wygrania cienie do powiek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szałowe futerko:)
    zestaw naprawdę świetny:)
    chyba wybiorę się na końcówki przecen po jakiegoś fłochacza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletka <3
    zapraszam http://vermilionmcq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)