poniedziałek, 14 listopada 2011

Z innej bajki...

  Niedziela inna niż zawsze :)))  
  Tak, tak... :) Lubimy takie nieplanowane wypady ... :D    Otóż dzisiaj postanowiliśmy wyskoczyć  na market .Uwielbiam takie miejsca. I proszę .....  stałam się  posiadaczką słodkiego portfela DIESEL w kolorze malinowym !!! :)  Uwielbiam tą markę, dlatego moja radość jest tym bardziej wielka.... zwłaszcza jak kupuję ją za grosze :))   Niby nic a cieszy człowieka :D













   W drodze do domu natknęliśmy się na wyścigi konne. Pierwszy raz w życiu byłam na takiej imprezie, wrażenia bezcenne !!! Odgłos galopu tak wielu koni na żywo jest niesamowity :D  Zabawa świetna dla całej rodziny :)  Na dole moja królewna i mistrzyni OCEAN BRIGHT :D  Wgrana dama i ja również :D

PS. Zaznaczę jeszcze że takie wyścigi to prawdziwa rewia mody!!! ... Następnym razem na pewno będę już przygotowana ... :)





... i jeszcze my na koniec .... zmarznięci ....   :)    Skarb mamusiny.... Szczęście jakich mało.... xxx




Buziaki :*


6 komentarzy:

  1. Swietny portfel!Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło słyszeć , że komuś się podoba tak samo jak mnie :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie byłam nigdy na wyscigach konnych,ciekawa sprawa.....no i modowo oczywiscie,wyobrażam sobie.Ty tam tez nie wypadłaś źle,golf-miodzio!
    córcia fantastyczna,gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli będziesz miała kiedyś okazję to gorąco polecam!!! ... aha....Dziękuję! To jest mój synek :D:D:D Od urodzenia jest brany za dziewczynkę więc już się przyzwyczailiśmy:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio synek zaprzyjeźnił się baaaaardzo z aparatem, więc ...... wszystko na dobrej drodze do realizacji owego posta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)