wtorek, 15 listopada 2011

Wyjście do restauracji....

    Nie ma to jak mój punkt widzenie:   Akcent  zwierzęcy jak najbardziej mile widziany... Bluzeczka wiązana pod szyją na dużą kokardę. Wow !!!  Wydłużanie nóg też jest wskazane przy średnim wzroście taki jak mój :D:P    Spodnie z wysokim stanem i szerokimi nogawkami zakrywającymi buty znakomicie się tutaj  sprawdzą :)     plus...   buty na MEGA obcasie :D:D:D  To jest to co kocham !!!   Swoje dziewicze wyjście zalicza w końcu torebka zakupiona już jakiś czas temu. Zieleń, zieleń ....kolor jest świetny !  Również  moje paznokcie w takim samym odcieniu.  Może torebka powinna być mniejsza, aleeeeeeee!!!!!!! Będąc mamą dźwiga się w środku róóóóżne , dziwne rzeczy :D Dlatego ten rozmiar  w tym wypadku jest najwygodniejszy :)  Kropką nad "i" jest oczywiście pierścień "czerwona róża"  Uwielbiam go....
























































bluzka - George
 spodnie-Evie
buty -Spot On
torebka -nn
pierścień - Diva
okulary nn- sklep Austria

Tak !   Brakuje okrycia wierzchniego... :/   Mój synek niefortunnie skasował zdjęcie ... uupsssss   :P











3 komentarze:

  1. i i i i...widzę, że się rozwijasz:) osobiście koszula nie w moim stylu, ale torebka i spodnie jak najbardziej! zgadzam się z moją poprzedniczką: spodnie rewelacyjnie wydłużają nogi i wysmuklają figurkę :)
    buźka !
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny :)) Jak się nie ma wzrostu modelki to trzeba sobie jakoś radzić :P :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)