sobota, 5 listopada 2011

Raz jeszcze.... Początek :)




Po rocznej przerwie postanowiłam na
nowo ożywić mojego bloga :))  Czas pokazać się z moją
"przyjaciółką" której na imię MODA :)  Gotowa na nowe
wyzwania i pełna nowych pomysłów ..... 


Na początek.... Wczorajsze wyjście
na "babskie" popołudniowe spotkanie przy kawce. Fotografem był
mój partner, który właśnie zalicza swoją dziewiczą sesję, myślę
że poszło mu całkiem całkiem :D Głównym gwoździem stroju jest
oczywiście torebka, którą właśnie otrzymałam od Niego  ....
i jest jak dla mnie REWELACYJNA :D


















płaszczyk Atmosphere - sh
futrzany kołnierz - made by me :)
sukienka - Atmosphere
rajstopy- Primark
podkolanówki- Primark
buty La Strada - allegro
perełki- sh
pierścionek- sh
torebka- River Island

7 komentarzy:

  1. gwiazdeczka:)
    czekam na kolejny wpis bo wchodzę i wchodzę i pusto! buźka!
    paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany zestaw! Plaszczyk w polaczeniu z tym kolnierzem tworza swietna calosc. Jest tak dziewczeco :) Wielkie gratulacje za zrobienie tego konierzyka, jest naprawde swietny, i ta urocza kokarda <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie ciekawie, tak trzymaj ;) Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba i buty!!! AAAAAAH!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolnierzyk jest boski!! zrobisz i dla mnie? ;-) W ogole fajny ten blog, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie.:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)