środa, 16 listopada 2011

Luz-blues :D

   KOBIETA ZMIENNA JAK IRLANDZKA POGODA :)
Rano słońce a w południe deszcz ...           ... a już ją miałam wczoraj pochwalić!   Szczęście, że  tego nie zrobiłam, bo dzisiaj już pokazała swoje małe różki :P :)  Co tu więcej mówić ......      Zima idzie i trzeba się z tym pogodzić.... :/
Wczoraj obcas dzisiaj  luzak !    Do parku! :)
  ... Uwielbiammmmmmm obcasy  ,  jednak z bieganiem na nich jest ciężko!!! A jak tu nadążyć za trzyletnim Malcem???!!!   .......      Żeby tak móc,  jak moja  serialowa bohaterka  z  "Sex And The City"     Carrie Bradshow    !!!  Nie ma chyba lepiej biegającej kobiety na szpilkach niż Ona :D:D:D      ... może kiedyś dojdę do takiej wprawy :]
Więccccc!!!!!!!  Powracając do dzisiejszej stylizacji, musiało  być  przede wszystkim wygodnie !!! :) Mama to:  mama, przyjaciółka, opiekunka .... ale  również osoba dźwigająca różne rzeczy typu : wózki, hulajnogi i inne zabawki , które zostały wyciągnięte z mieszkania przez mojego synka.:P :)   Wygoda to podstawa !!!


































płaszczyk Love Label- sh
bluzka F&F- sh
spodium George-sh
skarpety- Primark
buty Reebok - TK  maxx
torebka DKNY - sh
łańcuchy- Primark
krzyżyki- River Island
pierścień WĄŻ - nn
szal nn- sh
bransoletki- prezent od rodziców i przyjaciółki



.... a o to moje Szczęście za którym trzeba biegać  :)))


9 komentarzy:

  1. swietna bluzka i komin i buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :))) Najbardziej się cieszę z komina, bo to zwykły szalik przerobiony przeze mnie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Stylowy i na luzie ;)
    Slodki maluch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyta się "Ciebie" z taką łatwością i przyjemnością, że buzia sama sie "uśmiecha" :) Kolejny,super post... Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiecie jaką mi radość sprawiacie :))) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałam już na stylistce, ale napiszę i tutaj:)
    świetnie wyglądasz, zestaw idealny na co dzień, udowadniasz, że można nawet w zwyczajnych zestawach wyglądać modnie i ciekawie.

    czekam na więcej, więc dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czytam Twoje posty z ogromną przyjemnością,i bardzo się cieszę że pojawiają się tak często:-) Stylizacja bardzo ciekawa,a bluzka F&F prezentuję się niczym prosto z All Saints:-) Widzę ogromny potencjał:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny jeszcze raz, miło mi że tutaj zaglądacie :)
    Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jak na razie mój ulubiony Twój look! Wszystko idealnie gra! Popieram viosnę - na co dzień też można! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)