wtorek, 8 listopada 2011

Kolorystyczne fantazje....

Już od jakiś kilku miesięcy zauważyłam , że najczęstszym kolorem który mi wpada w ręce poza tradycyjnymi ( czerń, czerwień, biel i szarości) , ostatnio są brązy i zielenie!!!Ten drugi zwłaszcza mnie zachwyca. Zieleń- uwielbiam ją na paznokciach, mam ją w kilku odcieniach, prezentuje się pięknie :))) Zwłaszcza ta butelkowa zieleń ;) Cienie mineralne otrzymane od przyjaciółki są idealne na wieczorowy make up :) ... Kiedyś też nawet znalazłam piękną sukieneczkę w SH  . Nawet jej jeszcze nie "wykorzystałam" .... szukam natchnienia :D




















Myślałam żeby do niej założyć zielone rajstopy (w trakcie poszukiwania) i ewentualne buty... może koturny, może botki, a może buty w kolorze złota???
Zobaczymy co mi w najbliższym czasie w ręce wpadnie :)))








Kolory troszkę przekłamane przez mój aparat :(  W rzeczywistości są bardziej soczyste i piękniejsze ... zwłaszcza mój pierścień - pawie oko :)  Kolorowych snów ....

7 komentarzy:

  1. Super blog!!! Trzymam za Ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!! Z takim wsparciem rosnę w siłę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka! Piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje:) Mnie również urzekł jej kolor . Jak ją zobaczyłam .... nie mogłam sobie pozwolić , żeby jej nie mieć :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam wszystkie kolory tęczy :) co pewnie widac na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym zaszalała jeszcze z rajstopami - może nawet kropki- w każdym razie powielenie wzoru. Sukienka mi się podoba wyjątkowo! Nie tylko "moje" wzory ale i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z kropkami jest ciekawy :) Na pewno pomyślę o tym przy zakupie rajstop :))) Dzięki za podpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)